Ik zie nog altijd geen reden om van Charlotte af te stappen. Maar ben alles behalve zeker.
Ik heb genoeg redenen. De eerste 2 afleveringen snap ik de Charlotteverdenking. Erna niet meer.
Ik snap niet waarom de mol in de verliezende APE wil zitten.Dan moet je je kaarten openleggen als goede leugenaar én hopen dat de andere niet nog overtuigender zijn én hopen dat je partner het niet verknalt (wat Philippe eigenlijk deed met te stellen dat ze begonnen). Als mol leer je genoeg pastasoorten vanbuiten dat je wint of je zit in de BMW (wat Charlotte makkelijk kon doen door te zeggen dat de mannen in de APE konden én de vrouwen in de auto)
Daarnaast in aflevering 4 zit zij bij de pizzaproef in de slechtste groep, want hier heb je enkel invloed op jezelf en niet op de anderen. Bepaald moment hebben zij genoeg pizzadozen voor alle 3. Wat doe je dan als mol als je niemand kan beïnvloeden? Want als Bernard en Stéphanie niets laten vallen, sta je eigenlijk machteloos als je zelf niet opzichtig veel laat vallen
In aflevering 5 mist zij weer de finale én ik kan niet geloven dat de mol 2x de finale mist. In aflevering 4 heb je dan geen 500 euro in de pot, maar in aflevering 5 geef je een vrijgeleid, zeker met een verdubbelaar. (en dat zou ik zeer lui mollen vinden trouwens)
Hier in aflevering 6, is haar reactie echt over the top. Als mol riskeer je een klimaat te zetten waarbij niemand voor zichzelf durft te gaan, wetende dat de paintballopdracht eigenlijk gemaakt is om onrust te zaaien, is dat heel raar als mol.
Tel daarbij haar zeer expressieve reacties zoals bij het vergeten van de verdubbelaars, wanneer ze hoort dat de anderen in kisten zitten én haar boosheid na de veiling. Dan zou het een ongelofelijke actrice zijn.
Ik zie in haar meer een Annelotte. Daarom denk ik dat ze wint