Poll

Wie is de Mol?

Alexy
5 (4.3%)
Michèle
56 (47.9%)
Nimrod
7 (6%)
Pedro
18 (15.4%)
Sarah
31 (26.5%)

Totaal aantal stemmen: 117

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 19893 keer)

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #380 Gepost op: Gisteren om 22:23:59 »
Exact, dit is dus ook precies wat ik zeg ::ok::. Geen speld tussen te krijgen. Blijkbaar ook niet door de Sarahverdenkers ::)
Ja, dus busje 1 (Pedro, ...) zou dan kunnen aankomen bij de heli met 9000euro in de pot. terwijl busje Michèle ver achter rijdt en niks kan doen buiten verdacht liegen over een antwoord.

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #381 Gepost op: Gisteren om 22:30:20 »
Volgens mij wordt hier intussen bijna alleen nog maar de 1e opdracht besproken (en worden de argumenten alleen maar herhaald met waarom wel en waarom niet).
Die discussie misschien gewoon in dat topic houden zodat het hier weer gaat over wie is de mol?

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #382 Gepost op: Gisteren om 22:58:08 »
Ja, dus busje 1 (Pedro, ...) zou dan kunnen aankomen bij de heli met 9000euro in de pot. terwijl busje Michèle ver achter rijdt
Nee dat zou de mol natuurlijk nooit laten gebeuren. Daarom komt ze ook 2 minuten voor tijd uit de container. Dan begint de busrace, en bus 1 moet het hele stuk wachten tot bus 2 bij is. Zo voorkom je 9000 euro in de pot. Ze gaat natuurlijk nooit met 3 vragen te stellen bus 1 almaar door laten rijden.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: Vandaag om 09:19:53 »
Ik hoop ergens dat Michèle er deze week uit ligt, gewoon om iedereen die zo fanatiek op haar tunnelt helemaal om te zien gaan  ;D

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: Vandaag om 09:54:12 »
Ik hoop ergens dat Michèle er deze week uit ligt, gewoon om iedereen die zo fanatiek op haar tunnelt helemaal om te zien gaan  ;D

Ok, en wat is je argumentatie dat de vele molacties van Michèle allemaal nep molacties zijn?
Hilde was duidelijke nepmol door haar opzichtige acties terwijl er veel kandidaten bij staan of het kunnen zien.
Michèle is toch veel subtieler met haar molacties, dit doet me dus denken dat ze geen nepmol is.

Als Michèle weg is schiet er niet veel meer over.
Sarah is onmogelijk, tenzij ze met het excuus komen dat het seizoen 13 is en al haar molacties mislukken omdat dat een ongeluksnummer is  ::rofl::
Treinopdracht €1000 in de pot en dan verliezen tegen 2 kandidaten met partner Pedro die 20 glazen draagt...
4 balletjes kopen en dan acteren als een arm schaapje, maar geen anderen verdacht maken zodat ze op de foute zitten want die 1000 euro zo uit de pot halen is toch te veel werk.
Olifantenproef geen enkele keer aan het bord komen en dan schijnheilig de proef nog laten slagen, omdat ze toch weet dat alles gesloopt is? Ok productie, top reveal  ::ok::
Risico nemen om fake sticker te plakken, maar die is echt wel totaal verspild. Hilde bakt niks van dat dansen en dat zou je weten als mol. Sarah is dan zo blind als een mol hier, maar kan wel goed dansen.  ::rofl::
Alle antwoorden juist hebben bij het springen en dan eerlijk zeggen dat ze het beter doet dan Pedro naar haar gevoel. Het is logisch dat de groep Nimrod eerst laat met zijn 4 vragen... Wat als Nimrod wisselt van scherm, niet onlogisch bij een rood scherm en dat zou de mol ook moeten weten. Als Nimrod wisselt heeft Sarah zichzelf echt wel in een heel ongemakkelijke situatie gebracht door haar vorige statements.
Nee, als het Sarah toch nog blijkt dan lach ik me een breuk met hoe slecht de mol is in mollen dit jaar dan.

