Ranomi is weinig in beeld.
En ze heeft het niet makkelijk. Eerst met Nabil in de box, Nabil molt opzichtig, op zich hoeft ze dan niet veel te doen. Maar Nabil is onberekenbaar, hij doet gekke dingen.
Bij toonaangevend in een opdracht met Daniël. Die is niet te stoppen. Lastige positie.
Ze zit op een lijn met Froukje en Anke, die ook allebei voorzichtig zouden beginnen.
Als sporter zou ze indien de mol moeten wennen aan het feit dat je niet alles moet willen winnen, maar partij moet geven. Dat is bij Nabil gelukt, bij Daniël niet. Dan moet je gaan saboteren in de andere kamer bij toonaangevend, maar daarvoor is het nog wat vroeg.
Momenteel alleen verdacht omdat ze niet zo opvalt en dat vind ik een beetje vreemd.
Kwam niet uit de box op de gulden middenweg en dat was voor die lokatie handig, want het was de eindbestemming.
Ik zie nog veel ongemak en onwennigheid bij Ranomi. Waar ben ik in bezeild geraakt? Maar ze kent het programma goed. Dan maar iedere aflevering een olympische finale zwemmen. Die uitdaging had ze nodig.