Als Michaël de mol is (en ik vond dat een heel verdacht moment van hem), dan zou ik hier verwachten dat hij het wat subtieler zou aanpakken. Bij Mario Kart bijvoorbeeld is het wel subtiel als hij de mol is: even verwarring zaaien bij het aantal rondes en Senne dan de fout laten maken. (ik zou dat wel een hele toffe molactie van hem vinden trouwens, maar hier stond Stéphanie ook)
Dat zou wel betekenen dat hij wel wat in paniek was, terwijl hij verder op mij best bedachtzaam overkomt. Dat kan, maar ik vind het niet logisch.
Het is ook niet zo dat Stéphanie heel openlijk aan het grijnzen is, vind ik, maar ik vond het wel opvallend.
Maar als Michaël de mol is kán hij het toch niet subtieler aanpakken? Tuurlijk komt hij bij de Herculesopdracht terecht met zijn postuur. En als hij die opdracht wil doen mislukken...dan kan dat enkel door die zuilen te laten vallen. Er is voor hem geen optie B, want de enige andere optie is de zuilen doorgeven aan Charlotte. Maar als Charlotte net de zuilen heeft overgenomen, en net op dat moment komen Bernard en Stéphanie om de hoek...dan slaagt de opdracht.
In een ideale molwereld gaat Michaël als mol bij het vat staan. Daar valt het best te mollen zonder dat de andere kandidaat het kan zien. Maar als sterkste man van de groep zou dat geen logische plaats zijn.
Mijn hoofd zegt Stéphanie, mijn hart zegt Michaël.
Ik blijf momenteel nog bij Michaël
Wat voor Stéphanie spreekt is dat ze, op de eliminatie-opdracht na, geen enkele echte onmolse dingen heeft gedaan.
En bij de molkwelling kiest ze voor de Sisyphusopdracht nadat Bernard die opdracht gekozen had. Als mol wil je natuurlijk dat de derde man/derde sterkste van de groep niet vroegtijdig over de finish komt, want dan kan die ook weer aflossen. Dus door de proef op te houden zorg je dat die al zeker niet kan aflossen. En zo zijn er wel meer zaken waar zij sturend is, maar waar de edit toch een andere kandidaat extra uitlicht (op de boot was zij de eerste die zei om snel af te drukken. Maar de edit toont Charlotte die het doordrukt in de herhaling. Bij de Ape gaat zij heel snel mee met het verhaal van Charlotte, maar in de edit is het vooral Lynn die uitgelicht wordt)
Maar dan het steeds terugkomen op haar tattoo...Michaël is gewoon een leukere mol.