Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053663 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1880 Gepost op: 8-12-2014, 13:13:31 »
Bij het seizoen van Elise als mol hadden ze dat geloof ik ook gedaan. Of herinner ik me dat verkeerd? De moltraining is trouwens ook het enige waar ik voor zou kijken naar die aflevering om eerlijk te zijn. Ik hoef persoonlijk niet zo terug te blikken op oude seizoenen en wat die mollen dachten.

Verder zien we telkens dezelfde mensen omdat andere ex-deelnemers misschien niet zo happig zijn om langs te komen. Of wel omdat ze geen tijd hebben of geen zin, of misschien het idee hebben dat ze niks extras toe te voegen hebben. Ik weet het niet.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1881 Gepost op: 8-12-2014, 13:28:58 »
Bij het seizoen van Elise als mol hadden ze dat geloof ik ook gedaan.
Idd. Toen lieten ze zien hoe Elise een slipcursus kreeg.

En een seizoen eerder, dat van George als mol, liet men zien hoe George geleerd heeft om zijn hartslag te laten zakken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1882 Gepost op: 8-12-2014, 14:29:53 »

En een seizoen eerder, dat van George als mol, liet men zien hoe George geleerd heeft om zijn hartslag te laten zakken.

+ waterskiles

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1883 Gepost op: 8-12-2014, 15:41:27 »
daar heb ik het niet over. Bij Anne marie zag je ook beelden van dat ze al aan het schieten was.
en bij Inge zag je beelden van tevoren opgenomen.


Denk dat het een leuke toevoeging zou zijn aan de finale aflevering, ook voor de kandidaten..

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1884 Gepost op: 8-12-2014, 15:44:34 »
Ik ben heel benieuwd naar de special en naarr het vijtiende seizoen en ik laat me verrassen ::jaja::

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1885 Gepost op: 9-12-2014, 18:03:32 »
Dag mensen na meerdere jaren te hebben genoten van al jullie theorieen en hersenspinsels heb ik besloten om toch maar eens een account aan te maken, wat ik wou melden is dat ik zojuist het molboekje heb gelezen en met de combinatie van het filmpje met de strategieen van de kandidaten vond ik het bijzonder duidelijk wie de winnaar en de verliezer zijn.
Ik raad mensen dan ook af deze interviews te lezen.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1886 Gepost op: 9-12-2014, 18:05:21 »
Dag mensen na meerdere jaren te hebben genoten van al jullie theorieen en hersenspinsels heb ik besloten om toch maar eens een account aan te maken, wat ik wou melden is dat ik zojuist het molboekje heb gelezen en met de combinatie van het filmpje met de strategieen van de kandidaten vond ik het bijzonder duidelijk wie de winnaar en de verliezer zijn.
Ik raad mensen dan ook af deze interviews te lezen.
Niets is wat het lijkt  ::vergroot::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1887 Gepost op: 9-12-2014, 18:14:07 »
Niets is wat het lijkt  ::vergroot::

Uiteraard  ;D, maar toch sommige dingen zijn exact hetzelfde en dat is wel vreemd toch ???

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1888 Gepost op: 9-12-2014, 18:17:42 »
Uiteraard  ;D, maar toch sommige dingen zijn exact hetzelfde en dat is wel vreemd toch ???

Eigenlijk zo vreemd dat het normaal is... Omdat de Avro ons op het verkeerde been wil zetten...


Overigens vind ik wel dat Chris maar wartaal uitslaat...

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1889 Gepost op: 9-12-2014, 18:20:15 »
Eigenlijk zo vreemd dat het normaal is... Omdat de Avro ons op het verkeerde been wil zetten...


Overigens vind ik wel dat Chris maar wartaal uitslaat...

