Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1156796 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2480 Gepost op: 13-11-2010, 20:17:22 »
gecondoleerd ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #2481 Gepost op: 13-11-2010, 20:28:21 »
gecondoleerd vangu vegro ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2482 Gepost op: 13-11-2010, 20:29:11 »
Sterkte Vangu!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #2483 Gepost op: 13-11-2010, 22:09:04 »
gecondoleerd en sterkte toegewenst

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #2484 Gepost op: 13-11-2010, 22:13:05 »
Gecondoleerd.  :(

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #2485 Gepost op: 13-11-2010, 22:17:36 »
sterkte
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #2486 Gepost op: 13-11-2010, 22:27:15 »
Dwaas kwam vandaag dit stukje tegen...
Dwaas vroeg zich al af waarom Wilders die Lucassen niet gewoon eruit gooide... maar dit stuk geeft een ander inzicht (opiniestuk)

Citaat
Het is vrijdagmidddag en inmiddels worstelt Wilders al 48 uur met de Lucassen-crisis. ‘Ik moet even nadenken’ zei Wilders. ‘Niet over een nacht ijs gaan’. Dat klinkt als redelijk, om niet te zeggen als een echte Haagse politicus. Maar is het ook waar? Nee, natuurlijk niet. Wilders weet wat hem te doen staat maar kan het niet. De PVV-leider wordt geconfronteerd met z’n grootste zwakte, namelijk dat hij de sterke man is. In z’n eentje.

Lucassen wil niet weg. De man verdient als Kamerlid een inkomen dat hij in de maatschappij vermoedelijk nooit meer langs legale weg gaat verkrijgen. Moet hij dat vrijwillig opgeven? Zijn leven in de maatschappij is dan voorbij. Een op straat gezette ontuchtpleger, dat is zijn toekomst.

Het hoeft niet. Hij kan uit de PVV-fractie stappen, zich afsplitsen. Dat is niet onaantrekkelijk. Gaat hij zelfstandig verder dan krijgt hij er nog een fractie-assistent en wat extra geld bij. Probleem voor Wilders en zijn handlangers in het kabinet is dat de gedoogmeerderheid van 1 zetel daarmee verdwijnt. Einde project Rutte-Verhagen. Dus verkeert het lot van de regering nu in handen van een man die zijn buren terroriseerde, ontucht pleegde en loog over zijn verleden.

In een normale partij, zoals het CDA, zou iemand als Lucassen bij weigering uit de partij gezet worden. Precies het machtsmiddel waarmee Ferrier en Klink onder druk zijn gezet en waarvoor ze zijn gezwicht.

Maar de PVV heeft geen leden, Wilders is het enige lid.  Vanmiddag twitterde de Rotterdamse SP-politicus Theo Coskun: "Jammer dat Lucassen niet geroyeerd kan worden als PVV lid."

Daarmee wordt ineens duidelijk wat voor blunder Wilders heeft begaan door van de PVV een eenmanspartij te maken. Hij wil de macht met niemand delen maar daardoor heeft hij als puntje bij paaltje komt ook geen macht meer over anderen.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #2487 Gepost op: 13-11-2010, 23:02:40 »
Eigenlijk te triest voor woorden...
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #2488 Gepost op: 13-11-2010, 23:03:10 »
Inderdaad... ::ohno::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2489 Gepost op: 13-11-2010, 23:38:10 »
een crimineel in het kabinet houden omdat het anders gedaan is met de meerderheid....
SCHANDE! :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2490 Gepost op: 14-11-2010, 10:28:47 »
Ik kan op het bericht over Wilders een heleboel zeggen, onder meer dat ik door collega's werd uitgelachen toen ik als enige op de afdeling NIET op hem stemde, maar vind het bericht van Vanu Vegro belangrijker

gecondoleerd met het overlijden van je (laatste) grootouder. Inderdaad zal iedereen blij zijn dat hij nu niet meer hoeft te lijden, maar het gemis blijft.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2491 Gepost op: 18-11-2010, 22:41:59 »
Let wel: het is vandaag donderdag....................lees het bericht goed.

Vermiste demente gevonden op kerkhof

Een demente vrouw (71) uit het Duitse Wassenberg, naar wie donderdag met politiehonden en helikopter is gezocht, is vrijdagmorgen teruggevonden op het plaatselijke kerkhof.
Wassenberg
van onze verslaggever

Aangezien ze de nacht in het nabijgelegen bos had doorgebracht, was ze sterk onderkoeld.

De vrouw werd donderdag rond een uur of vijf vermist. Ondanks een internsieve zoektocht waarbij politiehonden en een helikopter zijn ingezet, is ze pas de volgende ochtend rond tien uur ontdekt door medewerkers van de groenvoorziening op het kerhof van Birgelen.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #2492 Gepost op: 19-11-2010, 00:01:54 »
Gelukkig is ze gevonden en blijkbaar was zij niet de enige die leed aan dementie.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2493 Gepost op: 26-11-2010, 21:43:05 »
Mijn nieuws van de dag:

Ze hebben in Maastricht net als in veel andere gemeenten busvervoer speciaal voor gehandicapten en ouderen die niet meer goed ter been zijn.

