Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053590 keer)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #160 Gepost op: 28-05-2014, 10:32:16 »
<..>
Suzanne Bosman, zei tweet gewoon door hoor? Vanaf 23 mei niet meer, maar daarvoor heeft ze bijna elke dag we een (re)tweet.
<..>

Sorry ik had alleen het voorscherm bekeken, daar staan de re-tweets kennelijk niet bij. maar die kan ze op 22 hebben geretweet die houden volgens mij de datum van de originele tweet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #161 Gepost op: 28-05-2014, 12:45:04 »
kan ze op 22 hebben geretweet
Ik heb haar net nog live op de radio horen presenteren dus 0% kans... ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #162 Gepost op: 28-05-2014, 14:48:21 »
Ik las net dat waylon zoek is... Vinde jullie hem een mol type?
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #163 Gepost op: 28-05-2014, 14:49:06 »
Ik las net dat waylon zoek is... Vinde jullie hem een mol type?

Het zou wel een geniale actie zijn als hij mee zou doen, maar ik las ook dat hij zaterdag optreed bij de Helden van Amstel
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #164 Gepost op: 28-05-2014, 15:22:43 »
Ik las net dat waylon zoek is... Vinde jullie hem een mol type?

Totaal niet, en ze zijn al vanaf 17 mei weg dus als ie pas een weekje zoek is. Bij hem is dat toch makkelijk te checken nu mete al die commotie, komt bijna iedere week wel ergens opdraven in een progrmama...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #165 Gepost op: 28-05-2014, 16:38:17 »
Henny Huisman is (wel eens) gevraagd maar heeft geweigerd las ik vandaag in het NRC. :P

Citaat van: NRC Handelsblad
"Wie is de Mol, Jouw Vrouw, Mijn vrouw - Henny had er geen trek in. "Hoeveel dingen ik deze week alleen al afgezegd heb", zegt Henny.

En dat terwijl ie zo dolgraag weer op tv wil!
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 16:41:19 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #166 Gepost op: 28-05-2014, 18:58:37 »
Als het zo zou zijn, dat de opnames van WIDM 2015 begonnen zijn, en  Art ook nu weer presenteert, en je kan achterhalen vanaf welke lokatie een tweet verzonden werd, zou het zomaar zo kunnen zijn, dat Art de lokatie van serie 15 heeft prijsgegeven.

Concreet. Art retweet een foto van Richard Branson. Op die foto is een aantal pinguins te zien, met op de achtergrond de zee.

Waarom tweet Art een dergelijke foto, zo bijzonder is die niet.

Maar wat wel interessant is, is dat pinguins niet in heel erg veel landen in het wild voorkomen. In elk geval op het Zuidelijk halfrond. Immers: anders zouden er ijsberen op de foto te zien zijn, nietwaar?

Er is echt maar een heel beperkt aantal landen waar pinguins in het wild rond hupsen. Chili is daar 1 van. Een van de argumenten die dit ontkrachten, is dat het daar nu behoorlijk koud is.
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 19:24:08 door Bodejos »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #167 Gepost op: 28-05-2014, 21:15:24 »
Ik hoor net dat Waylon vanavond in RTL Late Night zit...  :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #168 Gepost op: 28-05-2014, 21:28:50 »
Dacht even dat dat offtopic was, maar dan zit ie niet in land XV

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #169 Gepost op: 28-05-2014, 22:55:02 »
Er is echt maar een heel beperkt aantal landen waar pinguins in het wild rond hupsen. Chili is daar 1 van. Een van de argumenten die dit ontkrachten, is dat het daar nu behoorlijk koud is.
Dan zouden we t moeten zoeken in landen die meerdere forummers een aantal jaar aandragen als inderdaad Chili, Ecuador, maar ook.. Nieuw-Zeeland? ;)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #170 Gepost op: 28-05-2014, 22:59:10 »
Diederik Ebbinge.

Tweet van 16-25 mei niet m.u.v 19 en 22 mei. 3 dagen geleden postte hij weer een tweet.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #171 Gepost op: 28-05-2014, 23:06:55 »
@Mollenvanger: Kijk naar de bijlage van de tweet van Art, en oordeel zelf. Op de originele foto is duidelijk te zien dat de witte vlekken op de achtergrond echt ijsschotsen zijn, dus ik denk dat Peru hiermee onwaarschijnlijker wordt. Tenzij pinguins zich zover noordwaarts begeven, natuurlijk. Het zuiden van Nieuw-Zeeland is echter ook goed mogelijk. Ecuador ligt volgens mij te noordelijk voor pinguins.

