Auteur Topic: Afleveringtitels  (gelezen 87449 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Afleveringtitels
« Reactie #200 Gepost op: 25-02-2015, 08:46:16 »
kantelen...als je de M kantelt krijg je een W...en als je een W kantelt krijg je een M...MW. Marlijn Weerdenburg

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Afleveringtitels
« Reactie #201 Gepost op: 25-02-2015, 13:19:20 »
Misschien kunnen ze er iets leuks mee doen? Geen idee wat, maar misschien wat anders.  :-\\

Heeft iemand wellicht de namen genoteerd van de plekken waar ze opdrachten hebben gedaan en zijn geweest? Ik niet helaas..  ::schaam::
Deze komen steeds in beeld met diverse hoofdletters.. Zouden ze hier een hint in hebben gestopt dit jaar om de boel een beetje op te schudden?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringtitels
« Reactie #202 Gepost op: 25-02-2015, 13:45:45 »
Heeft iemand wellicht de namen genoteerd van de plekken waar ze opdrachten hebben gedaan en zijn geweest? Ik niet helaas..  ::schaam::
Deze komen steeds in beeld met diverse hoofdletters.. Zouden ze hier een hint in hebben gestopt dit jaar om de boel een beetje op te schudden?
Dan moet je het locatie topic opzoeken. Daar staan de meeste geloof ik wel in.
Was me eigenlijk niet eens opgevallen dat de namen anders stonden.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Afleveringtitels
« Reactie #203 Gepost op: 25-02-2015, 13:49:11 »
Dan moet je het locatie topic opzoeken. Daar staan de meeste geloof ik wel in.
Was me eigenlijk niet eens opgevallen dat de namen anders stonden.

Thanks! Ik ga speuren... Wie weet  ::vergroot::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringtitels
« Reactie #204 Gepost op: 26-02-2015, 20:36:34 »
Titel toegevoegd

Offline Molletje500

  • Forumlid
Re: Afleveringtitels
« Reactie #205 Gepost op: 26-02-2015, 21:26:53 »
Titel is zinloos. Margriet kwam zinnen tekort.. Zinloos?

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Afleveringtitels
« Reactie #206 Gepost op: 26-02-2015, 22:04:44 »
Titel is zinloos. Margriet kwam zinnen tekort.. Zinloos?

 ::jaja::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Afleveringtitels
« Reactie #207 Gepost op: 26-02-2015, 22:55:18 »
Makkie om deze hint aan de mol te koppelen :) We hebben de hint ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Afleveringtitels
« Reactie #208 Gepost op: 26-02-2015, 22:57:16 »
En haar jokers waren zinloos.
No Milk today???

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Afleveringtitels
« Reactie #209 Gepost op: 26-02-2015, 23:34:58 »
De kantelen kantelen... We denken bij kantelen aan draaien, maar wat als we de kantelen bedoelen: delen van een verdedigingsmuur? Zou het uitmaken?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 23:36:29 door Risjaar »
C'est le Fruit!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Afleveringtitels
« Reactie #210 Gepost op: 26-02-2015, 23:37:48 »
verdediging van wat? Marlijn? danni lowinski?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringtitels
« Reactie #211 Gepost op: 26-02-2015, 23:39:05 »
En haar jokers waren zinloos.

Wilde ik net gaan typen ja.

Offline joymol

  • Forumlid
Re: Afleveringtitels
« Reactie #212 Gepost op: 26-02-2015, 23:41:16 »
Zinloos: het is zinloos dat de finale nog Door gaat zo zonder Chris.  ::tandpastasmiley::

Sorry hoor, maar moet even die emotie kwijt  :\'(

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringtitels
« Reactie #213 Gepost op: 26-02-2015, 23:41:54 »
Zinloos: het is zinloos dat de finale nog Door gaat zo zonder Chris.  ::tandpastasmiley::

Sorry hoor, maar moet even die emotie kwijt  :\'(

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringtitels
« Reactie #214 Gepost op: 27-02-2015, 09:08:51 »
Ik heb alle titels per persoon op een rijtje gezet. Zijn er nog aanvullingen?

