Ik moet nog steeds een beetje bijkomen van het instorten van de Stéphanietunnel. En nu kom ik hier.
Voor mij kunnen nu alleen Michaël of Senne nog de mol zijn. Ik kies voor Senne.
Senne valt voor mij niet zo op en ik zou het heel raar vinden om als mol toch een verdubbelaar te pakken in afl. 1. Maar ik vermoed dat dit was om kandidaats over te komen en uiteindelijk hebben al die verdubbelaars niks opgeleverd.
Harde molmomenten vind ik:
De toren: met name die discussie tussen Senne, Karolien en Philippe heeft voor vertraging gezorgd. Alleen Senne is nog over. En het is in een eerder seizoen ook gebeurd dat de mol bevrijd moest worden, misschien een hintje?
Bij het karten vind ik vooral Senne (niet doorrijden) en Michaël verdacht (en Stéphanie ook, maar ja: dat kan niet meer). En zijn blik toen hij stopte vond ik niet oprecht overkomen. Maar ik deed er toen niks mee, want toen vond ik anderen meer verdacht.
Senne die als enige zijn moeder verkeerd inschat. Hm... En daardoor ervoor zorgt dat er geen geld word verdiend.
Bij de doodskisten zorgt hij er samen met Stéphanie (tja, waarom is Stéphanie niet de mol?
) voor dat het bedrag dat verdiend kan worden, laag blijft. De focus gaat hier naar Bernhard die te weinig tijd heeft om een bamboestok door te snijden (kan mols zijn, maar het zou mij ook niet zijn gelukt
), maar terugkijkend op die opdracht, heeft Stéphanie (ipv Senne) het een stuk beter gedaan. En is Senne toch wel erg verdacht hier.
Michaël kan prima nog de mol zijn, maar Senne glipt overal tussendoor en heeft veel vertrouwen opgebouwd bij de groep, zo lijkt het. Dat totaalplaatje zorgt ervoor dat Senne nu toch mijn hoofdverdachte is.