Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 79
Van alleen Splinter, Charlotte en Renee gebruiken ze bij de bekendmaking een stukje film dat niet in hun voorstelfilmpje op de site stond. Lijkt me dat dat de drie finalisten zijn. Rocky valt af.Ik denk ook dat de mol zich onthult in dat filmpje. Splinter zegt dat hij de mol niet is. De filmpjes van Charlotte en Renee zijn niet goed hoorbaar. Eigenlijk is Charlotte in die filmpjes verdachter, maar na het afvallen van Marije lijkt zij als mol erg onwaarschijnlijk. Renee is de mol.
Los van de filmpjes, hoe waarschijnlijk acht je het dat Renée de Mol is als Rocky naar huis moet volgende week? Zelfs al zouden Splinter en Charlotte ook vol op Renée gaan, het is Rocky die haar het gehele seizoen al noemt. Zou zij dan logischerwijs niet het meeste over Renée moeten weten? Als Renée de Mol is lijkt me een vertrek van Charlotte waarschijnlijker.
Dat geldt alleen als Renée de mol is en dat denk ik toch niet .
Enige onwaarschijnlijke zou de plotselinge overstap van Renée naar Splinter als Mol zijn in de finale. Ik kan me ook niet heugen dat we dat eerder gezien hebben, een kandidaat die pas in de finale ineens de juiste Mol had, maar daarvoor niet zijn of haar Mol af zag vallen (zoals Buddy, Edo en Roderick)
Was dat niet bij Sanne het geval? Volgens mij veranderde zij in de finale van Jochem naar Thomas.
Puur op basis van hoe diep ze in de juiste tunnel zitten, zou je verwachten dat Rocky doorgaat als Renee de mol is. Maar iedereen gaat voor de finale vol op één iemand en als ze alle drie voor Renee gaan dan komt het aan op wie het meeste weet en het best gestampt heeft. Rocky heeft door haar lange verdenking wel een voordeel, maar ik schat Charlotte en Splinter beter in in het hele spel van opschrijven en onthouden. Hoe dan ook vind ik dit lastig in te schatten, dus ik denk dat het alle drie kan (zelfs voor vrijstellingen).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
472 gasten en 1 vaste bezoeker