Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054086 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #760 Gepost op: 19-10-2014, 23:38:58 »
Viktor is inmiddels spoorloos................

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #761 Gepost op: 19-10-2014, 23:40:32 »
Maar hij heeft ook al zo'n baardje, waarom?

Omdat dergelijke baardjes het toppunt van hipheid zijn.
Omdat ze je sokken rocken.
The Bees Knees!



En het is zooooooveel makkelijker dan je dagelijks scheren ::)



Of het is natuurlijk gewoon een aanwijzing. ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #762 Gepost op: 20-10-2014, 00:06:23 »
Of je scheerapparaat is gewoon kapot.......

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #763 Gepost op: 20-10-2014, 00:29:53 »
Misschien een bagagespel en hebben alle mannen hun scheerapparaten ingeleverd  ;)
Overigens wel een slordig foutje, hoor. Laten we hopen dat ze niet zo onvoorzichtig om zullen gaan met de identiteit van de Mol!  :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #764 Gepost op: 20-10-2014, 00:44:37 »
If ze hebben gewoon een ongewone snelle baardgroei  ::rofl::

Zou nu wel een stunt zijn om morgen een hele andere kandidaat te onthullen en dan zeggen dat Viktor per ongeluk online is gezet

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #765 Gepost op: 20-10-2014, 08:09:33 »
Goede ontdekking! Het staat er nog steeds, leuk! Victor lijkt me een geweldige kandidaat, vooral omdat hij ook al jarenlang liefhebber van het spel is. Maar hij heeft ook al zo'n baardje, waarom?
omdat mannen zoals die twee snelle baardgroei hebben :P ik zal niet zeggen dat deze beelden twee weken later zijn gemaakt ofzo en dat zij er nog in zitten tegen die tijd, maar ik kan me voorstellen dat die foto's WEL later zijn gemaakt. de tweede dag, of gefotoshopt met dit pleintje als achtergrond.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #766 Gepost op: 20-10-2014, 08:17:18 »
nouja, het land is iig bevestigd vandaag in de uitzending :)

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #767 Gepost op: 20-10-2014, 08:21:00 »

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #768 Gepost op: 20-10-2014, 08:44:50 »
Jaaaa, Traveljunkie... heel scherp! ::ok::

Sri Lanka lijkt me alleen wel een beetje klein om een complete serie op te nemen. Bovendien zijn niet alle delen van het eiland even veilig/vrij. Wellicht gaan ze halverwege dus nog ergens anders heen.
Wat zou het (eventuele) tweede land kunnen zijn? Ik gok op Madagaskar (twee eilanden in de Indische Oceaan), maar het kan ook heel goed India zijn, Sri Lanka ligt daar immers vlak onder.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2014, 09:09:36 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #769 Gepost op: 20-10-2014, 09:15:11 »
Hmmm, wordt dit de homo-editie van WIDM?  ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #770 Gepost op: 20-10-2014, 10:49:14 »
Viktor  ::ok:: Marlijn  ::ok:: Rik  ::ok::
Zo benieuwd wie de volgende zijn, we weten er pas 3  ::zwaai::
Ik gok op:
Marlijn, Rik, Viktor+ Margriet, Pieter, Toprak, Evelien en Waldemar. Tim Douwsma twijfelgeval. Ik hóóp op Toprak, Waldemar, Margriet--> die moeten er sowieso in  :D Hopelijk komt er nog een kandidaat waar ik nog nimmer van gehoord heb  ::regenboog::

Edit: als Anniko van Santen maar niet meedoet  ::ohno:: Vind haar geen widm  type maar vrees een beetje omdat ze ook in dat filmpje van vorig jaar zat, met Evelien.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2014, 10:51:24 door JPMOL1999 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #771 Gepost op: 20-10-2014, 11:08:54 »
Sri Lanka lijkt me alleen wel een beetje klein om een complete serie op te nemen. Bovendien zijn niet alle delen van het eiland even veilig/vrij. Wellicht gaan ze halverwege dus nog ergens anders heen.
Wat zou het (eventuele) tweede land kunnen zijn? Ik gok op Madagaskar (twee eilanden in de Indische Oceaan), maar het kan ook heel goed India zijn, Sri Lanka ligt daar immers vlak onder.

Burgeroorlog is alweer zo'n 5 jaar voorbij, en ook destijds waren toeristen geen doel.
Tegenwoordig is het er niet onveiliger dan een ander willekeurig land.
If anything is juist Antananarivo in de afgelopen jaren een stuk onveiliger geworden.

Ben het met je eens dat Sri Lanka te klein is voor de volledige serie.
Maar als ik de programmamaker zou zijn, zou ik juist voor enig contrast zoeken om de serie interessant te houden. En dus niet 2 eilanden nemen, hoe anders en ver ze ook van elkaar mogen zijn.
India is in principe ruim divers genoeg - dus dat zou de eenvoudige oplossing zijn.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #772 Gepost op: 20-10-2014, 11:19:39 »
nouja, het land is iig bevestigd vandaag in de uitzending :)


Het item kan via de volgende link worden teruggeluisterd: http://www.3fm.nl/a/ug/294706 (vanaf 2:12:46).
« Laatst bewerkt op: 20-10-2014, 11:24:30 door Molzkovicz »

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #773 Gepost op: 20-10-2014, 11:24:10 »
Hoe toevallig het zou zijn.  Victor is misschien wel gewoon op vakantie geweest in Sri Lanka  :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #774 Gepost op: 20-10-2014, 12:14:12 »
Sri Lanka klein? Het is anderhalf keer zo groot als Nederland en heeft ook meer inwoners dan Nederland. Lijkt me ruim genoeg om een hele serie op te nemen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #775 Gepost op: 20-10-2014, 12:17:04 »
Sri Lanka klein? Het is anderhalf keer zo groot als Nederland en heeft ook meer inwoners dan Nederland. Lijkt me ruim genoeg om een hele serie op te nemen.

