Dat denk ik ook. En daaraan het Productieassistentschap van Senne toegevoegd die mag beginnen met stemmen, en bovendien elke ronde Leugen stemt.Bij de eerste ronde speelt de reversed psychology; iedereen zit op Senne als mol, Senne zegt Leugen, dus de rest zegt Waarheid, resultaat: geen 1000 euro in de pot.
In de tweede ronde staat het 1-1, Michael moet nu als laatste kiezen en brengt pardoes 1000 euro in de pot. Dit valt niet te verdedigen, zo aan het einde van de serie.
Ja, ik vond het ook opvallend dat Michaël en Charlotte Bernard overrulen over zijn moeder maar Senne presteert het dan toch maar.... weg 1000 euro.
Dus het is wel te verdedigen dat Senne zijn verhaal overtuigend brengt aan de kandidaat die daar de meest kritische vragen over kan stellen?
En waarom is het logisch, als Senne volgens jou in omgekeerde psychologie slaagt omdat men hem verdenkt, dat de rest dan niet mee stemt met Bernard in de laatste ronde? Ze verdenken Bernard niet, die het het verhaal heeft kunnen toetsen en geloofwaardig vond. Ik vind dat tegenstrijdig.
Michaël heeft 2 x 1000 euro tegengehouden en 1 x 1000 euro verdiend. Resultaat: 1000 euro buiten de pot gehouden.
Senne heeft één keer juist gestemd (omgekeerde psychologie kan wat mij betreft de prullenbak in), één stem uitgebracht die er niet toe deed en één keer de beslissende stem gehad en daarmee ook 1000 euro buiten de pot gehouden.
Dat Senne Bernard heeft overtuigd van zijn verhaal vind ik erg kandidaats en het financiële resultaat hiervan schrijf ik dus op conto van Michaël.