Goedenavond,
Toch ook maar eens een post. Ik meen een hint te hebben gezien waar ik aanvankelijk niets mee heb gedaan, maar nu Sander eruit ligt zou'ie naar 1 iemand specifiek leiden.
In de app stond kort voor de start van het seizoen: "Vanaf zondag 7 januari elke zaterdag...". Ging uiteraard om de zaterdag, en de zaterdag was inderdaad wél 7 januari. Oftewel waar zaterdag moest staan staat zondag en het leek mij heel vreemd dat dit per ongelijk gaat. Ten eerste wordt wie is de mol volgens mij al langere tijd op de zaterdag uitgezonden dus is een copy-paste fout van vorig jaar onlogisch. Ten tweede valt de fout meteen op door de tegenstelling tussen zaterdag en zondag met slechts 3 woorden ertussen. Dit heeft ook bijvoorbeeld zo in de Veronica gids gestaan. Zie bijgevoegde snip (helaas destijds geen screenshot gemaakt van de app, deze van de Veronica gids kon ik via google nog vinden).
Wat kunnen we hiermee? De aandacht wordt gelegd op "7 januari - zondag". Hiermee kan een jaartal aangeduid worden. De jaartallen waarin 7 januari op een zondag viel zijn te zien in bijgevoegd tabelletje (vanaf 1934).
Uiteraard valt dan het eerste te denken aan de geboortejaren van de deelnemers, die hebben ze immers allemaal. Ook tabelletje bijgevoegd waarin te zien is dat Sander en Ranomi in een jaar geboren zijn waarin 7 januari op een zondag viel. Gezien Sander eruit ligt zou dan Ranomi volgens deze hint dus de mol zijn.
Benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie er misschien iets anders inzien (vond het in ieder geval opmerkelijk dat niemand anders de fout/hint lijkt te hebben opgemerkt).