Ik hoop dat ze er blijven  ::ok::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #776 Gepost op: 20-10-2014, 12:25:51 »
Jaaaa, Travel
Wat zou het (eventuele) tweede land kunnen zijn? Ik gok op Madagaskar (twee eilanden in de Indische Oceaan), maar het kan ook heel goed India zijn, Sri Lanka ligt daar immers vlak onder.

Wat ik wel weet, is dat op 13 juni Art in Portugal lijkt te zijn, de periode heb ik ook al vastgesteld tussen 22 mei en 12 juni. Op 13 juni tweet Art een foto van een bord waarop reclame gemaakt wordt voor de wedstrijd Nederland Spanje, die in NL om 21:00 begint. op het bord wordt echter het tijdstip 20:00 aangeduid. dat is dus een tijdzone eerder. links boven vinden we de tekst (vermoedelijk) Green wine, amarante(onduidelijk, maar lijkt me logisch) 18 euro. Green Wine (of Vinho Verde) is een wijn uit een regio van portugal. Een land dat ook euro's heeft als munteenheid. De straatsteentjes geven het ook al weg natuurlijk. het feit dat hij twittert dat hij het juichen kan horen omdat ie in de buurt van spanje zit geeft de bevestging dat het om portugal moet gaan. Hoogstwaarschijnlijk zit ie na de opnames op vakantie, maar wie weet. moet ik er wel bijzeggen dat het waarschijnlijk een krappe week vakantie is omdat ie op 18 juni aanwezig is bij een concert van Guus Meeuwis.

als er een tweede land is, ergens in die hoek? (daarmee zeg ik dus niet portugal of spanje, maar bijvoorbeeld marokko).

overigens is idd sri lanka groot zat. vele malen groter dan hongkong...
« Laatst bewerkt op: 20-10-2014, 12:35:16 door SomeOne_01 »

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #777 Gepost op: 20-10-2014, 12:35:32 »
Wat ik wel weet, is dat op 13 juni Art in Portugal lijkt te zijn, de periode heb ik ook al vastgesteld tussen 22 mei en 12 juni. Op 13 juni tweet Art een foto van een bord waarop reclame gemaakt wordt voor de wedstrijd Nederland Spanje, die in NL om 21:00 begint. op het bord wordt echter het tijdstip 20:00 aangeduid. dat is dus een tijdzone eerder. links boven vinden we de tekst (vermoedelijk) Green wine, amarante(onduidelijk, maar lijkt me logisch) 18 euro. Green Wine (of Vinho Verde) is een wijn uit een regio van portugal. Een land dat ook euro's heeft als nationaal wettelijk betaalmiddel. De straatsteentjes geven het ook al weg natuurlijk. het feit dat hij twittert dat hij het juichen kan horen omdat ie in de buurt van spanje zit geeft de bevestging dat het om portugal moet gaan. Hoogstwaarschijnlijk zit ie na de opnames op vakantie, maar wie weet. moet ik er wel bijzeggen dat het waarschijnlijk een krappe week vakantie is omdat ie op 18 juni aanwezig is bij een concert van Guus Meeuwis.

als er een tweede land is, ergens in die hoek? (daarmee zeg ik dus niet portugal of spanje, maar bijvoorbeeld marokko).

overigens is idd sri lanka groot zat. vele malen groter dan hongkong...

Is Portugal niet al geweest?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #778 Gepost op: 20-10-2014, 12:42:15 »
Is Portugal niet al geweest?
Jep, seizoen 3. Maar Australië is ook al twee keer geweest (seizoen 1 en 5). Maar ik denk dat Art na de opnames van WIDM op vakantie naar Portugal is gegaan. Dus daar moeten we niet te veel achter gaan zoeken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #779 Gepost op: 20-10-2014, 12:43:55 »
Sri Lanka, super!  ::bravo::

Hoe zeer ik ook hoopte op India als bestemming voor seizoen 15, hoe zeer ik nu niet hoop dat de helft van de serie in India is opgenomen. India is groot, divers, prachtig en rijk aan zoveel verschillende culturen. Het zou imo het land onwaardig zijn om er maar een halve serie in op te nemen, het leent zich gemakkelijk voor 9 afleveringen!

Neemt niet weg dat, mocht de helft van de serie toch in India zijn opgenomen, ik er niet van zal genieten (ik geniet ook al van Sri Lanka hoor, daar niet van ;D)!

Ik ben heel benieuwd of er een tweede land überhaupt is dit jaar. En welk land dat dan is. Ik hou wel van een beetje contrast als ze twee landen aandoen (Ierland-Jordanië, IJsland-Spanje, Hong Kong-Filippijnen).. spannend!

In ieder geval een leuk land en tot nu toe drie hele leuke kandidaten dus ik kijk alweer uit naar het volgende seizoen!  ::hyper::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48