Kwam mij toch vreemd over: ze hadden aangegeven dat ook de deelnemers nog niet wisten wie de andere deelnemers waren, maar ze begroeten elkaar alsof ze wekelijks op de koffie komen (NL is klein, dus een aantal kent elkaar wel beter, maar ook dan kan je toch meer verrast zijn dat je beide meedoet?). En dan dat met Tina... Pakte de ontmoetingen niet zo uit als de makers hadden verwacht? Of hebben ze ons dan eigenlijk onnodig 'voorgelogen'? Ook misschien per ongeluk, maar Tina voelde nu toch wat als opvulling.
Ik merk dat ik toch weer eens wat harteloos ben, want ik leef niet zo erg mee met Ron
Opdrachten vond ik nog niet heel bijzonder, wel gewoon op niveau, met opdracht 2 de betere van de drie. Maar zo'n eerste aflevering vind ik gevoelsmatig toch altijd wat vreemd. Dat met die auto's voegde eigenlijk weinig toe aan de opdracht, maar 1x gebeld en was niet heel duidelijk in beeld dat er nog verdere hints van de chauffeurs werden doorgespeeld, maar soit, het is de eerste opdracht ook met als doel de kandidaten te leren kennen.
Nog sneller dan anders heb ik in ieder geval mijn voorkeuren voor kandidaten (en snelle afvallers) en mogelijke mollen, en weet nog niet of ik dat jammer vind
Met deze locatie zijn er in ieder geval weer genoeg mooie plaatjes, al hoop ik dat het weer af en toe nog wat beter wordt, maar ik vrees er voor.