Nu had ik middagpauze en ik ga dan meestal in een klein lunch-hoekje zitten dat hoort bij een particuliere kliniek.

Er zaten ook twee oudere vrouwen te wachten op vervoer naar huis, en op een gegeven ogenblik komt er een man binnen, die chauffeur bleek te zijn van het busje dat net was gearriveerd.

Mevrouw Janssen? Ja, riep er een, dat ben ik. Ze stond op, en zegt: die mevrouw woont twee huizen verderop in mijn straat en wacht ook op vervoer.

U staat niet op de lijst mevrouw, ik heb maar 1 passagier die ik moet ophalen nu.......

Ja maar: hoe kan dat nou, ik zit hier al een kwartier?

En de chauffeur: ja, sorry, ik maak de planning niet.

Busje vertrok, zonder mevrouw twee.

Een klein half uur later: een chauffeur komt het lunch-hoekje binnen (was dezelfde chauffeur....), en noemt de naam van die andere vrouw. Die werd een beetje boos, en vroeg de chauffeur om opheldering.

Je kan als passagier uiteraard niet weten of het busje eerder nog passagiers moest oppikken, waardoor er voor die wachtende vrouw geen plaats meer was, maar ik kan me de verontwaardiging van haar toch ook wel voorstellen.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2010, 16:40:11 door Bodejos »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #2494 Gepost op: 29-11-2010, 21:32:48 »
Voor wie nog niet weet wat hij of zij met kerst wil eten, wellicht is dit iets:

Kerstpudding op Ebay voor 150 euro

De Hidden Orange pudding bevat een hele Valencia sinaasappel en ging minder dan een week geleden in de verkoop voor 16 euro. Tienduizenden puddings vlogen over de toonbank van Waitrose tot de puddings bijna uitverkocht waren.

De winkel gaf aan graag meer cakes te willen produceren, maar omdat de sinaasappel die voor de pudding wordt gebruikt meer dan zeven weken moet rijpen, is het voor hen onmogelijk om meer puddings klaar te kunnen hebben voor Kerst.

Zondagavond stonden er 21 Hidden Orange puddings op Ebay. Twee van de puddings stonden te koop voor een vaste prijs van omgerekend 150 en 117 euro en op de anderen zijn al bedragen boven de 120 euro geboden.

Het restaurant van Heston Blumenthal, The Fat Duck, heeft drie Michelin-sterren en staat bekend als derde beste restaurant van de wereld, zo meldt Daily Mail.

© NU.nl/Sabrina Meijer

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2495 Gepost op: 1-12-2010, 19:48:38 »
Hahaha, dat is nog niets, vergeleken met het toetje dat een paar jaar geleden werd geintroduceerd:

Na het eten natuurlijk een nagerecht. Dit kan bestaan uit een lekker bakje yoghurt, vla of een ijscoupe. Luxer is natuurlijk een kaasplankje of een grand dessert. Voor de grotere beurs is een dessert van $ 1.000,-- geschikt. De allerrijksten kunnen sinds kort in Amerika een dessert bestellen van $ 25.000,--.

Dat laatste bevat puur 24-karaat-bladgoud.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #2496 Gepost op: 2-12-2010, 20:56:24 »
maFIFA
« Laatst bewerkt op: 3-12-2010, 17:17:30 door WolfMol »
Why don't I ever listen to me?

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #2497 Gepost op: 2-12-2010, 23:34:18 »
Ik ben blij dat Nederland het WK niet gekregen heeft. Kan de Mafifa de boel tenminste niet overnemen in ons land. Maar het feit dat Engeland er als eerste uit lag (goh uit welk land kwamen de eerste berichten over de curruptie binnen de FIFA ook alweer), terwijl er van te voren werd gezegd dat zij er het beste voor stonden, zegt toch heel veel. Rusland zal wel flink met wat roebels rondgestrooid hebben. Maar de Mafifa is helemaal niet corrupt hoor. Nee hoor, echt niet.

Leest allen: Foul! The Secret World of FIFA: Bribes, Vote-rigging and Ticket Scandals.

De Fifa heet tevergeefs geprobeerd om publicatie van dit boek tegen te gaan. Andrew Jennings, de schrijver van dit boek staat inmiddels op de blacklist van de Fifa en mag niet meer bij persconferenties aanwezig zijn.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2010, 23:37:42 door Mloesje »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2498 Gepost op: 3-12-2010, 16:55:22 »
Op zich lijkt mij wel dat er met geld gestrooid is, maar ik vind het niet meer dan terecht dat Rusland een WK mag organiseren. Qua voetbalgeschiedenis hebben ze het zeker verdiend... En wat de favorietenrol van Engeland aangaat: tot aan die omkopingsroddels in Engeland stond Rusland niet zo heel ver achter op Engeland, maar daarna stond Rusland bij de bookmakers zelfs op kop (voor wat het waard is...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2499 Gepost op: 3-12-2010, 18:00:45 »
Toch blijft het raar dat de Spaanse media een klein half uur voor het oorspronkelijke tijdstip van bekendmaken al beide landen correct bleken te hebben.

Zo moeilijk was dat natuurlijk ook weer niet om te raden, maar toch......

Zal Inktvis Paul zaliger wel iets mee te maken hebben gehad.