Nimrod, Alexy denk het eerder niet.
Pedro misschien.

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: Vandaag om 10:15:25 »
Ok, en wat is je argumentatie dat de vele molacties van Michèle allemaal nep molacties zijn?
Hilde was duidelijke nepmol door haar opzichtige acties terwijl er veel kandidaten bij staan of het kunnen zien.
Michèle is toch veel subtieler met haar molacties, dit doet me dus denken dat ze geen nepmol is.

Als Michèle weg is schiet er niet veel meer over.
Sarah is onmogelijk, tenzij ze met het excuus komen dat het seizoen 13 is en al haar molacties mislukken omdat dat een ongeluksnummer is  ::rofl::
Treinopdracht €1000 in de pot en dan verliezen tegen 2 kandidaten met partner Pedro die 20 glazen draagt...
4 balletjes kopen en dan acteren als een arm schaapje, maar geen anderen verdacht maken zodat ze op de foute zitten want die 1000 euro zo uit de pot halen is toch te veel werk.
Olifantenproef geen enkele keer aan het bord komen en dan schijnheilig de proef nog laten slagen, omdat ze toch weet dat alles gesloopt is? Ok productie, top reveal  ::ok::
Risico nemen om fake sticker te plakken, maar die is echt wel totaal verspild. Hilde bakt niks van dat dansen en dat zou je weten als mol. Sarah is dan zo blind als een mol hier, maar kan wel goed dansen.  ::rofl::
Alle antwoorden juist hebben bij het springen en dan eerlijk zeggen dat ze het beter doet dan Pedro naar haar gevoel. Het is logisch dat de groep Nimrod eerst laat met zijn 4 vragen... Wat als Nimrod wisselt van scherm, niet onlogisch bij een rood scherm en dat zou de mol ook moeten weten. Als Nimrod wisselt heeft Sarah zichzelf echt wel in een heel ongemakkelijke situatie gebracht door haar vorige statements.
Nee, als het Sarah toch nog blijkt dan lach ik me een breuk met hoe slecht de mol is in mollen dit jaar dan.

Nimrod, Alexy denk het eerder niet.
Pedro misschien.

Haha, nee, ik weet het echt niet goed dit jaar. Ik denk ook eerder Michèle, maar het wordt zo duidelijk in beeld gebracht en dat doen ze vaak niet. Ik geloof ook niet per se in de theorie dat de mol niet uit de container wou raken. Het kan, maar als je als mol in de container zit die het gemakkelijkste te controleren is (en vanuit die optiek zou ik de mol daar dan wel verwachten), dan zou ik denken dat die er wel als tweede uit wilt en niet de opdracht verder uit handen wilt geven. Ook die roei-opdracht was zo makkelijk beter te mollen dan nu gedaan is, ze schoot de roos vrij snel aan bij het springen. Als ze de mol is, stuurt ze dan weer mooi bij de bingo door zelf verdacht te lijken.

Anderzijds denk ik ook niet Sarah, daar spreekt ondertussen echt te veel tegen.

Alexy is mij nog steeds een beetje een raadsel, maar hij wees wel meteen op Nimrod bij de bingo-proef, houdt de roos (schijnbaar) goed omhoog, brengt de doerians binnen terwijl dat niet moest. Mollen doen natuurlijk ook af en toe iets goed, en het zijn nooit heel grote bedragen die hij binnen brengt, dus ik heb hem niet helemaal doorgestreept.

Blijven over Nimrod en Pedro. Maar zij hebben zich al bij proeven buitenspel laten zetten (Pedro als schatbewaarder, Nimrod bij de trein (alhoewel ik die nog kan verklaren, en de olifanten, waar hij zichzelf echt meteen uit het spel speelt) waar ik dat als mol ook niet zou verwachten.

