Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053977 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #560 Gepost op: 8-10-2014, 11:54:56 »
Sander de Heer had Bert vanochtend aan de telefoon in zijn uitzending en toen hadden ze het erover.

Dusdat. Sander was ook de enige die getweet had dat hij niet verbaasd zou zijn ALS Bert mee zou doen, dat is een beetje geinen onder elkaar. Opjutten, kijken of er iets uitkomt van een reactie maar er is dus officieel niets bevestigd.

Bij deze kunnen we weer allemaal ademhalen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #561 Gepost op: 8-10-2014, 12:31:47 »
Hij is toch ook niet weg geweest in de periode van opname van wie is de mol. Tenminste niet aan zijn twitter geschiedenis te zien

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #562 Gepost op: 8-10-2014, 12:57:35 »
Klik hier en trek je conclusies.
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #563 Gepost op: 8-10-2014, 13:09:21 »
Klik hier en trek je conclusies.

Ik geloof niet dat hij kandidaat is. Hij weet gewoon dat Sander zo'n enorm fan is, en hij speelt gewoon een soort van mee. Ik denk dat hij zelf echt zoiets heeft van WTF

haha

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #564 Gepost op: 8-10-2014, 13:18:28 »
Ik vond het heel geloofwaardig  klinken ::jaja::

Maar volgens  mij heeft hij gewoon gepresenteerd eind mei/begin juni, dus dan zou het niet kunnen. Checkt iemand dat even?
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #565 Gepost op: 8-10-2014, 15:28:15 »
Moeten we het ''twitter-criterium'' niet eens loslaten? Ik geloof best dat het een belangrijke indicatie is, of kan zijn, maar het wel of niet twitteren zegt ook niet alles.


Anders gezegd: dat Bert niet twittert met andere mensen die iets te maken hebben met WIDM, sluit hem niet automatisch uit als kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2014, 15:32:12 door Bodejos »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #566 Gepost op: 8-10-2014, 16:09:21 »
Moeten we het ''twitter-criterium'' niet eens loslaten? Ik geloof best dat het een belangrijke indicatie is, of kan zijn, maar het wel of niet twitteren zegt ook niet alles.


Anders gezegd: dat Bert niet twittert met andere mensen die iets te maken hebben met WIDM, sluit hem niet automatisch uit als kandidaat.

Je hebt een punt, maar je ziet dat de kandidaten afgelopen jaren steeds meer (de kandidaten DIE twitter hebben) elkaar gaan volgen rond de opname periode of meteen erna. Waarom? Omdat wie is de mol volgens vele beschreven een schoolreisje is, en je er dan al snel 10 vrienden bij hebt. Twitter is zo'n groot medium, en je gaat elkaar dan al snel volgen. Rik volgt bijv, Evelien, Jp, WIDM, Art, Viktor, Marlijn,Pieter en Martine heel kort na elkaar. Margriet volgde hij altijd al. Als je individueel naar die mensen gaat kijken, volgen ze elkaar allemaal. STEL, Bert was kandidaat. Hij is een fanatiek twitteraar, en wordt ook door vele andere BN'ers gevolgd. Dan is het toch raar dat (en ik heb het gecheckt, van de 10) alleen Evelien hem volgt, en al heel lang geleden...

Ik zeg niet dat het ALLES zegt, maar volgens mij zegt het best wel veel.. Daarbij heeft hij gewoon getweet. Maar niets is wat het lijkt, ik sluit hem niet uit als kandidaat, ik zeg nogmaals niets is nog officieel bevestigd door de Avro.


Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #567 Gepost op: 8-10-2014, 16:38:54 »
"Wie is de Mol 2015 begint langzaam maar zeker dichterbij te komen. Vandaag worden de eerste twee namen bekend gemaakt, maar de eerste hebben we al binnen! Toch..?"

Is het zo dat er vandaag twee namen bekend gemaakt worden? Sander spreekt over een officiële bekendmaking deze middag  ???

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #568 Gepost op: 8-10-2014, 16:47:09 »
"Wie is de Mol 2015 begint langzaam maar zeker dichterbij te komen. Vandaag worden de eerste twee namen bekend gemaakt, maar de eerste hebben we al binnen! Toch..?"

Is het zo dat er vandaag twee namen bekend gemaakt worden? Sander spreekt over een officiële bekendmaking deze middag  ???

