Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 8536 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2024, 08:19:29 »
Ik zoek nog steeds naar een overtuigende verklaring voor Stéphanies performance in opdracht 1.3. Wie kan me daarbij helpen?

Pure kansberekening.
In het jaar van de verdubbelaar wil ze die heel graag in handen krijgen.
Bij de veronderstelling dat ze gemiddeld veel kans (evenveel als de andere kandidaten) maakt om ze in handen te krijgen en dat de verdubbelaars in afl 2 t.e.m. 5 worden ingezet, heeft ze globaal genomen 5/9 kans daarop als ze in aflevering 1 voor de verdubbelaars gaat.
Als ze dat niet doet wordt dat 3/9, dus 22% minder.

5/9 = 1/3 + 2/3*1/9 + 2/3*8/9*1/8 + 2/3*8/9*7/8*1/7 = 1/3 + 3*2/27 + 5/9


3/9 = 1/9 + 8/9*1/8 + 8/9*7/8*1/7

Haar tactiek mislukt door het onverwachte en slimme manoeuvre van Michael. Ze is niet voorbereid om tot de seconde precies te weten wie er wel en niet in beeld geweest is.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2024, 08:23:30 door Molekule »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2024, 08:27:52 »
Haar tactiek mislukt door het onverwachte en slimme manoeuvre van Michael. Ze is niet voorbereid om tot de seconde precies te weten wie er wel en niet in beeld geweest is.

Ja óf (als ze de mol is) zou ze met te veel kennis over de video voorkennis laten blijken dus is door de mand vallen geloofwaardiger kandidatengedrag

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2024, 09:01:29 »
Klopt helemaal

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #63 Gepost op: 8-04-2024, 10:54:48 »
Bij het pastaduel vind ik Stéphanie misschien toch het verdachtst van allemaal. Ze brengt rationele argumenten in waarom de bom bij Bernard en Michaël zou liggen, zegt dat haar gevoel hier ook naar wijst en lijkt degene te zijn die dit ook het meest doordrukt van de vier terwijl de aandacht door de montage op Lynn wordt gelegd. (Lynn die Bernard een manipulator noemt maar ondertussen hoor je Stéphanie ook druk praten en lijkt het Lynn te zijn die met Stéphanie meegaat in plaats van andersom.)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #64 Gepost op: 8-04-2024, 11:27:08 »
En weer komt Stéphanie heel verdacht over in het "als ik de Mol ben"-momentje in het backstagefilmpje. (Ze zegt dan dat "si" antwoord is op de vraag of zij de Mol is.)

Waar staat deze? Ik zie alleen 'eerste reactie van de afvaller' staan en wat fragmenten uit de uitzending?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #65 Gepost op: 8-04-2024, 11:40:13 »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #66 Gepost op: 8-04-2024, 11:43:17 »
Thanks!
Had t inmiddels al gevonden (dacht dat ik mijn post geedit had). Staat een beetje verstopt, maar idd erg leuk!
(vond wel meer kandidaten overtuigend molse biechten hebben dit keer overigens)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #67 Gepost op: 8-04-2024, 13:35:07 »
Wat een topkandidate ::bravo:: Maar nee, totaal geen mol.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #68 Gepost op: 9-04-2024, 23:54:06 »
Hmm ja dat is wel n heeel goed punt. Tenzij die si in haar ja-jaar een aanwijzing is?

Ik moest meteen denken aan de dekselse doos:
De naam van de mol is.
Zou wel een stunt zijn als het er gewoon staat, "si" omgekeerd, en dat is de hint  ::rofl::

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #69 Gepost op: 10-04-2024, 05:06:24 »
Bij de tattoo shop zoeken ze 2 artiesten met een vaste hand. Lynn zegt tegen Stephanie ‘Jij hebt zeker ook een vaste hand, jij moet er sowieso bij zijn’. Heb ik weer wat gemist of heeft Stephanie er zo voor gezorgd dat ze de tattoo ‘si’ kan laten zetten? Ze tekent eerst de draak (jaar van de draak 1988 kan haar geboortejaar zijn) en daarna een roos terwijl muziek Bella Ciao hint naar een bloem, en een engel. De groep vertrouwt haar als een engel, maar ze is eigenlijk een mollende draak?

Zou wel een stunt zijn als het er gewoon staat, "si" omgekeerd, en dat is de hint  ::rofl::

Alles komt terug!


Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #70 Gepost op: 15-04-2024, 06:32:49 »
Ze daalt tov degenen die echt verdachte acties hebben maar vond haar blije blik bij het zien van de kartbaan (vanuit de auto) wel heel erg gespeeld

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #71 Gepost op: 15-04-2024, 09:12:34 »
Haar verdachte acties zijn zo beperkt, maar toch kan ik haar niet afschrijven. Er zijn wel enkele molacties, het niet willen drukken, de rondes fout tellen. Maar ook echt opdrachten waar ze bijna niets verkeerd doet.

Stéphanie gaat ook heel hard mee in het Coco verhaal, dus het het is heel vreemd dat mensen die Charlotte hiervoor afschrijven, gewoon hier doodleuk verder tunnelen.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 09:16:22 door Belgian Mol »

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #72 Gepost op: 15-04-2024, 15:32:09 »
Ben toch meer in de Stéphanie tunnel aan het komen.

Ik heb een heel verdacht moment opgemerkt dat denk ik ook zo is geëdit dat het minder opvalt.

In aflevering 2 wel wat rare acties van Stéphanie in mijn ogen (sluipen? verkeerde koord trekken en geniepig lachje als haar kaars dan uitgaat door het water), maar de verdachtste van al is als ze de eerste keer met Senne "spreekt" via de walkie talkie. Het is te zien rond 40:30 in de aflevering.
Je ziet Stéphanie de Walkie pakken en dan de knop indrukken waardoor het lichtje op de Walkie rood wordt, vervolgens maakt ze een wat rare schudbeweging met haar hand en gaat volgens mij ook het lichtje uit op de Walkie voor ze begint te spreken. Volgens mij is er ook een soort van lensflare over het rode lichtje van de Walkie geëdit op het moment dat dit uitgaat zodat het minder opvalt.

Wat denken jullie?
« Laatst bewerkt op: 15-04-2024, 15:39:13 door Mogura »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #73 Gepost op: 15-04-2024, 21:42:42 »
Opvallend inderdaad en heel goed gespot!
Ik weet het eerlijk gezegd niet, het kan ook net de lichtinval in het led-je zijn. Er schuift ook net een soort lens flare overheen.  ???

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #74 Gepost op: 17-04-2024, 11:49:16 »
Het is toch echt Stéphanie die finaal als eerste de naam van Coco oproept.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #75 Gepost op: 17-04-2024, 14:14:34 »
Het is toch echt Stéphanie die finaal als eerste de naam van Coco oproept.

Volgens mij begint Charlotte als eerste tegen Coco? Maar als Charlotte zegt dat Coco stress lijkt te hebben, zegt Stephanie dat ze dat ook vindt. Later benoemt Stephanie nog dat Coco heel zenuwachtig terugliep naar haar stoel. Verder heeft Stephanie niks ingebracht in het gesprek. 
 
Er mag toch voorzichtig al een streepje door de naam Stephanie denk ik.

Online marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #76 Gepost op: 17-04-2024, 17:37:11 »
Stéphanie stond na Michaël bij mij op nummer 2 als kandidaat. Senne op 3.
Op basis van aflevering 4 zakt Stéphanie naar plek 3.

Er was geen enkele reden voor Stéphanie om Coco zo door te drukken als afvaller.
Je gaat toch niet als mol eerst kandidaten trachten te overhalen om vragen te kopen, om er dan, wanneer eigenlijk alles naar wens ging (de afvaller kocht 1 pasvraag, dus je moet als mol niet superveel verdachte dingen te doen, gewoon één keer de aandacht vestigen op een foute kandidaat, Michaël bijvoorbeeld, die al verdacht werd door Lynn en die ook al genoemd werd door Charlotte en later nog door Senne). Als je dan zo vastberaden Coco noemt saboteer je gewoon je eigen actie.

I was blind but now I can see

Offline EMAK24

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #77 Gepost op: 17-04-2024, 19:04:39 »
MOL is een van de zeven basiseenheden in het SI-stelsel...just telling

Offline EMAK24

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #78 Gepost op: 17-04-2024, 19:20:09 »
Stéphanie heeft volgens 'behind the scenes' eerste aflevering een gameboy mee met daarop Mario Bros...

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #79 Gepost op: 17-04-2024, 19:56:35 »
Het is toch echt Stéphanie die finaal als eerste de naam van Coco oproept.

Er was wel al veel twijfel tussen Michael en Coco, misschien probeert ze zo wel mensen die op haar zitten als mol te overtuigen dat het Michael is.
Pech voor haar want Lynn volgt haar en dan komt Charlotte af dat ze hun handen moeten op steken voor CoCo, dus dan is het helemaal voorbij en moet Stéphanie volgen.
Ik zie vooral teleurstelling in haar lichaamstaal wanneer ze haar hand moet opsteken voor CoCo, Lynn heeft dit ook gezien en staart echt naar Stéphanie.