Ik heb de pagina's hier een keer opnieuw gelezen en het enige wat hij kandidaats deed was dus de pasvraag niet nemen.
Misschien wilde hij helemaal niet op die stoel blijven zitten en heeft hij zich vergist in de code van Thomas. Maar dat had niets uitgemaakt als mol want Lieselot zat al met het foute element als eerste op de stoel.
Mol of kandidaat, het was maar 1 pasvraag voor 5000euro, das best veel geld. Ik weet ook niet of de mol die altijd zou pakken, iedereen kijkt dan je richting uit. Zeker als je nog onverdacht bent niet ideaal.
Ik vond het vooral verdacht dat hij zich de volgende opdracht bij de bingo zette, effe afkoelen als mol.
De laatste aflevering vond ik hem nog meer verdacht, waardoor ik mij afvroeg waarom ik hem niet beter in de gaten had.
In de winkel gaat hij als eerste zijn robot opladen, waardoor Toos en Comfort kans hadden dat hun batterijen plat gingen. Gebeurde ook bij Comfort, waardoor ze blind haar partner moest gaan zoeken, gelukkig was er Toos die haar ging helpen, maar beiden veel tijd mee verloren.
En dan gaan al die corn flakes dozen tegen de grond, Lancelot, 0 euro.
Hij begrijpt de omschrijving van de loops van Ruben niet en kiest de foute film. Stuurt Lieselot te veel terug en laat haar (te laat) landen naast de landplek.
Het was ook hij die beurten bijtelde bij de zandloper, misschien had hij dat eerder ook al gedaan, waardoor ze veel te vroeg waren.
Al bij al heeft hij nog niet veel goed gedaan.
Na Thomas op 2 bij mij.