Zou wel weer een enorme anticlimax zijn en onwijs oneerlijk richting Remco, Eric, Florentijn en Lakshmi. Ik weet dat het vaak genoeg gebeurd is, maar die mollen staan dan ook ergens onderaan in mijn lijstje.
Mijn gevoel zegt dat het niet een vooropgezet plan is, maar dat we met een mol te maken hebben die niet echt uit de verf komt en misschien door de productie moet worden geholpen met een veiling.
Dit denk ik ook.
De kandidaten gaan dit jaar wel echt voor het geld.
Doet me een beetje denken aan frits sissing die de kandidaten oproept voor geld te spelen omdat de Mol zo harder moet werken.
Joshua probeert wel te nepmollen maar is uiteindelijk ook fanatiek om geld in te brengen. Eigenlijk gaan ze allemaal steevast voor geld.
Ergens vind ik dat heel leuk, een hoge pot doet me toch meer dan een lage qua serieusheid van het spel.
Maar als er een veiling komt is voor mij het naar mijn mening goede seizoen echt meteen weer om zeep. Dus hoop daar oprecht niet op.
Er waren 2 opdrachten waar mingeld aanwezig was en toch zijn de kandidaten voor de pot gegaan, dit zegt mij ook dat de Mol het zwaar heeft.
Vond trouwens het seizoen tot nu toe echt beter dan de afgelopen jaren maar deze 3 opdrachter zonder ook maar 1 diepere laag laat staan 2 of 3 zijn écht niet het niveau van wat Wie is de Mol ooit was. Ik probeer elk jaar vrienden lekker te maken maar het weet ze niet te boeien en met deze opdrachten gaat dat niet veranderen..
Anyway, volgende week ziet er veelbelovend uit en laat ik eerlijk zijn. De start van dit seizoen was echt veel beter dan de seizoen 16, 17, 19 en 20.
Alleen 18 was een recent seizoen dat er echt qua niveau uitsprong, mede door de geweldige kandidaten die voor geld gingen en het fantastische land.