Ik zie dat Stephanie verdacht wordt, maar ik krijg helemaal geen molgevoel bij haar. Bijvoorbeeld hoe ze reageert tegen Philippe na het tekenen van zijn adelaar-duif. Leek me erg vijandig en fanatiek. Een mol zou dat denk ik heel anders doen. Lekker erom lachen ipv de boel zo op scherp te zetten. Ik zie haar vaker wat bozig reageren, het conflict niet uit de weg gaan zeg maar, wat ik niet ken van een Vlaamse mol.
Ja idem dito hier, ik zat eerst in de Stephanie tunnel maar ik denk toch dat ze het niet is. Het was vooral gebaseerd op dat ze bij de eerste opdracht in het groepje zat dat op de rode knop drukte. En ik vond dat ze door de productie op de achtergrond werd gehouden. Maar ondertussen zie ik ook genoeg kandidatengedrag.
Charlotte wordt door veel mensen uitgesloten op basis van dat ze erg aanstuurde op Coco waardoor er geen 1000 euro uit de pot ging.
Maar Coco zat in een eerdere aflevering op Charlotte. Wellicht had ze deze keer de test op iemand anders ingevuld. Als ze dan niet naar huis zou gaan, dan zou ze weten dat die person(en) dus waarschijnlijk niet de mol zijn. Het zou wel eens kunnen dat ze daardoor weer Charlotte op het spoor komt, en dat Charlotte dat wilde voorkomen en er daarom op aanstuurde dat zij moest afvallen.
Ik vond ook dat Charlotte erg de regie in handen nam, alsof ze met voorkennis handelde. Idem dito bij die opdracht met de Ape's. Keihard liegen waardoor er ook geld uit de pot ging. En om nog maar niet te beginnen over die verdubbelaars die ze "vergeten" was. Daarnaast was haar groepje door haar goede antwoord als eerste vrij in de eerste opdracht met de boot. Vervolgens stuurde ze erg aan om op de rode knop te drukken. Ik heb nog een heel lijstje but you get the point