Pardon ? Teleurstellend. ♂️
2 afleveringen wat korter en niet de allermoeilijkste qua opdrachten, maar dit is alweer een topseizoen met opdrachten als de containers, trein, fruitwandeling waar eliminatievragen niet waren ingevuld, .. waar er nog steeds over gesproken wordt.
Container, Zoals ik al zei... Omdat het hele seizoen, inclusief opdrachten hinkte op die molkoffer. Was deze hoe dan ook terug in het spel gekomen. Met of zonder het verdiende geld.
Trein, goeie opdracht, maar had alleen in deze vorm gekund met de molkoffer. En persoonlijk voordeel eruit halen dus gedoemd te mislukken.
Fruitwandeling, Het effect is nadat het al 5 seizoenen in de Nederlandse mol gedaan wordt, hier niet heel denderend. Ook weer persoonlijk voordeel, dus gedoemd te mislukken en slechts een fractie opgehaald.
Doe daar de pingpongshow, batmanhouse, tankstation en de lift er maar bij
Pingpongshow, was de enige opdracht die ik echt van het Mol-niveau vond.
Batmanhouse, was zo gemaakt dat er altijd een joker getrokken kon worden, en voelde als een rehash van de Bingo. Nimrod heeft er nu volledig voor gezorgd dat er bij de Vlaamse mol nu dezelfde mentaliteit gaat ontstaan als bij de Nederlandse. (De trend was al ingezet, maar dit is het keerpunt.)
Lift, nu moet ik niet liegen... Deze was ook wel tof. Oh wacht totdat de molkoffer weer om de hoek kwam kijken en er een flauwe grap van maakte.
Nogmaals, het was nog steeds een heel goed seizoen, alleen als we alles kritisch gaan bekijken moet dit toch echt benoemd worden.