Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Totaal aantal stemmen: 247
Ik ben toch weer voor Charlotte gegaan.
Ik heb ook een sterk molgevoel bij Charlotte, maar kan het nog niet onderbouwen. Alleen opdr 2.3 sprong er echt uit tot nu toe.
Even wat langer nagedacht. Voor mij kan een van deze drie mensen nog de mol zijn: 1. Splinter, 2. Marije en 3. Charlotte.Splinter vrij eenzaam op 1.
Waarom zou je opdracht 3.2/3.3 zo makkelijk aan Splinter geven? Zou het niet eerder richting een gelijkspel gaan tussen beiden?
Maar als je zo redeneert zou Splinter toch ook niet perse geweten hebben waarin het geld zat? Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat hem dat is gezegd tijdens het abseilen. Dan zou het ook gewoon geluk geweest kunnen zijn. Daarnaast hebben we natuurlijk ook niet gezien hoe de verdeling van de kokertjes tot stand gekomen is?
Grappig, dat heb ik ook. Ik moet beter op haar gaan letten. Ik heb haar nooit echt als hoofdverdachte gezien, maar het zou zomaar kunnen.
...maar ze mogen wel acties laten zien wmb. Dan ligt Splinter veel meer voor de hand ...die heeft molse acties die aan ons worden getoond. Iedere aflevering weer.
Ook eens hoor; Splinter staat bij mij echt op 1 nu, maar ik wil mezelf nog niet helemaal gaan ingraven op 1 kandidaat.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
469 gasten en 2 vaste bezoekers