Haha ja laten we het hopen, ik ga ervan uit dat de avro wel zo slim is om niet de finalisten al zo obvious weg te geven :-X

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1890 Gepost op: 9-12-2014, 18:25:26 »
Hey Rämon,
is er bij de buren al een groot feest geweest?

http://t.co/wE4tn7m1qC
« Laatst bewerkt op: 9-12-2014, 18:29:22 door De Tunnelvisie »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1891 Gepost op: 9-12-2014, 18:45:44 »
Hey Rämon,
is er bij de buren al een groot feest geweest?

http://t.co/wE4tn7m1qC

Dit wilde ik echt NET vragen  ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1892 Gepost op: 9-12-2014, 19:09:58 »
Weet je wat het is, met dat potgeld? feestjes vakanties. Rik, Victor en Martine hebben er niet over nagedacht en vinden dat niet belangrijk. Marlijn denkt na over het geld te investeren in een creatief project. Pieter in de investering van de babykamer. De rest wil feesten, op vakantie. Beetje jammer dat er nou niet 1 echt afwijkt. JE zou kunnen zeggen: Martine, want die geeft als enige geen argument waarom niet, terwijl Rik en Victor beide vinden dat het gaat om het vinden van de mol.

verder is martine nog al nonchalant. het lijkt net alsof het haar allemaal niet zo kan schelen. beetje een tactiek die geloof ik wel vaker is ingezet. iemand die zich zo gedraagt dat die gene de mol niet KAN zijn. of heb ik dat idee mis?
« Laatst bewerkt op: 9-12-2014, 19:12:14 door SomeOne_01 »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1893 Gepost op: 9-12-2014, 19:12:27 »
Martines antwoord klonk wel erg geacteerd. Betekent dat dat ze gewonnen heeft, de Mol is of probeert ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1894 Gepost op: 9-12-2014, 19:18:57 »
Martines antwoord klonk wel erg geacteerd. Betekent dat dat ze gewonnen heeft, de Mol is of probeert ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten?
ja die van victor vond ik ook wel geacteerd eigenlijk. een beetje precies het zelfde zeggen als rik, maar in andere bewoordingen.

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1895 Gepost op: 9-12-2014, 19:36:18 »
Hebben jullie er ook al weer zo'n zin in?
Zou dit een eerste aanwijzing kunnen zijn?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1896 Gepost op: 9-12-2014, 19:44:12 »
Het zou een aanwijzing kunnen zijn. Maar in welke richting?

Marlijn zegt niet specifiek dat ze de mol niet is, en om die reden dus voor de winst gaat.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1897 Gepost op: 9-12-2014, 20:52:16 »
Is het iemand trouwens al opgevallen dat Marlijn onderdeel is van het duo Miss Molly and me? ::vergroot::

;)
...óf niet!

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1898 Gepost op: 9-12-2014, 21:11:56 »
Het zou een aanwijzing kunnen zijn. Maar in welke richting?

Marlijn zegt niet specifiek dat ze de mol niet is, en om die reden dus voor de winst gaat.

Meer het citaat erna. Investeren in Miss Molly & Me. Kost ook aardig wat geld. Dat is natuurlijk het doel van de Mol.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1899 Gepost op: 10-12-2014, 00:49:40 »
Hey Rämon,
is er bij de buren al een groot feest geweest?

http://t.co/wE4tn7m1qC


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Heb nu pas het filmpje gezien, je kan er niet zoveel uithalen. De mensen die het meest kalm blijven (Martine, Margriet, Ajouad) zijn het meest verdacht in die zin. Mensen al Carolina, Evelien En Viktor zie je aan het gezicht iets van een twinkeling. IK MOET NU LIEGEN.

Chris heeft het trouwens over een groot feest idd, maar met "zoveel geld' zou je wel heel lang moeten feesten.

Dit kan 2 dingen betekenen.
-Chris is tot de finale gekomen en weet sowieso hoeveel geld er verdiend is. ( kleine kans  ::rofl::)

-Chris  gaat er vanuit van andere seizoenen dat er minstens toch wel 12 duizend euro verdiend gaat worden en dat betekent sowieso wel een oneindig feest. ( grote kans ::rofl:: )