Wellicht weet iemand wat voor soort het is, een soort die maar op 1 plek voorkomt? Als iemand dat kan, is wellicht nog een land af te strepen.

Nogmaals, het is pure speculatie, maar waarom plaatst Art die retweet van Richard Branson dan, waarop die pinguins te zien zijn?
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 23:34:14 door Bodejos »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #172 Gepost op: 28-05-2014, 23:46:43 »
Ik heb even gekeken en het zou heel goed deze soort kunnen zijn: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ad%C3%A9liepingu%C3%AFn
Maarja, die komt alleen op antarctica voor, dus niks interessants lijkt me   ::ohno::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #173 Gepost op: 28-05-2014, 23:53:11 »
Als dat klopt, is het een dood spoor.

Zitten er ook meeuwen op Antarctica? Of is dat een stern?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #174 Gepost op: 28-05-2014, 23:57:51 »
Ik doe dit vanaf mijn telefoon dus hopelijk gaat het goed. Maar in de tweet van Art staan 2 limken. Op de bovenste kom je bij deze tekst uit: http://www.virgin.com/richard-branson/a-photo-of-a-lifetime

Daar staat onder de foto dat de man die de foto heeft gemaakt op antartica was....

Maar vindt het ook apart dat hij juist dit retweet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #175 Gepost op: 29-05-2014, 00:05:15 »
Dat laatste is mijn insteek ook. Art kan van alles tweeten en retweeten, maar plaatst iets dat thuishoort op de Zuidpool.

Niet dat ik ervan uitga dat ze met het team daar zijn geweest, volgens mij krijgen ze daar nooit toestemming voor. Het zegt volgens mij meer over de regio waar wij moeten zoeken. Maar de foto zou een aanwijzing KUNNEN zijn. Hoewel er naar mijn mening ook argumenten zijn die dit ontkrachten. Het belangrijkste heb ik al genoemd, het is daar nu winter.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #176 Gepost op: 29-05-2014, 00:12:01 »
Maar winter wil niets zeggen. Ze zijn ook in ijsland geweest dus ook in de sneeuw kunnen ze bezig zijn.

Edit. Of moeten we er vanuit gaan dat ze op de Virgin Islands zitten aangezien die man de oprichter is van Virgin  ::rofl::

Edit2: de maker van de foto komt uit Nieuw Zeeland
« Laatst bewerkt op: 29-05-2014, 00:18:58 door Syllie10 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #177 Gepost op: 29-05-2014, 00:21:57 »
Haha, dat zou ook nog kunnen.

Winter in IJsland is overigens wel iets anders dan winter op de Zuidpool. In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, zal de gemiddelde temperatuur in Reykjavik in de winter rond het vriespunt liggen. Twee of drie jaar terug was het hier in Nederland gemiddeld zelfs kouder dan in Reykjavik. Ik was er medio mei 2012. Erik TKS  zou kunnen bevestigen dat het daar nu rond de 10 graden zal zijn.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #178 Gepost op: 29-05-2014, 00:27:04 »
Geloof ook niet echt dat ze daar zitten en lijkt me inderdaad te koud maar zou wel een stunt zijn

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #179 Gepost op: 29-05-2014, 14:59:46 »
@Mollenvanger: Kijk naar de bijlage van de tweet van Art, en oordeel zelf. Op de originele foto is duidelijk te zien dat de witte vlekken op de achtergrond echt ijsschotsen zijn, dus ik denk dat Peru hiermee onwaarschijnlijker wordt. Tenzij pinguins zich zover noordwaarts begeven, natuurlijk. Het zuiden van Nieuw-Zeeland is echter ook goed mogelijk. Ecuador ligt volgens mij te noordelijk voor pinguins.

Wellicht weet iemand wat voor soort het is, een soort die maar op 1 plek voorkomt? Als iemand dat kan, is wellicht nog een land af te strepen.

Nogmaals, het is pure speculatie, maar waarom plaatst Art die retweet van Richard Branson dan, waarop die pinguins te zien zijn?

Ik ga er niet vanuit haha. Sowieso denk ik dat Art gewoon probeert af te leiden door te tweeten (of retweeten) maar dat (zeker bij een RT) het niet snel over de locatie zal gaan. Of een hint daarnaar zal zijn,. maar niets is wat het lijkt