Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 1857 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 22:34:04 »
De doerians was in mijn ogen bijna perfect... totdat ze het persoonlijk voordeel erin gingen gooien. Ja leuke televisie, maar je kunt er dan opnieuw vergif op innemen dat alles wat daarvoor gedaan wordt voor niks is. Het persoonlijke voordeel zelf was daarbij ook niet denderend. Daarnaast vind ik het heel raar dat Mich en Hilde wel gecontroleerd konden worden, en Nimi en Alexy niet ???

Hoezo alles voor niks? Het verbaasde me dat Alexy zo'n grote voorsprong had op de rest, anders waren er veel meer doerians over de finish gekomen. Het had makkelijk heel anders kunnen lopen.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 23:03:16 »
Als je de vraag hoeveel doerians heeft de mol binnengehaald, en dit dan koppelen aan geld... Dan weet je gewoon al dat iedereen er alles aan doet om doerians te gaan verliezen. Puur zodat ze een vraag op de test goed hebben. Het persoonlijke voordeel zorgt ervoor dat hier extra druk op komt te staan. Ja oké alles kan anders lopen, maar dan moeten we gewoon kijken hoe de opdracht al voor de opdracht op de kandidaten inwerkt. En dan weet je gewoon dat het op het eind een sprint wordt.

(Ik had het juist des "De Mol" gevonden als ze hier een twist op hadden bedacht. Dat het overduidelijke antwoord in deze niet idealiter voor de mol is. Dat die op de een of andere manier baat heeft bij meer doerians.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Betonmol

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: Vandaag om 08:54:05 »
Hoezo alles voor niks? Het verbaasde me dat Alexy zo'n grote voorsprong had op de rest, anders waren er veel meer doerians over de finish gekomen. Het had makkelijk heel anders kunnen lopen.
Heb zelf ooit met een groep 18-jarigen een 1000 trappen tellend ding bezocht. Hebben er toen ook een 'race' van gemaakt. Allemaal mensen die er fit uit zien (het niet noodzakelijk zijn). En je zit daar toch makkelijk met 20' verschil tussen eerste en laatsten.
Dit waren nu 200 steile trappen. Het verbaast met niet dat het zo'n grote verschillen worden.

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #23 Gepost op: Vandaag om 11:36:58 »
Mooie aflevering, afwisseling in de opdrachten, veel interactie en chaos, prima.
De manier waarop de achterblijvers betrokken waren vond ik super, op afstand en ook dichtbij, met die poppetjes, heel creatief!
En natuurlijk supergrappig op de doerians weer ze zien in een opdracht, na widm Cambodja  ;D