Ik besloot gisteravond en vanochtend nog even door te gaan op Erik de Vogel, die nu een tijd niet in GTST acteert. Kan er nog een andere aanleiding zijn dat hij misschien in WIDM zit? En ik kwam erachter: ja. Desondanks blijft het afwachten of dit toeval is of niet.
Op 1 oktober 2020 vierde GTST het dertigjarig bestaan. Een mijlpaal waar ook gewoon bij stil werd gestaan natuurlijk. Zo zijn er mensen opgebeld in radioshows, werden er interviews gepubliceerd op nieuwsblogs en waren de acteurs te zien op tv in diverse programma's. Interessant is wel dat Erik de Vogel ("Ludo") daarin nooit voorbij komt. Ik zou toch denken, als je aan GTST denkt, denk je aan Ludo (in ieder geval ik, een niet vaste kijker
). Zeker ook omdat zijn vrouw Caroline de Bruijn wel veel aanschuift bij deze interviews, is het raar dat zij haar man (in het echte leven ook) Erik niet meebrengt. Zeker bijvoorbeeld bij Jinek, waar de tafel vol GTST-oudgedienden zit, maar zonder Erik. Vreemd... Die 1 oktober 2020 zou precies in de opnameperiode passen, als Rik tot aan het Televiziergala nog niet terugkwam naar Nederland is dit totaal te rijmen.
Overigens is er in de afleveringomschrijving tot en met maandag 9 november nog geen teken dat Erik weer terug zou komen voor die tijd.
Interessant om in de gaten te houden dus
Hij lijkt me een hele grote naam en ik ben ook wel benieuwd hoe hij "in het echt" is