Auteur Topic: Seizoen ranking  (gelezen 2681 keer)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Seizoen ranking
« Reactie #20 Gepost op: 27-05-2024, 13:36:00 »
Griekenland was ook een van mijn favoriete seizoenen. De Olympische Spelen tegen de 'oude Grieken' met daarbij de afvaller van de vorige aflevering. Hele leuke sfeer onder de kandidaten waarover we het een en ander te weten komen bij de 'ik heb nog nooit' opdracht met de ouzo shotjes en evenwichtsbalk. Opdrachttijd in hartslagen. Hoe verzin je het allemaal.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #21 Gepost op: 26-06-2024, 13:48:44 »
1. Vietnam
2. Arizona
3. Duitsland
4. Griekenland
5. Italië
6. Canarische Eilanden
7. Mexico
8. Zuid-Afrika

... Argentinië weet ik niet zo veel meer van. Ik vond alle seizoenen boven de 8.5/10. Ik hoop dat ze voor komend seizoen naar Afrika of Zuid-Amerika gaan.

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 24-12-2024, 13:31:15 »
Wachten op nieuws duurt lang ::), dan maar weer even terugdenken naar de vorige seizoenen en een lijstje maken!  ;D
Dit is mijn top 9 (maar ik vind geen een seizoen slecht). Ik heb er voor mezelf achter gezet of ik de mol goed of fout had geraden, om te zien of dat nog uitmaakt.

Dit jaar vond ik het beste seizoen tot nu toe, alles vond ik top, veel gelachen en spannend tot het eind!  ::tandpastasmiley:: Zuid-Afrika is ook een van mijn favoriete seizoenen: Leuke groep, mooie opdrachten, fanatieke kandidaten, veel gelachen! Mexico onderaan omdat ik daar niet echt op het puntje van mijn stoel zat, de groep wat minder leuk dan andere jaren en de mol vond ik ook minder goed dan de andere seizoenen. Canarische eilanden door de vele tegenslagen ook laag geëindigd.
1. Italië (mol goed)
2. Zuid-Afrika (mol fout)
3. Duitsland (mol goed)
4. Griekenland (mol goed)
5. VS (mol fout)
6. Argentinië (mol goed)
7. Vietnam (mol fout)
8. Canarische Eilanden (mol goed)
9. Mexico (mol goed)

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #23 Gepost op: 24-12-2024, 19:29:22 »
Ohja altijd leuk om zo'n lijstje te maken :D Ik begon met kijken in 2018, maar ik heb 2016 en 2017 nog teruggekeken (en de eerste drie seizoenen ook, maar die vond ik lastig om in dit lijstje te stoppen omdat het zo anders voelt. Seizoen 2 is wel echt mijn favoriet van die drie).

1. Zuid-Afrika. Ik HOU van dit seizoen. Ook al heb ik het teruggekeken, dat was volgens mij direct na het seizoen van 2018 of misschien zelfs tijdens dat seizoen, voelt het nog steeds nostalgisch aan. Zeker omdat ik 2018 een van de mindere seizoenen vindt, sloeg de vonk bij dit seizoen echt over. Geweldige kandidaten ten eerste! Er zit geen vervelende mensen tussen tussen, maar favorieten zijn Marzena, Annelies en Robin. De opdrachten waren fantastisch, met als hoogtepunt de opening in de auto's, daar kan ik nog altijd kippenvel van krijgen. Maar ook geblinddoekt van een gebouw vallen, dronken museumkraak, struisvogeldoolhof, bezoekers in een kooi, Hunger Games en ga zo maar door. Ik ben fan!

2. Vietnam. Mijn tweede live seizoen, en ik zat echt totaal in de Axel tunnel vanaf het begin, dus dat was sowieso een mindfuck. Maar verder heeft dit seizoen ook geweldige twists, natuurlijk dat de Mol daar gekozen werd, maar dat Eva een rood scherm kreeg maar niet de afvaller was is misschien wel mijn favoriete De Mol moment ooit. Hele goede opdrachten, prachtige locatie. Niet perse mijn favoriete cast, maar Ingrid is natuurlijk wel een icoon en ik heb ook heel erg van Elisabet genoten.

