Auteur Topic: De Mol 2025  (gelezen 19232 keer)

Online Klaartje76

• Forumlid
Re: De Mol 2025
« Reactie #120 Gepost op: 21-03-2025, 09:36:47 »
De mol lijkt dus optimaal voorbereid met de extra hulpmiddelen uit het koffertje. Het voelt nu al als een soort ‘mission impossible’ voor de kandidaten om geld in de pot te spelen als de mol nog bijkomende hulpmiddelen ter beschikking heeft om te saboteren.
Na het voorbije Nederlandse WIDM-seizoen durf ik het nauwelijks nog te zeggen, maar ik ga het toch doen: “Dit wordt de laagste pot ooit!” :)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #121 Gepost op: 21-03-2025, 10:41:37 »
Leuk extraatje, ben benieuwd wat we ervan gaan merken. “Heu? alle snoeren zijn opeens doorgeknipt!”, of “wie heeft er nou azijn bij gegooid!?” zulke verbijsterde reacties waarschijnlijk? Leuk om het vullen en gebruiken van die koffer na de finale te gaan zien.
Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat Gilles het de mol wel moeilijk gaat maken, door de koffer niet zomaar in Thailand af te geven aan de mol (waar laat je die koffer onopgemerkt? > chauffeurs in complot? oid) en het zou helemaal goed zijn als de kandidaten ervan op de hoogte kunnen komen als ze opdrachten goede volbrengen. Dan zou het echt spannend kunnen worden.
We gaan het zien. #zinin #ongelooflijkveelzinin!

Offline Mollenjager-DT

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 21-03-2025, 11:30:04 »
Ik vermoed dat de mol de koffer niet zomaar zal krijgen, aangezien er in alle trailers ook gezegd wordt: "Kunnen de kandidaten het onheil afwenden?" Waarbij de koffer en zijn inhoud dus het onheil is. Als ik de trailer van de eerste aflevering zo bekijk, lijkt het mij dat de kandidaten in de eerste opdracht alleszins al zullen moeten proberen om te vermijden dat de koffer in het spel komt. En ik vermoed dat de mol die koffer sowieso niet zomaar altijd zal kunnen gebruiken. Ook een leuk detail dat de mol echt zelf heeft moeten nadenken over welke spullen die voor welke opdracht zou willen gebruiken.

Online Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 21-03-2025, 11:43:23 »
Over deze trailer met GDC en het koffertje: als de persoon die daar binnenkomt en tegenover Gilles gaat zitten echt de Mol is, dan verraadt de schaduw die je ziet vallen op Pinocchio (wanneer de mol gaat zitten?) naar wat ik meen te zien dat het iemand met vrij lang, los hangend haar is. Ik zie namelijk de schaduw van bewegend haar, dat “zwaait” als zo iemand op een stoel gaat zitten. Wellicht één van de vrouwen dus, ik denk vooral aan Els, Michèle, Sarah of Rusiana. En minder aan de iets minder “helmboswuivende” mannen als Nimrod, Pasquino en natuurlijk kale Jan.  :)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #124 Gepost op: 21-03-2025, 12:00:51 »
Wat een toffe twist weer, ze flikken het weer. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

« Reactie #125 Gepost op: 21-03-2025, 13:33:01 »
Ahh zo benieuwd  ::bravo::

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #126 Gepost op: 21-03-2025, 15:54:17 »
Ze blijven me echt verbazen met hun creativiteit  ::jaja:: Dit gaat weer amazing worden ::bravo::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #127 Gepost op: 21-03-2025, 19:37:18 »
Geweldig. Maar of het de Mol ook echt gaat helpen? Ik moet meteen aan de punaise (of was het spijker) denken die Philippe even ongezien in een band moest zien te prikken. Dat was nog helemaal zo makkelijk niet. ::rofl::

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #128 Gepost op: 21-03-2025, 19:37:53 »
Contrast met de afgelopen Nederlandse versie kan toch niet groter? ::rofl::

Een onvoorbereide mol vs. eentje die zicht tot op de puntjes zelf mag voorbereiden.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 22-03-2025, 00:20:17 »
Ik vind vooral het contrast met vorig seizoen zo tof. Toen kregen juist de kandidaten hulp met de verdubbelaars, nu dus een geschenk voor de mol.
De leepste snor van het land

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 22-03-2025, 17:20:48 »
Leuke twist, vooral omdat de mol hem zelf mag vullen in plaats van dat het programma het voorkauwt. En die koffer zal ook niet zonder kosten of moeite verkregen worden, vermoed ik. Of het zal op z'n minst niet zo makkelijk zijn de spullen mee te nemen naar de opdrachten en deze in te zetten zonder dat iemand het ziet. Riskant voor de mol en daarom niet meteen overpowered :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #131 Gepost op: 22-03-2025, 19:17:29 »
Na 52 seconden zie je de schaduw van het draaiende hoofd van de pratende mol. Meen daar heel fijntjes een hoek van een brilmontuur te zien. En toen waren er nog twee.

Offline Herbie

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 23-03-2025, 19:17:17 »
Na 52 seconden zie je de schaduw van het draaiende hoofd van de pratende mol. Meen daar heel fijntjes een hoek van een brilmontuur te zien. En toen waren er nog twee.
Over deze trailer met GDC en het koffertje: als de persoon die daar binnenkomt en tegenover Gilles gaat zitten echt de Mol is, dan verraadt de schaduw die je ziet vallen op Pinocchio (wanneer de mol gaat zitten?) naar wat ik meen te zien dat het iemand met vrij lang, los hangend haar is. Ik zie namelijk de schaduw van bewegend haar, dat “zwaait” als zo iemand op een stoel gaat zitten. Wellicht één van de vrouwen dus, ik denk vooral aan Els, Michèle, Sarah of Rusiana. En minder aan de iets minder “helmboswuivende” mannen als Nimrod, Pasquino en natuurlijk kale Jan.  :)
Dan...kan het alleen maar Els zijn? Het is moeilijk te geloven dat we de mol al op het spoor zijn nog voor het echte begin van het seizoen. Er zit een enorme plottwist aan te komen...of niet. Spannend!