Als ze kandidaat is weet ze nu door het schaduwen van Splinter in die aflevering zeker dat Renée het is. Ik kan het wel als kandidaats zien.
Kan inderdaad twee kanten op.
Ik sluit niet uit dat Renée de mol is, maar Charlotte is toch duidelijker hierin. Datzelfde zei ik ook over Splinter, dus misschien zit ik er nog steeds naast; als ik alles afweeg (de voor- en tegenpunten), dan vind ik vooral de tegenpunten voor Renée minder goed te verklaren.
En Charlotte blijft onsamenhangend (vind ik dan
) met haar verdenkingen. Ze zegt ook dat de -2000 heel raar is van Splinter (zo heb ik dat begrepen), maar besluit toch van hem af te stappen. Vind ik raar en mols (want -2000 ook).
@DRenziboy Olcay schreef ook niet, wat haar redding was, omdat ze op de verkeerde mol zat en dus ook geen verkeerde punten opschreef (en in de testen waarschijnlijk 'per ongeluk' ook de punten van de echte mol meenam).
Ik schat in dat Charlotte het slimmer aanpakt: ze onthoudt veel, is journalist. Ze wordt ook onderschat, ze zet het volgens mij ook wel lekker aan: "ik zie niks, ik begrijp het niet, ik weet het niet. etc."
Als kandidaat wordt Charlotte behoorlijk onderschat; maar ze heeft het toch maar tot de finale geschopt. In een bloedfanatieke groep. Ik dacht voor afl. 8: ze wordt de winnares, want ze is als enige Splinter op het spoor.
Nu denk ik: ze heeft Splinter er hoogstpersoonlijk uitgewerkt en er is he-le-maal niemand die het raar lijkt te vinden dat Charlotte zomaar 2000 eruit heeft gehaald. Ook stond ze keihard te liegen tegen Rocky.
Is Charlotte echt een kandidaat die er niks van begrijpt? Ik denk het niet. De mol denk ik toch.