Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 135141 keer)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #360 Gepost op: 15-02-2021, 20:32:36 »
Als Renee de mol is, wat ik denk, is het idioot te verwachten dat 1 van de kandidaten die vol op je zitten, zal afvallen. Renee wil hulpmollen om de verdenking van zich af te krijgen.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #361 Gepost op: 15-02-2021, 20:47:56 »
Inmiddels ben ik het met Lo eens. De aanname is dan dat mol Renee niet wist wie precies het rode scherm had en daarom besloot allebei de kandidaten uit te kiezen die haar niet verdachten.
Nou ja, ik denk dus dat ze best aannam dat het Marije was. Ze moest sowieso breken met wat ze in de bus deed met de jokers verdelen. Het was een kwestie hoe groot die breuk was. Ze besloot voor zo klein mogelijk. Namelijk: Charlotte, hetzelfde houden. Marije was een gedwongen keuze voor de vrijstelling. Dan moest ze Rocky laten gaan.

Bij Charlotte zit er wel veel krediet. Ze heeft duidelijk moeite mee te gaan in het bondje van Rocky die zo op Renee zit. Ze zoekt allemaal uitwegen waarom Renee toch niet de mol is. Maar goed, nog een nachtje samen met Rocky kan het verschil maken. Ze kan overlopen, en gaan testen op Renee als mol. Of anders een vrijstelling winnen en zo in de finale komen.

Dan is de actie van Renee met haar vrijstellingen een beetje mislukt. Ze had er wellicht wat aan gehad om Rocky haar scherm niet te laten zien. Maar nee. Rocky is zo zeker en standvastig. Die was niet gaan twijfelen. Dus prima zo.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #362 Gepost op: 16-02-2021, 11:43:31 »

Bij Charlotte zit er wel veel krediet. Ze heeft duidelijk moeite mee te gaan in het bondje van Rocky die zo op Renee zit. Ze zoekt allemaal uitwegen waarom Renee toch niet de mol is. Maar goed, nog een nachtje samen met Rocky kan het verschil maken. Ze kan overlopen, en gaan testen op Renee als mol. Of anders een vrijstelling winnen en zo in de finale komen.


Charlotte laat zich niet vangen door Renée. Zelfs Marije is last-minute overgelopen, waarschijnlijk omdat Charlotte haar heeft overgehaald. Charlotte weet goed genoeg dat Splinter de mol is, of, dat als ze zelf de mol is het interessant is dat iedereen op Renée zit.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #363 Gepost op: 16-02-2021, 12:27:56 »
Ik begrijp dat er veel pleit, vanuit jullie invalshoek, voor de aanname dat Renée de Mol is. Maar stel nu even dat zij kandidaat is. Dan kan het best zijn dat zijzelf het rode scherm gekregen zou hebben. Zij zit toch nu op Rocky, Splinter en Charlotte, als kandidaat dan, maar als Charlotte de Mol blijkt te zijn, is het over voor Renée. Haar verdenkingen wisselen te veel.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2021, 12:38:36 door Gadoesja »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #364 Gepost op: 16-02-2021, 16:36:38 »
In haar voorstelvideo zegt Renée dat een goede mol heel graag de mol wil zijn. Daarna zegt ze dat ze wel heel graag een goede mol zou willen zijn. Dit lijkt erg veel op "In eerste instantie wilde Renée de mol wel zijn". Zoals bekend was dit de enige zin die precies klopte met het bordje op het parcours van Moltainbiken.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #365 Gepost op: 17-02-2021, 13:39:41 »
In haar voorstelvideo zegt Renée dat een goede mol heel graag de mol wil zijn. Daarna zegt ze dat ze wel heel graag een goede mol zou willen zijn. Dit lijkt erg veel op "In eerste instantie wilde Renée de mol wel zijn". Zoals bekend was dit de enige zin die precies klopte met het bordje op het parcours van Moltainbiken.
Interessant! Inderdaad:
Eerst: "Ik denk dat de mol heel graag de mol wíl zijn." Dan: "Ik zou heel graag de mol wíllen zijn."
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/renee/

