Renée en Joshua controleren elkaar voortdurend over kruisje/vinkje, ze maken het elkaar lastig om foute foto's door te sturen (Renée maakt het vooral Joshua lastig).
Het duo Charlotte-Rocky doet dat niet. Charlotte laat het spotten over aan Rocky, en Rocky laat het onthouden over aan Charlotte. Rocky zit dus in een machtige positie, want niemand controleert of de vinkjes die zij zegt te zien, wel echt vinkjes waren. De positie van Charlotte is wat minder sterk, want Rocky kan als ze wil gewoon mee helpen onthouden.
Op een gegeven moment horen we Charlotte zeggen: 3-6-8-14. Dat zijn al vier vinkjes. Zou de andere groep er dan maar twee hebben? Drie om drie lijkt logischer. Heeft Rocky hier een vinkje teveel "gezien"? Dat Charlotte er een vinkje bij snuffelt lijkt me riskant, want Rocky kan heus wel onthouden hoeveel ze er gezien heeft.
EDIT: Het zou kunnen dat er een of meer borden dubbel staan, bij beide duo's hetzelfde bord. Maar ik heb er niet op gelet, en ik heb daar tot nu toe ook niets over gelezen.