En in de linedancegroep op een ideale positie. Zelf positie geclaimed tijdens het ontbijt.
Oef even oppassen dat ik niet meteen ga tunnelen.
Goh, er zei wel eerst iemand anders "Dat zou ik graag doen!" en dan zei zij: "Ja ik ook wel"... zo claimend kwam dat voor mij niet over. Bij het kiezen wie de moeilijkste dans doet, werpt ze zich ook niet meteen op, want ze twijfelen tussen Matteo en Conny, het is uiteindelijk Matteo die zegt: "Misschien is het tof om een man en een vrouw te hebben op 't einde".
Uiteindelijk de dans zelf: Thomas maakt als eerste een fout, dus de 1.000 euro is sowieso niet verdiend. Zou je dan als mol nog 2x een fout maken? Ok het varken schuift op, maar zoveel maakte dat uiteindelijk niet uit voor de koordlopers. Ik zou denken dat, als de 1.000 euro toch al kwijt is, je je als mol dan niet extra verdacht zou maken door nog twee fouten te maken; het is net een ideaal moment om dan wat vertrouwen te winnen.
Daarnaast: waarom zou je als mol de looptijd van Bolt uitspreken (ok, ze zat er 0.02 seconden naast). Zou je als mol niet ofwel zwijgen (niemand zou het raar vinden dat je dit niet weet) of er meer naast zitten? Het is niet omwille van die 0.02 seconden dat ze zoveel te vroeg zijn en zoveel geld verliezen maar door Lancelot die er na 38x al 40x van maakt en die nadien samen met Ruben niet op de vier anderen wacht (die hen nog hadden kunnen overtuigen van te wachten, gezien zij beter aan het tellen waren). Conny had dus heel weinig invloed op wanneer die knop werd ingeduwd, vond ik.