Molloten, molloten, verenigt u! Hebben we nu NOG gezamenlijk niet de goede mol te pakken? Terwijl het zo makkelijk is. Ik was hier al de hele week niet geweest want het is ZO duidelijk.
Charlotte verdient dit geld niet mbv Renée. Renée wuift de aas met molteken namelijk weg. Probeerde zij hier als mol een hint te verdoezelen?
Dat Charlotte op magische wijze het antwoord toch vindt, is dan bijna niet tegen te houden zonder verdacht te worden. Sturen naar een verkeerd antwoord zou dan wel erg opvallen.
Ja, geen speld tussen te krijgen. Renee wint dit molduel met 5-0, dus Charlotte uitgeschakeld. Splinter is penningmeester en bondjesman: rood scherm als mol.
Renee: op haar valt helemaal niets aan te merken. Die 700 die steeds geroepen werd heb ik verleden week ontzenuwd aan alle kanten, dit had geen enkele mol beter gedaan.
Beurt aan Florentijn, die moest 1 antwoord geven, goed/fout. Dan Renee aan de beurt, afhankelijk van dat antwoord geeft zij goed/fout. Dan Florentijn weer met mogelijk al de afmaker met 2 goed. Zo niet maakt Renee het af. Zij en Rik waren er klaar voor. Vernietigt Florentijn de hele opdracht! Wat kun je dan nog? Zie je Rik's grauwe gezicht wegtrekken?
Wat een pech heeft die vrouw, net als toen met Charlotte dat ze 4 hints wegwerkt, dan de 5e heeft Charlotte ook nog fout, en NOG als een mirakel tovert Charlotte 21 uit de mouw. Ja, tegen zoveel pech kan geen mol op. Respect voor Renee.
Helaas vanavond Marije eruit, of niemand. Marije blijft mijn wensmol. Maar ik settle voor Renee hoor. Nogmaals respect
!