De aflevering en verdenkingen wijzen naar renee maar er zijn aanwijzingen naar Charlotte die me nu niet loslaten (mbt de titels die altijd iets over de mol zeggen): oa
Gelijk: de kaartjes liggen exact gelijk bij begin shot, tussendoor bekijkt ze alle kaarten en daarna liggen de kaarten weer exact gelijk.
Voor het zeggen: char zegt in de lift ‘voor’ einde, achtereinde, ‘HET’..hahahah’. Deze vind ik het sterkst trouwens!
Ze molt opvallend en de 500 bij escape room maakte dat ik haar niet meer verdacht, maar ondertussen heeft ze zoveel gemold en 7000 uit de pot!
Wie weerlegt dit naar renee?
Opvallende acties Renee:
- Oudmollen zeggen 'hou je oren open, luister goed'. Verwijzing naar Renee die niet goed hoort?
- Gaat af met geld bij de laseropdracht en geeft codes verkeerd door en hoort het allemaal niet goed.
- 'In eerste instantie wilde Renee de mol wel zijn' is GELIJK (titel afl 1) aan de zinnen op het bord.
- Gaat af met geld bij de ballerina's.
- Bij de opdracht met de symbolen stuurt Renee tot twee keer toe aan op een verkeerd bord. Joshua corrigeert het wel goed.
- Geeft aan dat de schoppen Aas en Boer niet nodig zijn en focust op de 5 en de 8.
- Bij de liften geeft ze nooit een compleet antwoord.
- Ze biedt 1000 euro om eerder verdiend geld van de rondleiding en de escaperoom (bijna) ongedaan te maken.
- Mogelijk knopen gelegd in touwen bij vlotopdracht.
- Trekt verkeerde kleding omhoog bij Steen Goed.
- Playbackt veel bij de silent disco.
- Is niet verbaasd als haar 'hoofdverdachte' Marije afvalt.
- Bloemetje in het haar, muts op, ketting om, allemaal dingen die uiteindelijk terugkomen in de opdracht in het theater in afl 8.
- Ze kiest niet voor de 2000 euro bij het rad, maar draait nog een keer.
- En natuurlijk de sterkste: ze heeft puzzelstukken verwisseld bij de vliegtuigen die niet zijn doorgegeven.
Ondanks die puzzelstukken sluit ik Charlotte nog niet uit. Puur omdat ik Renee ook teveel goeds heb zien doen voor de geldpot.