En logisch, een actrice wil graag de hoofdrol.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2021, 13:46:24 door Run »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #366 Gepost op: 17-02-2021, 21:30:20 »
is het over voor Renée. Haar verdenkingen wisselen te veel.
Dat laatste is nu echt sprekend voor de mol. Enorm gerommeld met de verdenkingen. Het draaiboek zat nog niet in elkaar. Dus je ziet inderdaad hoe dit met kunst- en vliegwerk in elkaar gedraaid moest worden a.d.h.v. het beschikbare materiaal. Er klopt niets van, ze had er allang uit moeten liggen. Dus is de mol.

En het eerste, ach, dan zien we dat zaterdag dus meteen. Maar blijft ze erin dan verwacht ik jou wel ook vol op de Renee wagen  ;D ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #367 Gepost op: 17-02-2021, 23:31:30 »
Ik begrijp dat er veel pleit, vanuit jullie invalshoek, voor de aanname dat Renée de Mol is. Maar stel nu even dat zij kandidaat is. Dan kan het best zijn dat zijzelf het rode scherm gekregen zou hebben. Zij zit toch nu op Rocky, Splinter en Charlotte, als kandidaat dan, maar als Charlotte de Mol blijkt te zijn, is het over voor Renée. Haar verdenkingen wisselen te veel.

Kandidaat Renée had de vrijstelling toch al verdiend voordat de test kwam geloof ik, dus ze hoefde zich geen zorgen te maken over de uitslag (misschien zelfs bewust het slechtst gemaakt om Splinter en Rocky ook te sparen). Bij de test voor de Moldau-expres is ze tegelijk met Joshua klaar, als laatste, toch kreeg ze groen.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #368 Gepost op: 18-02-2021, 01:11:28 »
Renee...

...wordt bij de laseropdracht in afl 1 erg verdacht in beeld gebracht: eerst dat ze niets hoort en daarna nog een keer dat ze een code verkeerd roept.
...verdient 700 euro in de pot omdat ze niet een geheime opdracht kon noemen
...geeft aanzetje zodat Charlotte op 21 uitkomt bij escaperoom (500 euro in de pot)
...vertelt geen leugens bij escaperoom.
...doet veel moeite om een foto te maken van chocolade waar geen letters op staan.
...was toen ze alleen was met de sleutels en sloten bij de vlotopdracht niets kwijtgeraakt.
...verdient 250 euro voor de pot en geeft 2 jokers aan anderen in plaats van -500.
...verdient 500 euro voor de pot bij de schakelaars en alleen 250 euro komt duidelijk in beeld. Als ze de mol was hadden ze de andere 250 euro ook wel duidelijker in beeld laten komen.

Redelijk veel geld verdiend terwijl de nadruk toch vaak wordt gelegd op het slechte gehoor en de onhandigheid van Renee.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #369 Gepost op: 20-02-2021, 10:45:15 »
Renee...


Redelijk veel geld verdiend terwijl de nadruk toch vaak wordt gelegd op het slechte gehoor en de onhandigheid van Renee.
Heb je het follow the money topic gelezen?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #370 Gepost op: 20-02-2021, 22:20:06 »
Ik had gedacht dat het los zou gaan in dit topic na de aflevering zojuist maar alles behalve het geval?!

Renée is nu echt Anne-Marie (2012) 2.0 met opnieuw een vrouwenfinale!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #371 Gepost op: 20-02-2021, 22:23:27 »
Nee niemand durft het nu hardop uit te spreken, omdat ze hun wonden nog likken na wat er is gebeurd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #372 Gepost op: 20-02-2021, 22:28:26 »
Ik had gedacht dat het los zou gaan in dit topic na de aflevering zojuist maar alles behalve het geval?!

Renée is nu echt Anne-Marie (2012) 2.0 met opnieuw een vrouwenfinale!

