Nieuws Volg ons ook op Twitter!
1. Seizoen 13 Carolien Borgers2. Seizoen 6 Dick Jol3. Seizoen 11 Jan Kooijman4. Seizoen 16 Ellie Lust5. Seizoen 10 Erik van der Hoff6. Seizoen 5 Victoria Koblenko7. Seizoen 7 Richard Groenendijk8. Seizoen 20 Nathan Rutjes9. Seizoen 18 Jan Versteegh10. Seizoen 3 George Langenberg11. Seizoen 15 Margriet van der Linden12. Seizoen 2 Doortje ...13 14. 15. Seizoen 19 Niels Latooij16. Seizoen 12 Frits Huffnagel17. Seizoen 8 Dennis Weening18. Seizoen 9 Sebastiaan Labrie19. Seizoen 1 Wilmie ...20. Seizoen 17 Yvonne Coldewijer
Die van Dennis, nummer 17 is denk ik Freek Bartels (seizoen 14), Nummer 14 is Dunya Khame (seizoen 8 ) alleen nummer 13 kan ik nog even niet plaatsen. Moet een seizoen 4 Canada deelnemer zijn.En klein detail: Dick Jol is S7 en Richard Groenendijk is S6
Deze kloppen allemaal denk ik. Ik kan dus van nummer 13 niet eens zien of het nou een man of vrouw is, maar misschien toch Patricia? Of Elise? Al dacht ik dat haar haarkleur iets blonder was
Ik dacht Chandrika maar twijfelde over de huidskleur.
Arjen Lubach, die zijn joker verdiende met de lunch met Karel en Angela in Japan, maar aan het begin van de aflevering al op de groepsfoto met de joker stond.
Wat was er precies ‘Made in EU’?
Dat zal wel te maken hebben met de boodschappen opdracht in een supermarkt in Jordanië. Iemand anders mag het product noemen, want ik heb geen idee
Batterijen?
Ja, en die nam Vivienne mee.
Als jij een vraag hebt mag je, ik heb net nog gesteld
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
494 gasten en 1 vaste bezoeker