Het fanatisme is dan ook haar techniek. Zo negeerde ze erdoor straal Senne, telkens opnieuw. + Ze had een poging gedaan in de cockpit te zitten. Gewoon die fans aanlaten en niemand maakte een kans.
Ik denk ook dat haar fanatisme de dekmantel is.
Ik zie vooral veel fanatisme, en veel plezier bij charlotte. Ik zag in afkevering 2 niet veel molse acties van charlotte maar misschien was het ook niet nodig .
Ik zie juist wel veel molse acties van haar na opnieuw kijken.
Opdracht
2.2 (Senne,Wind & Fire)
Gaat al snel in met Michaël mee in foutieve wet trekken: kaarsen gaan uit en ze moeten terug.
Vervolgens heeft Charlotte 2x een belangrijk aandeel in het voorkomen dat er info over de werking van de ventilatoren bekend wordt:
1) Charlotte (al kruipend op de grond in de toren bij de foto's) roept 'Help mij..' tegen Michaël precies op het moment dat hij met Senne communiceert over zijn situatie boven. Gevolg: Michaël verbreekt het contact met Senne, gaat naar Charlotte om te helpen. Senne kan de cruciale info om de ventilatoren te stoppen niet aan Michaël doorgeven. Charlotte laat haar kaars uitgaan en zij moeten allebei naar beneden, terug naar af.
2) Exact op het moment dat Michaël naar het volgende duo (Bernard en Stéphanie) roept dat er een 'parlofoon aan het begin van de kamer staat waarde met Senne gepraat kan worden' tettert Charlotte er direct doorheen met 'Zwijg, zwijg..' en roept samen het Karolien 'Nee, nee dat is tijdverlies' (=communicatie met Senne). Charlotte zegt datzelfde nogmaals verwijtend tegen Michaël.
En dan: weer Michaël (portofoon) met Charlotte bij de foto's voor de 2e maal. Charlotte zit bij de de foto van Gilles en wil die aansteken. Charlotte roept 'Wijs mij eens aan' en daardoor vergeet hij zijn eigen kaars die uitgaat en weer moeten ze terug.
2.1 De IJsjes/Auto's: Charlotte liet minimaal 1 bolletje vallen en leek ook Coco af te leiden
2.3 Doos van Pandora: uiteindelijk wel (met Stéphanie) willen openen: was niet nodig, maar wel de anderen (Michaël en Senne) achteraf uitmaken voor 'fuckers' die de doos dus wel openden
En dan is daar nog uit
aflevering 1:
1.1 Charlotte was het dan ook die voorstelde om op de rode knop te gaan drukken, wat uiteindelijk gebeurde en er 6000 euro verloren ging. Zei wel dat het duiken allemaal heel eng was, maar kreeg toch de credits voor het heldhaftig 'leven voor boekske gewaagd' toen ze eenmaal haar molboekje aan boord bracht.
1.2 Zag bij de dans 'egel' aan voor 'geel', gooide te gele ton om maar dat was alleen buiten de tijd.
1.3 Speelde zenuwen in de verdubbelaarsdiscussie waar zij werd weggestemd: inzet 2000 euro lager.