Auteur Topic: [Nabespreking] Café De Mol  (gelezen 2258 keer)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #20 Gepost op: 13-04-2025, 22:09:12 »
Ik vind het te lang duren dit jaar ::schaam::

Ik heb dit ook wel een beetje! Ik vind het wel vermakelijk, maar ik begin met andere dingen ondertussen, het staat op de achtergrond wel aan.
Niet iedere gast in het programma spreekt mij ook even erg aan merk ik.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2025, 22:14:09 »

Het mag wel 10 minuten korter inderdaad.

Lieven vind ik een hele sympathieke gast, maar de dame (ben even de naam kwijt) voegde weinig toe. Wel jammer dat er geen oud-kandidaten aan het woord waren.

Het eindlied is wel altijd leuk. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2025, 22:14:48 »
En ook de gasten... Daphne is toch echt geen mollenjager. En Tine Embrechts, serieus.. Timon Verbeeck, serious. De gasten vallen echt tegen.
Onze wetenschapper, zijn naam even kwijt, viel wel goed mee..

Ook Lancelot, met zwakke theoriën dit jaar.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2025, 22:26:44 »
Ik vind Toos en Lancelot een geweldig duo, dus die mag ik graag zien.
Die presentator die telkens weer probeert zoveel mogelijk woorden in zo kort mogelijke tijd te proppen, vind ik ambetant.

Online mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2025, 22:33:02 »
Tine die even reclame kwam maken voor "de tafel van Gert Tine" was echt wel overbodig. Heeft niks met de mol te maken.

« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2025, 22:34:21 »
Ik vind Toos en Lancelot een geweldig duo, dus die mag ik graag zien.
Die presentator die telkens weer probeert zoveel mogelijk woorden in zo kort mogelijke tijd te proppen, vind ik ambetant.
Toos en Lancelot inderdaad wel leuk duo, maar Lancelot had vorig jaar zo'n goede theorieën. Nu wat minder, vind ik.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2025, 22:36:12 »
Ze zouden Toos de presentator moeten maken.    ::ok::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2025, 22:52:34 »
We kijken het wel gewoon na de aflevering, terwijl we knabbels en te drinken halen ondertussen. Ik kreeg ook de laatste weken de indruk dat Cafe de Mol langer duurt dan het programma waar ze het over hebben. Van de gasten in deze napraatprogramma’s heb ik nooit echt een hoge mol-ontmasker-skills verwachting gehad, en ik denk zelfs dat ze het juist niet over de mol moeten hebben. De inbreng van Sjef vind ik minimaal, Pieter kan nog wel creatief muzikaal de afvaller in het zonnetje zetten, maar ook die versies vind ik dit jaar ietwat tegenvallen ten opzichte van de raps van vorige seizoenen. Ik ben vanavond ook gewoon een beetje blue dat Els er uit is.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #28 Gepost op: 4-05-2025, 21:45:32 »
Wij zijn afgehaakt helaas, voor het eerst in jaren niet blijven hangen voor Café De Mol. We geven het volgend jaar zeker weer een kans, hopelijk kan het dan weer wat meer bekoren ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 4-05-2025, 21:55:03 »
Ik kijk ook geen Café de Mol meer. Die gasten boeien me totaal niet. Zet gewoon elke week twee oud-kandidaten en/of oud-mollen op die bank. Dan kijk ik beslist!

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #30 Gepost op: 4-05-2025, 22:00:43 »
Ik kijk nog af en toe maar het duurt mij ook wel te lang.

Leuk om Annelotte nog eens te zien. :)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 4-05-2025, 22:01:37 »
Ik kijk altijd, maar het duurt echt te lang ja. Dit mogen (lees: moeten) ze volgend jaar echt wel inkorten.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

« Reactie #32 Gepost op: 4-05-2025, 22:31:27 »
Ik vind ook de mollenjagers van bijzonder laag niveau. Sorry.
Timon, Daphne, ...

Enkel onze wetenschapper vind ik mee vallen dit jaar.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 4-05-2025, 22:36:30 »
Door vakantie heb ik de laatste afleveringen niet gezien. Heel eerlijk mis ik het ook niet (dus of ik ze nog ga inhalen?). Ik vind de afleveringen inderdaad te lang en te oppervlakkig. Leuk om oud-kandidaten nog eens te zien, maar de mollen jagers vind ik niet zo interessant.

Offline Liena

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 4-05-2025, 23:44:39 »
Ik vind het altijd leuk om te kijken en het is handig om de opvallende dingen nog een keer te zien terwijl je weet waar je op moet letten. Zo dacht ik eerst dat Michèle het jaartal verkeerd had opgeteld, maar het was Sarah die 76 zei.

Ik kijk ook om gewoon te horen wie ieders mol is en waarom en voor de gezelligheid van het café. Nog even in De Mol stemming blijven en de afvaller en oud-kandidaten weer zien. Ik kijk voor de rest heel weinig televisie.

Ik vond Lieven’s berekening voor de pingpongballen grappig en interessant. Ik heb (zijn mol) Alexy alleen in het begin van dit seizoen verdacht, maar vorig jaar vond ik bv. zijn opmerking over de consistente blokkentoren van Senne scherp. Timon bracht goede speculatie over het item van de molkoffer. Het hoeft niet persé iets met de snelheid van de bus te maken hebben.