@ Multifacio, wat de Appearance Layer betreft... toen ik ernaar googelde zag ik dat het widm gezichtsherkenningsalgoritme van Mattijn vorig jaar al bekend was online. Zo uit t hoofd was er op Tweakers.net een draadje over met veel reacties.
Neemt het Moldel dat soort dingen ook mee? Dat de productie daarop in zou kunnen spelen, bedoel ik.
Over de Wiki Layer ...zijn er al mollen geweest die eigenlijk niet binnen het plaatje pasten? Rob was muzikant, maar paste er qua gedrag en profiel mss wel heel erg bij. Jeroen OTOH was toch een vreemde keuze ...die mss ook niet helemaal goed uitpakte voor de meeste kijkers. Hij dacht zelf dat ie aan het stunten was, maar ja
Ik ben ook wel benieuwd hoe die layer Charlotte, Splinter, Marije, Renée & Rocky rate. Past iedereen behalve Rocky binnen het profiel?
Ik weet niet of je er iets mee kan, maar lijkt me ook dat kandidaten die elkaar al voor de opnamen kenden de mol bijna niet kunnen zijn.
Vorig seizoen kenden Tygo, Peggy & Horace elkaar ...en ik denk dat er nog meer bij waren. Nadja, Patrick...
Dat was een jubileumseizoen dus mss ietsje anders, maar nu had je Lakshmi & Joshua ..allebei niet de mol. In S20 Miljuschka & Buddy die allebei dingen deden voor RTL Boulevard.