Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Totaal aantal stemmen: 42
Kan dus nog alle kanten op (maar de bovenste 2 iets minder aannemelijk dat ze de mol zijn)Geen wonder dat ik nog zo verward ben
Comfort kreeg pas heel laat een verdachte edit. In afl. 7 of zo. Ik ga ervan uit dat ze het nu iets anders doen, maar Senne en Michael worden wmb te veel en te steady verdacht. Ik ga die toch strepen. Zoveel zal het testpubliek niet afwijken van de gemiddelde kijker. We weten dat ze de edit aanpassen als het er te dik op blijkt te liggen.
Je statistieken wijzen daar anders toch helemaal niet op? Op dit moment zit minimaal 70% van de kijkers nog verkeerd met nog 5 kandidaten in het spel. Lijkt me niks mis mee. Zeker geen reden om iemand qua edit anders neer te zetten.
Als je ziet hoe weinig Comfort werd verdacht, wijzen die daar wel op. Maar ik weet niet of dat ieder jaar zo is. Verder ligt het eraan hoe je de bewuste uitspraak van Gilles bij De Tafel van Gert interpreteert. Een mol die vanaf afl. 2 elke week in de top-2 van de verdenkingen staat, of een keertje nipt niet en verder wel vind ik voor De Mol-begrippen te verdacht.
Ik denk dat de vergelijking die je bovenaan op deze pagina maakt veel nuttiger is als je 4 of 5 seizoenen gebruikt, en niet alleen vorig jaar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
542 gasten en 2 vaste bezoekers