RikMarlijnMargriet
1. lezen en schrijvenRik leest iets in het molboekje van Marlijn, en schrijft het daarna in zijn eigen molboekje op zieZe heeft als Mol de briefjes op de kamers geschreven, en ook één gelezen.Ze heeft als Mol de briefjes op de kamers geschreven, en ook één gelezen.
2. scheepsrechtHet lukt Rik pas na 3 keer om de kar op te tillen. Drie maal is scheepsrecht
of
Rik heeft een anker op zijn shirt
De Mol [neem ik aan, want het is niet in beeld geweest] is een extra keer gaan kijken bij de national gallery. Als dit Marlijn is geweest zou dit haar derde keer zijn. Drie maal is scheepsrechtNa drie keer geld in ontvangst nemen als penningmeester, mocht ze eindelijk weer geld uit de pot halen. Drie maal is scheepsrecht.
3. verradenChris en Rik moesten vanaf ver raden wat de plaatsnaam was.Rik meld Marlijn dat hij haar niet helemaal vertrouwt. Marlijn begint hem hierdoor te verdenken en voelt zich verraden.Margriet is tijdens de lasergame doodgeschoten door Margriet. Margriet heeft haar dus verraden.
4. M achtRik is de Muis van het Acht uur journaal.Margriet had de zwarte vrijstelling, en dus de macht om alle jokers en vrijstellingen ongedaan te maken
5. schaalvergrotingRik zit precies hetzelfde als de boedha. De boedha is een soort schaalvergroting van hem. zie
of
Rik pakte nummertje 7 & 14. Dit is een schaal van 1:2
Margriet heeft nummertje 1 & 2. Dit is een schaal van 1:2
of
Margriet zegt dat schaaltje 12 heeft ingevuld, maar we zien schaaltje 11 (haar eigen schaaltje).
6. kantelenRik zegt: 'Hij begon met 30, 1'. Als je de 30 kantelt, krijg je Mol. zieMarlijn zegt: 'Hij begon met 30, 1'. Als je de 30 kantelt, krijg je Mol. zie
of
Aan het eind van haar test, kantelt de wind haar laptopscherm. zie
Margriet wil heel graag een E voor het bedrag zetten ipv ,- erachter. Als je een E kantelt krijg je een M van Mol en Margriet.
7. spoorloosMarlijn droeg cowboylaarzen zonder sporen. Deze laarzen waren dus spoorloosMargriet zegt in het tamil-dorp geen enkele keer letterlijk dat ze de Mol is. Ze laat dus geen enkel spoor achter.
8. onderaanTerwijl Martine zegt dat ze bovenaan hoge bedragen zitten, zie je de camera helemaal naar onder gaan. En wie staat daar onderaan de lage bedragen te plukken: Margreit. zie
9. zinloosAls Rik de Mol is, is het zinloos om Chris zijn jokers af te pakken.Marlijn zegt alleen mee te doen om te winnen. Een Mol kan niet winnen, dus als je dat dan zou proberen, zou dat zinloos zijnÉén plek in haar brief, waar wel een zin had gemoeten, is nog leeg. Die plek is dus zinloos.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 13:44:14 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringtitels
« Reactie #215 Gepost op: 27-02-2015, 09:12:55 »
Afl. 7: Rik was spoorloos in de trein toen Marlijn haar vraag voorlas, tijdens het hele overleg was Rik weg en sloot zich pas weer bij de groep aan toen Chris terug de trein in kwam.

Afl. 8: Ook van Rik was er een shot dat hij helemaal onderaan de theeplantage stond te plukken, ook hij kan daar dus gemold hebben.

Afl. 9: De jokers afpakken van Chris was ook zinloos als Rik de Mol is.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 09:16:18 door Molletjuh »

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringtitels
« Reactie #216 Gepost op: 27-02-2015, 09:41:57 »
Margriet Aflevering 5:
Margriet zegt dat ze in de test schaaltje nummer 12 heeft ingevuld, terwijl de test laat zien dat ze schaaltje elf (tenslotte op haarzelf) koos. Hier is dus sprake van een schaalvergroting.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringtitels
« Reactie #217 Gepost op: 27-02-2015, 09:48:04 »
Margriet

1. 'lezen en schrijven' -> Als de Mol de brieven niet alleen geschreven maar ook (één in een hotelkamer) gelezen heeft moeten we hem tussen Margriet, Martine, Marlijn en Viktor zoeken.
2. 'scheepsrecht' -> Driemaal is scheepsrecht.  Margriet is de derde kandidaat die deze aflevering een briefje van de Mol leest.
3. 'verraden' -> Margriet wordt door bondgenootje Martine afgeschoten.
4. 'M acht' -> Margriet is de enige M-naam met acht letters en als achtste in de leader te zien.
5. 'schaalvergroting' -> Margriet zegt dat ze stemde op "de Mol pakt schaal 12" terwijl we zien dat ze op "de Mol pakt schaal 11" stemde. (NB: Schaal 11 pakte ze zelf.)
6. 'kantelen' -> De E naar een M van Mol (of Margriet) kantelen. De E (als euroteken) was een idee van Margriet.
7. 'spoorloos' -> De Mol heeft het geld in de trein spoorloos doen verdwijnen. (Of: Margriet heeft het over "vliegen" door de trein.)
8. 'onderaan' -> Als Martine zegt dat zij bovenaan in het theeveld hoge bedragen plukte, beweegt de camera naar beneden en zien we Margriet onderaan (lage bedragen) plukken.
9. 'zinloos' -> Margriet komt op de markt zinnen tekort en een "stilzwijgend verbond" is zonder (gesproken) tekst/zinnen.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Afleveringtitels
« Reactie #218 Gepost op: 27-02-2015, 10:50:23 »
@ widmfan6

Bij Marlijn en spoorloos. Zij droeg cowboylaarzen doch zonder sporen, zodoende was zij spoorloos.
Bij macht: Ze toonde dat ze 500 euro in de pot deed 'voor jullie!' en toonde haar macht.
(van avrotrosforum)
'Ook een fijne dag verder...’

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringtitels
« Reactie #219 Gepost op: 27-02-2015, 13:33:05 »
Afl. 7: Rik was spoorloos in de trein toen Marlijn haar vraag voorlas, tijdens het hele overleg was Rik weg en sloot zich pas weer bij de groep aan toen Chris terug de trein in kwam.
Het kan aan mij liggen, maar terwijl Marlijn haar briefje voorleest, vindt ik rik niet bepaald spoorloos
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)