Ruben die voorstelt om het briefje weg te nemen lijkt me net geen molactie. De productie wil denk ik wel dat het spel wordt gespeeld.
Het kan wel zijn dat Ruben bijvoorbeeld Thomas verdenkt/op zijn verdachtenlijst staat en hier Thomas wil testen. En als Thomas de mol is weet je dat dan ook (Ik denk wel dat de mol te horen krijgt wie hem/haar al verdenkt) en ga je niet in die val trappen.
Voor de rest kan hier op zoveel manieren gemold zijn. Toos die zijn ei breekt op een onhandige manier. Thomas die zijn ei breekt op een onhandige manier. Comfort en Thomas die toch nog willen gaan voor de 25, terwijl ze al wat in tijdsnood begonnen raken. Thomas die wel héél opzichtig het ei van Leïla breekt (zou gewoon zeer in your face zijn, want het ei zelf is maar 10€ waard). Lancelot die het ei van Ruben breekt,...
Leïla en Lieselot doen het vrij goed (ok, in de jeep breken ze veel eieren, maar het was schier onmogelijk om geen eieren te breken en ze hadden de langste rit). Maar hen had ik al afgestreept als mogelijke molkandidaat.