Ik blijf het ook allemaal raar vinden. Als ik op bovenstaande link "foto met zo'n bordje" klik zie ik een rots waar iemand aan hangt en er staat iemand beneden. Ik zie niets dat lijkt op WIDM.
Op maandag 5 oktober verschijnt het filmpje met bekendmaking door Rik. De opnames zitten er dan vast al op anders maakt men nog niets bekend. Gido maakt een video hierover en ene Sjonnie reageert al snel dat er dat weekend nog gefilmd werd in Tsjechië. Een week later nogmaals een reactie van Sjonnie met link foto's. Op foto"s is behalve de locatie niets te zien wat met WIDM te maken heeft. Wel is er een post van een maand geleden (bij de foto's op Google Maps) van een local quide met een Nederlandse naam. Op de berichten van Sjonnie reageert niemand. Op 19 oktober komt Shownieuws met foto's. Er is op social media twijfel over de locatie in relatie met WIDM.
Gisteren reageert Sjonnie op een nieuwe video van Gido. Hij geeft meer info prijs vanwege de twijfel over de in Shownieuws getoonde foto's. In de reacties op de berichten van Sjonnie vraagt men om bewijzen omdat die door Sjonnie niet geleverd worden. Ook daar is twijfel.over zijn verhaal.
Vreemd dat iemand die zegt al jaren in het buitenland te wonen, geen Nederlandse TV heeft, geen WIDM kijkt en zegt geen foto"s naar media te hebben gestuurd, zoveel moeite doet om een groep molloten een puzzelhint te geven en snel is met reacties op de video's van Gido Ook vreemd dat hij nu zijn berichten in twijfel worden getrokken steeds meer details over het programma weet zoals herkennen van presentator, het vervoer in busjes en dat molloten puzzelaars zijn, ondanks dat hij het programma niet kijkt. Nog vreemder is waarom iemand zoveel moeite zou doen om fakenieuws te verspreiden.....
Daarnaast kwam ik nog een bericht tegen van iemand die de groep.heeft gezien echter op een heel andere locatie.Wat is het nu?
Ik heb de groep gezien in in het noorden van Noorwegen, vandaar de donkere belichting in de aankondiging (denk ik). Als het bekende Nederlanders waren dan ken ik ze niet. Ook zegt Rick fysiek en mentaal uitgedaagd, dat t klopt het was steenkoud. Op de foto van Rick McCullough zie je een sneeuwschoen en M21 verwijst naar een kamer in het IJShotel.
Wat betreft de belichting, donkere achtergrond en kleding van Rik vind ik dit geloofwaardiger alhoewel deze poster ook geen bewijzen geeft en niet heeft gereageerd op vragen. Nog even en dan weten we het