Ik heb nu net de hele opdracht nog eens nagekeken en wat -schreeuwt- het uit dat Renee de mol is! En dit is notabene de opdracht die haar hier zwaar aangemeten wordt. Dat ze hierom de mol niet zou zijn
Rik zegt letterlijk dat de cameramensen die geheime opdrachten niet mogen merken. En op 3.0 van het filmpje dat ze 2 opdrachten moeten noemen om het geld uit de pot te spelen.
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/opdracht-21/ Daarna biecht Lakshmi dat ze Renee heel secuur de opdracht had gegeven om de rondleiding te volgen en niets daarvan te missen. Voor Renee allemaal onmogelijk nog te mollen, iedereen zat bovenop haar. En Lakshmi zegt tegen de anderen dat Renee de opdrachten absoluut niet mag horen of zien.
Neem nu eens die andere groep. Totale chaos, alles loopt mis, Joshua is een ramp als controller. Daar had de mol makkelijk weg kunnen komen en de schuld aan Joshua geven.
Dan in de afloop op minuut 10.00 laat Rik eerst Florentijn antwoorden, die had er direct 2 kunnen oplepelen want die had alles gehoord in zijn oortje. En die zegt 'ik kies voor het geld'! Vlak ervoor had Renee nog oogcontact gemaakt. Zo van 'jij 1 noemen, dan noem ik er ook 1!!!!!!'.
Maar nee, ze had driewerf pech. Marije riep nog uit dat ze ook voor het geld moest kiezen. Hoe scherper wil je de spotlights hebben? Geen enkele mol had hier wat uit kunnen halen, die 700 is 0,0 op haar conto te schrijven.