Hee, moest me nog even uitgraven terwijl vrienden niet meer bij kwamen  ::rofl::

En eerlijk is eerlijk, ik was zo overtuigd van Splinter. Moet even resetten voor ik een volgende tunnel in kan. Weet nog niet of dat deze zal zijn.  ::tandpastasmiley:: Speelt kandidaat Renée niet ontzettend slim haar tegenstanders weg?

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #373 Gepost op: 20-02-2021, 22:28:53 »
In haar voorstelvideo zegt Renée dat een goede mol heel graag de mol wil zijn. Daarna zegt ze dat ze wel heel graag een goede mol zou willen zijn. Dit lijkt erg veel op "In eerste instantie wilde Renée de mol wel zijn". Zoals bekend was dit de enige zin die precies klopte met het bordje op het parcours van Moltainbiken.

Het pleit ook voor de afleveringstitel ‘Gelijk’ de zin is gelijk aan de oorspronkelijke zin. ‘In eerste instantie wilde Renee de mol zijn’

Net als Voorbeeld: Renee staat voor het/een beeld in de leader.

Ik vind verder dat ze reuze onzichtbaar was in veel opdrachten (Zinvol, vanaf hangen, etc) en haar geen geweldige mol.

Bij vanaf hangen zie je overigens vrij duidelijk een vingerafdruk op haar telefoon.:..

En met het bieden was ze ook als laatste bij Rik toch? Qua lichtinval.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 22:32:23 door uiltje5 »

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #374 Gepost op: 20-02-2021, 22:30:20 »
Ik zoek een nieuwe tunnel, maar ik twijfel nog.

Waarom zou Renée als Mol een fout antwoord geven bij de Museumopdracht?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #375 Gepost op: 20-02-2021, 22:30:32 »
Ik had gedacht dat het los zou gaan in dit topic na de aflevering zojuist maar alles behalve het geval?!

Renée is nu echt Anne-Marie (2012) 2.0 met opnieuw een vrouwenfinale!


Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #376 Gepost op: 20-02-2021, 22:31:27 »
Ik had gedacht dat het los zou gaan in dit topic na de aflevering zojuist maar alles behalve het geval?!

Renée is nu echt Anne-Marie (2012) 2.0 met opnieuw een vrouwenfinale!

Er zijn inderdaad veel parallellen voor mij met dat seizoen.
Anne-Marie is 1 van mijn favoriete kandidaten ooit en ik vind Renee ook leuk dit seizoen.
Net als toen, omdat iedereen Anne-Marie verdacht, zat ik op een ander (Liesbeth). Nu koos ik voor Splinter. Maar misschien net als toen moet ik gewoon mee gaan met de kandidaten en accepteren dat de mol niet zo geniaal is maar wel een leuke kandidaat kan zijn. Ik zie Renee alleen liever als winnaar, dat zelfde had ik met Anne-Marie..

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #377 Gepost op: 20-02-2021, 23:17:32 »
Ik wil deze tunnel nu in.., maar durf het niet..  :P

Renee schot voor de boeg mol. Daarna vol voor Splinter.

Charlotte of Renee?

Laat ik toch hier maar gaan zitten, gewoon omdat ik haar waardeer.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #378 Gepost op: 20-02-2021, 23:30:02 »
Ik zit 5 x op Renee en ik blijf lekker in deze tunnel zitten. Rocky en Charlotte zijn in mijn ogen veel te kandidaats. Kijk naar vorige week. Marije en Renee bleven over bij de executie en Renee gaf Marije een klopje op de hand en ze keek Marije op een bepaalde manier aan alsof ze wilde zeggen: Jammer meid dat je eruit bent. De hint die ik gisteravond heb geplaatst bij aanwijzingen zegt ook genoeg.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #379 Gepost op: 21-02-2021, 01:12:55 »
Ik hoop vooral dat Renée het gewoon niet is. Heeft meermaals totaal onnodig geld in de pot gebracht, wordt door heel veel kandidaten verdacht en dan komt ze straks in de statistieken uit als beste mol 'want laagste pot ooit'. Ja daaag.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?