"Ja zijn verbinding was heel slecht. Nu kan dit zijn dat hij gewoon onderhoud had van Ziggo maar het zou ook een hele goede Mollenactie zijn. Telkens net op de cruciale momenten viel hij weg."
en
"Het is vervelend dat de zoon/dochter van XXX net door beeld liep, net op het moment dat hij via hints probeerde duidelijk te maken wat het woord is."
Lijkt me wel heftig om een heel seizoen op schermen te zien. Het zou kunnen, maar ik verwacht toch eerder dat ze wel een reislocatie hebben. In een geval Nederland, superleuk, maar een land als Noorwegen (wat toch vrij lang geel is geweest en inderdaad, zoals terecht gezegd, alleen op oranje staat heel lang vanwege onze besmettingen) is er misschien wel wat geregeld. Noorwegen (met natuurlijk een deel op de Lofoteneilanden <3 ) zou geweldig zijn, Zweden wil ik ook graag zien. Allemaal geliefde landen. Misschien een rondreis door Scandinavië? (Verder herken ik dit niet van mijn Facebook en Discordmol editie
)
Wel gaaf dat het doorgaat. Dank aan Rick en zijn team alvast, jullie zijn helden