Een reden dat Sarah, mocht ze de mol zijn, niet alles gedaan heeft wat er besproken is met GDC bij de koffers is dat het grote onheil (zie trailer) op haar is terechtgekomen in aflevering 1 en ze zich geblesseerd heeft bij het "vechten" waardoor ze andere voorziene acties heeft laten vallen zoals de boot (schouder wordt zwaar belast).
Maar hoe dan ook blijf ik een serieus probleem hebben met de onnodige 1000 euro in de trein - waarom dat laatste land zeggen? - en nu ook weer de 1000 euro bij het dansen. Totaal onnodig en zou een teleurstelling zijn, mocht ze de mol zijn.
Akkoord met het gevoel van teleurstelling bij Sarah als mol.
Door Thailand te zeggen in de trein komt 1000 euro in de pot om dan af te vallen bij het dragen van de glazen?
Koopt 4 balletjes om makkelijk 800 euro uit te pot te halen, een eervolle mol zie ik dit niet doen. De mol koopt niet het meeste balletjes!
Bij de olifantenopdracht laat ze de opdracht binnen de tijd slagen omdat ze toch weet dat alle watermeloenen gesloopt zijn en ze dus geen enkele keer moet mollen?
Kiest om de fake sticker op Hilde haar kostuum te plakken en zelf 1000 euro in de pot te dansen? Hilde was hier toch heel duidelijk niet goed in... dan plak je als mol toch gewoon die sticker op je eigen kostuum als perfect excuus?
Komt met Maksim Stojanac ruim binnen de tijd uit de drakentoren?
Loopt blessure op tijdens uitbeelden in eerste aflevering, ten eerste is dit echt de slechtste opdracht voor de mol dus waarom zit ze daar en niet in de bootjes?
Zit in de container die als eerste ontsnapt in openingsopdracht, waarom dit zorgt er enkel voor dat er een hogere kans op slagen is van de opdracht en dat de kandidaten nog de kans krijgen om de molkoffer uit het spel te houden. Leg een van die antwoorden fout en blijf sukkelen in die container tot er een andere container is ontsnapt?
Heel veel wat me dus zou teleurstellen moest ze de mol blijken te zijn.