Aanwijzingen splinter mbt afleveringstitels (alleen gericht op splinter, ik weet dat er ook opties zijn naar andere kandidaten). Maar aangezien deze minder obvious zijn dan wat ik veel lees en tevens mijn eigen bevindingen zijn, deel ik ze graag). Aanvullen mag ;-)
Afl Gelijk: als splinter de 250 euro onder het kleed vindt zegt hij: ‘jij en ik zijn 1’. Een bijzondere opmerking. Staat ‘jij’ voor de joker = 250 euro? Dus ‘De joker en ik zijn 1’?
Afl Voorbeeld: bij opdracht drie (borden omrijden) geeft splinter een voorbeeld hoe het besturen van de vrachtwagen is: ‘alsof je nog nooit in een circus hebt gestaan en ineens op een olifant moet dressuur rijden’
Afl Vanaf hangen; splinter zegt letterlijk voordat ze gaan abseilen: ‘we gaan volledig op de teksten en de informatie en de codes die van ons duo partnerschap worden doorgegeven’..het hangt dus van hun af.
Afl Voor het zeggen: misschien kan je dit echt letterlijk nemen: splinter heeft het hier steeds ‘voor het zeggen’.
Andere optie: Als de foto op de tram indd splinter is dan zie je dat shot net voordat splinter bij Rik moet komen staan om te zeggen welke koppels het moeten worden.
Hij heeft het ook over een ‘meditatiemomentje’ bij ‘vuur en vlam’.
Iemand hier nog andere /betere suggesties mbt splinter?
Tot drie tellen: bij de opdracht wie wat waar zie je een shot van de ‘omgeving met bergen’, er komt een klok in beeld die aftelt, drie seconden later komt splinter in beeld—> Deze hint is niet van mezelf maar van iemand hier op het forum.
Ook zegt hij bij kaartjes bekijken in de trein ‘die is het niet, die is het niet, die is het niet’.