3. Canarische Eilanden. Misschien een unpopular opinion, maar ik vond sowieso aflevering 1 en 2 echt ongelofelijk geweldig en fantastisch. Toen begon de pech natuurlijk, maar de molwissel vond ik zelf wel heel erg interessant. En sowieso was het tweede deel van de serie ook heel leuk omdat ik groot fan was van Manu, dus die maakte de afleveringen sowieso al een stuk leuker. Daarnaast waren de opdrachten ook in de tweede helft weer heel goed, met bijvoorbeeld de tijdsloop en de paintballopdracht. Niet perse de meest spannende finale ooit, maar toch wel een heel interessant seizoen. Ook vind ik de Canarische Eilanden de leukste locatie waar De Mol is geweest.

4. Griekenland. Dit is eigenlijk gewoon een perfect seizoen. Goede opdrachten, goede twists, kleurrijke cast, prachtig thema. Wat wil je nog meer? Ook een fijne afvallersvolgorde, met Bart vs Jolien dat ik heel leuk vond en ik heb ook van Alina genoten. Favoriete opdrachten waren hier natuurlijk de fitness, maar ook de minotaurus, het stelen in de supermarkt + op blote voeten hardlopen in aflevering 7 en veel meer.

5. Duitsland. Niet perse mijn favoriete cast (al vind ik natuurlijk Samina, Jasmien en Philip wel leuk). Daardoor zou ik toch minder snel een aflevering van dit seizoen aanzetten dan van bovenstaande seizoenen. Al heeft dit seizoen natuurlijk ook weer een prachtige reeks opdrachten, met de bomstoel en het verstoppertje bijvoorbeeld. Natuurlijk was ook de Mol heel erg goed. Eigenlijk vind ik elk seizoen in deze top 5 bijna wel een 10/10, het komt op de kleine dingen.

6. Sicilië. Ik twijfelde of ik dit op 5 of 6 moest zetten, maar voor nu zet ik hem hier. Na al die seizoenen werd ik toch niet zo verrast meer tijdens dit seizoen dan eerst, wat op zich niet zo gek is. Locatie was wel heel erg leuk, aflevering 2 vind ik een van de beste afleveringen ooit, ik hou ook van Coco. Al vond ik dit seizoen (los van aflevering 2) toch iets te comedy focused, in plaats van op het mysterie. Maar dat is in principe ook maar een detail.

7. Argentinië. Ik ben groot fan van Hanne en Cathy, dus dat maakt dit seizoen al geweldig eigenlijk. Maar vergeleken met de andere seizoenen kun je wel zien dat ze op het gebied van opdrachten vooruit zijn gegaan. Dus vandaar nummer 7.

8. Arizona. Ik baal echt heel erg van de afvallersvolgorde van dit seizoen. Samya, Conny en Leïla vind ik alledrie geweldig, maar ze zaten er maar zo kort in. Verder vond ik vooral de mannelijke cast niet zo spetterend, wat de afleveringen toch iets minder maakte voor mij (zeker omdat ik nog in rouw was over die drie dames). Qua opdrachten ook niet mijn favoriete seizoen, ik denk dat als ik een top 15 opdrachten van De Mol zou maken, er geen een uit dit seizoen komt eigenlijk. Maar nog steeds natuurlijk hartstikke hoog niveau, maar vergeleken met de rest iets minder voor mij.

9. Mexico. Geen unieke mening, maar ook voor mij is dit het minste seizoen. De cast en de opdrachten konden mij gewoon iets minder boeien dan bij de andere seizoenen. Al vind ik de Jacht op Joke en de Mol op de proef stellen wel hele goede opdrachten. Maar de extreme liefde die ik heb voor dit programma is bij dit seizoen niet ontstaan, dat gebeurde toen ik iets later Zuid-Afrika ging terugkijken. Al zit ik nu twijfelen om hem nog op nummer 8 te zetten.

Maar ik zou met liefde elk seizoen zo terug kunnen kijken, want niks is slecht. Het blijft mijn favoriete programma ever ::bravo::