Toos op Comfort is de meest zekere, denk ik. Omdat hij al sinds afl. 4 op een iemand zit, en nu een harde verdenking naar haar uit bij het kaartspel, over de 2.000 euro.
Zijn beschuldigingen naar Ruben vind ik niet overtuigend, met de woorden spijtig, opzichtelijk en straf. Een eerdere naar Lancelot ook niet, want 'dat komt natuurlijk goed uit' kan heel goed op Comfort slaan, die ook in de winkel rondliep.
Lancelot: Ik vond het een heel leerrijke en interessante proef. Ik heb wel ergens bevestiging gekregen van wat ik al eerder dacht en vermoedde. Met daarbij een beeld waarop Lancelot naar Toos kijkt. Dus dan ben ik geneigd om te denken dat hij Toos juist niet verdenkt. Comfort verdacht hij denk ik wel rond afl. 4, omdat hij zo stellig zegt dat hij als mol in de auto zou willen zitten, maar of dat nog zo is weet ik niet. Hij zegt nu 2x iets over Ruben, ook tamelijk hard. Vooral over het auto-ongelukje.
En Comfort heeft tot nu toe Ruben niet veel in de gaten gehouden. En over Lancelot en Toos precies ook de dingen genoemd die bij hen opvielen. Maar hoe dat nu zit? Ze kan ook zo maar op Ruben zijn gegaan na de busopdracht. Ik kan er het minste vat op krijgen.
En op Ruben eigenlijk ook niet. Hij had saus in zijn hoofd. Het enige wat hij daarna nog gezegd heeft is dat hij Thomas en Commy verdacht vond in de bibliotheek.