Nee, die tweet was van 2 oktober, lees maar even terug. En dat was als grapje, er werd EEN kandidaat bekend gemaakt, maar Hij (Sander) was overtuigd dat hij al wist dat Bert Haandrikman ook mee zou doen, daarom maakte ie die tweet als grapje.
Maar er is pas een kandidaat bekend, Rik vd westelaken en ik denk dat we eind van deze week nummer 2 wel horen!!!!!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #569 Gepost op: 8-10-2014, 17:39:20 »
2 woorden 9 letters..... DUURT LANG  :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #570 Gepost op: 8-10-2014, 18:13:25 »
Ook ik hoop op nieuws, ik ben net zo benieuwd als iedereen hier. Maar wat ik bedoelde met het loslaten van het ''twitter-criterium'', is het volgende:

ook de makers weten dat de ras-molloten meesters zijn in het filteren en combineren van twitter-contacten. Ze weten natuurlijk ook dat het leuk is om namen te laten ''lekken''. Maar het moet natuurlijk ook niet te snel bekend worden.


Simpel gezegd: ik ben niet betrokken bij IDTV of de AVRO (ik vertik het voorlopig om daar TROS bij te noemen....), maar zou dat wel het geval zijn geweest, dan zou ik als rookgordijn ook gebruik maken van het fenomeen dat twitter heet. En wel zo, dat er nep-contacten, en nep-stiltes de wereld in gestuurd zouden worden.

Dan kun je als beroeps-speurder helemaal niets meer met twitter-stiltes, of dito contacten.

Aan de andere kant denk ik dat de makers het wel leuk vinden dat de mensen hier een spelletje ervan maken, om IDTV en de AVRO hoe dan ook VOOR te zijn met het uitvissen van de nieuwe namen, en de lokatie.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #571 Gepost op: 8-10-2014, 18:31:22 »
Ik denk niet dat iemand bij de omroep tijd heeft om nep-contacten en nep-stiltes op Twitter te regelen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #572 Gepost op: 8-10-2014, 18:34:40 »
Ik denk niet dat iemand bij de omroep tijd heeft om nep-contacten en nep-stiltes op Twitter te regelen.

Inderdaad, ik snap wat Jos bedoeld, maar als je kijkt naar andere jaren... Het is niet zo dat de productie van widm na AL die jaren pas in 2014 zo slim is om nep contacten in te zetten. We baseren al jaaaren hele kandidatenlijsten op twitter en wie elkaar daar volgen
en jaar op jaar klopt het voor een groot deel.. De paar mensen die we er dan bij gokken hebben geen twitter of hebben er niets mee te maken.
Maar ik denk dat twitter juist een heel goed conform daar voor is. Facebook ook

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #573 Gepost op: 8-10-2014, 18:35:21 »
Je kan er een stagiaire achter zetten. Maar het zou toch best kunnen werken?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #574 Gepost op: 8-10-2014, 18:36:35 »
Je kan er een stagiaire achter zetten. Maar het zou toch best kunnen werken?

Het zou kunnen, en ik geef je best gelijk dat het misschien leuk zo zijn als de AVRO of idtv iemand daarop zet... Dat maakt het gissen voor ons namelijk lastiger en dan moeten we ondergrond-ondergrond-ondergrondser werk verrichten..


Dus ja, zeker zou dat slim/leuk zijn maar ik denk niet dat ze het doen,en daarom zeg ik: ik denk dat we veel aan twitter/facebook hebben.

Offline coach

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #575 Gepost op: 8-10-2014, 20:13:03 »
Morgen belangrijk nieuws over de nieuwe serie!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #576 Gepost op: 8-10-2014, 20:14:36 »
Morgen belangrijk nieuws over de nieuwe serie!
::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #577 Gepost op: 8-10-2014, 20:17:50 »
Morgen belangrijk nieuws over de nieuwe serie!
Leuk!  ::ok::  Ben benieuwd :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #578 Gepost op: 8-10-2014, 20:23:12 »
Morgen belangrijk nieuws over de nieuwe serie!
OMG TWEE MOLLEN, KAN NIET ANDERS.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #579 Gepost op: 8-10-2014, 20:23:24 »
Morgen belangrijk nieuws over de nieuwe serie!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::