Op Charlotte gestemd, maar net als zovelen ben ik er nog echt niet zeker van. Haar grootste onmolse actie, de €500,- bij de opdracht 'Kameraad', vind ik bij nader inzien steeds beter te billijken. Zeker omdat er jokers in het spel 'moesten' worden gebracht. Verder heeft ze niet heel best gepresteerd en ik geloof best dat bij de opdracht 'Fotogeniek' de fanatieke Marije haar gewoon stront in de wielen gereden heeft. Ik denk verder dat het aannemelijk is dat de Mol vandaag in de winnende groep zat. Dat ze met stip bovenaan staat in de landelijke stemming (ook al voorafgaand aan het seizoen natuurlijk) knaagt wel enigszins, maar ik vind het echt te overdreven dat sommigen haar vooral op basis daarvan wegstrepen. Marije en Rocky zijn voor mij antiwensmollen en ik denk ook niet dat zij het zijn.
Wat Heinz hieronder zegt kan ik ook inkomen, al blijf ik echt chronisch met zijn gedrag/reacties/mimiek zitten. Vind ik een stuk onmolser dan zijn acties. Maar wellicht schuilt er een briljant acteur in de beste man.