Ik kan voor iedereen (behalve Sarah) wel argumenten voor en tegen aanhalen. Iets meer voor Michèle, maar zoals ik zei komt het zo vaak in beeld dat dat me toch doet vrezen dat we op een verkeerd spoor gezet worden.

Online marivwae

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: Vandaag om 10:51:37 »
Niet tijdig uit de container geraken terwijl ze gewoon enkele keren haar neus moet aanraken (en ze waren al bijna tot 10), gemakkelijker kan het niet. Vind ik ongeloofwaardig en zelfs belachelijk voor een mol.
Ik denk niet dat een mol herinnerd wil worden met zo´n domme mislukte molactie.

Maar ze wil NIET "zo snel mogelijk" uit de container. Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is om te snappen
Nogmaals: de kandidaten komen nu slechts enkele minuten voor de koffer aan bij de helicopter.
Als Michèle haar groep uit de container komt op de moment dat ze nu uit de container kwamen, maar Hilde haar groep of Sarah haar groep zaten nog vast, dan werd er 0€ verdiend en ging de koffer ONBETWIST door.
Als je zo zeker bent dat de mol wel in de helicopter moet zitten omdat de makers koste wat het kost de koffer in het spel willen houden, dan MOET de mol 3000€ verdienen, anders komt de mol nooit in de helicopter. Dat is toch OOK tegen alle logica van De Mol? En als alle kijkers volgen in die redenering en de makers hebben wederom de pech dat Pedro en Els de eerste twee afvallers zijn, dan hebben de kijkers De Mol beet vanaf aflevering 2. Want de mol moet in de helicopter zitten om de koffer mee te krijgen en de twee kandidaten in de helicopter vielen af, dus na aflevering 2 is dan de enige conclusie "Sarah is De Mol". Is dat dan de spannende televisie waar je voor pleit?
I was blind but now I can see

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: Vandaag om 10:53:13 »
Er blijft niemand meer over behalve Michèle. Al andere kandidaten kan je om verschillende redenen duidelijk uitsluiten.

Online marivwae

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: Vandaag om 11:03:04 »
Gilles heeft trouwens elk seizoen de mol een seintje gegeven wanneer nodig.

Ja, maar daar zit wel veel variatie op. Door de plaatsing van een bepaald woord bijvoorbeeld. Dat valt sowieso al minder op dan een handgebaar. Het handgebaar werd vorig jaar al gebruikt, dus ik schat de kans dat men dit nu nog eens doet via een handgebaar vrij laag in.
I was blind but now I can see

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: Vandaag om 11:26:43 »
Ja, maar daar zit wel veel variatie op. Door de plaatsing van een bepaald woord bijvoorbeeld. Dat valt sowieso al minder op dan een handgebaar. Het handgebaar werd vorig jaar al gebruikt, dus ik schat de kans dat men dit nu nog eens doet via een handgebaar vrij laag in.

Er is ook een seintje bij de eerste eliminatie, althans ik denk dat.
Gilles zegt hier "Ik hoop dat de afvaller daar zit." Hij wijst of kijkt naar iemand.
De enige die kijkt wie het zou kunnen zijn is Michèle.

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #390 Gepost op: Vandaag om 11:42:39 »
Daarentegen, je zal Michèle toch alle krediet moeten geven. Ze molt werkelijk als een tierelier. Patsboem elke opdracht weer. Maar blijft toch staal onverdacht. Sarah en Alexy zitten wat op elkaar, de meesten vliegen er al weken op Pedro uit, niemand behalve spreidende Nimrod denkt aan haar. En bij het grote publiek blijft ze ook onverdacht, en eigenlijk tot voor deze week ook hier. Eerst zat iedereen op Els, momenteel zit iedereen op Pedro. Alleen wij hebben haar dan net gevonden, da's het enige. Maar dat mag toch ook wel na aflevering 5, van ons cracks ::rofl:: ??? ::)
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)