Ik vond de interviews in het molboekje sowieso wel interessant. Best wel veel kandidaten die nooit WIDM keken: Rocky, Joshua, Splinter en Charlotte bijvoorbeeld. Maar ook Renée en Remco, al was het bij hen vooral omdat ze elke zaterdagavond op de planken stonden meestal.
Ik heb het idee dat Erik al mee zou doen in de editie zoals die in mei gedraaid zou worden. Die kandidaten worden meestal rond december gepolst. Erik zegt zelf dat hij al langer keek, maar China het eerste seizoen was wat hij echt "goed" bekeek. Dat gaf mij het idee dat hij wist dat hij mee ging doen en daardoor helemaal diep dat seizoen in is gedoken ter voorbereiding.
Remco is pas bij de groep gevoegd nadat het seizoen werd uitgesteld naar september zo te lezen. Vlak voordat hij wegging had hij het heel druk (wellicht dingen in het voren doen). Daarnaast was hij al een aantal jaar gepolst maar kon hij steeds niet door samenwerking in het theater met Kemper.
Ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd hoeveel procent van de originele line-up uiteindelijk in dit seizoen is opgedoken. En de mensen die in september niet mee konden/wilden, zouden die een eerste uitnodiging krijgen voor seizoen 22?