Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah  (gelezen 9332 keer)

Offline Mogura

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah
« Reactie #60 Gepost op: 15-04-2025, 14:08:01 »
Ja Sarah,zij is bij mij een verdachte.Zoals bij de olifanten.Ze wou niet bij het bord staan heel mols al ,maar ook bij de helikopter zij wou de mol koffer gebruiken.

Sarah doet uiteindelijk niets en bij het olifantenbord en toch komen ze binnen de tijd aan bij de watermeloenen. Vooral door haar partner Alexy, moest zij de mol zijn heeft ze dit wel erg slecht gedaan. Als mol zou ze toch proberen een fout antwoord door te drukken op de vraag en mogelijk Alexy te laten drukken of zelf drukken terwijl ze weet dat het toch nog allemaal fout hangt.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 15-04-2025, 14:25:59 »
Naast dat ik denk te zien dat Gilles haar inseint bij de kistjes valt me vooral iets anders op. En dat is een gevoelsmatig dingetje wat met lichaamstaal en spanning te maken heeft.

Ik voel bij haar dat ze een extra gespannen lading heeft.. alsof ze een extra opdracht heeft die ze niet wil verpesten.. “molspanning” ..

Een “hoe zorg ik ervoor dat Els niet voor die middelste gaat spanning”
Een spanning die bijna niet uit te leggen is als je het niet ziet of voelt

Puur gevoelsmatig kan ik haar daardoor niet meer als kandidaat zien.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 15-04-2025, 15:40:20 »
Sarah doet uiteindelijk niets en bij het olifantenbord en toch komen ze binnen de tijd aan bij de watermeloenen. Vooral door haar partner Alexy, moest zij de mol zijn heeft ze dit wel erg slecht gedaan. Als mol zou ze toch proberen een fout antwoord door te drukken op de vraag en mogelijk Alexy te laten drukken of zelf drukken terwijl ze weet dat het toch nog allemaal fout hangt.

Hoezo slecht gedaan? Ze parkeert Els en Nimrod als eerste aan het bord, het duurt meer dan een half uur vooraleer de olifanten (slecht) zijn opgemeten. Ze vraagt heel de tijd aan de telefoon of ze nog eens moeten opnieuw meten. Ook als Alexy aan het bord staat vraagt ze nog eens of ze nog moet meten en dan opeens, vanuit het niks zegt ze dat hij best afdrukt. Heeft ze dan van de crew vernomen dat alle meloenen stuk zijn?
Ja, ze komen op tijd aan, maar als er meloenen over zijn moeten die nog tot bij de olifanten. Zou dat nog op tijd kunnen?
Volgens mij heeft ze er alles aan gedaan om zo veel mogelijk tijd te rekken. En dan Gilles die nog eens benadrukt dat ze op tijd waren, maar de meloenen stuk waren, waardoor Pedro heel verdacht wordt.

Sarah heeft trouwens op geen enkel moment aan het bord gestaan en had dus ook geen kans om een vraag te beantwoorden. Een fout antwoord doordrukken was niet mogelijk.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #63 Gepost op: 15-04-2025, 15:50:41 »
Sarah zegt Merci tegen de weglopende voetenmasseuses. Een automatische beleefdheidsreactie. Dit kan door medekandidaten heel fout worden uitgelegd. "Bedank jij nou net voor de massage die je gehad hebt?". Ook al zou Sarah het namens de groep bedoelen, de schade is al aangericht.

Het feit dat bij de ballonnen/vrijstelling Gilles met zijn vingers staat te wijzen/tellen etc.. Het zou vreemd zijn als hij het niet deed, want dit is het moment dat hij blijkbaar altijd met zijn vingers staat te zwaaien. Dus ook als het zinloos is omdat niemand zijn tekens kan lezen.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 15-04-2025, 15:55:16 »
Hoezo slecht gedaan? Ze parkeert Els en Nimrod als eerste aan het bord, het duurt meer dan een half uur vooraleer de olifanten (slecht) zijn opgemeten. Ze vraagt heel de tijd aan de telefoon of ze nog eens moeten opnieuw meten. Ook als Alexy aan het bord staat vraagt ze nog eens of ze nog moet meten en dan opeens, vanuit het niks zegt ze dat hij best afdrukt. Heeft ze dan van de crew vernomen dat alle meloenen stuk zijn?
Ja, ze komen op tijd aan, maar als er meloenen over zijn moeten die nog tot bij de olifanten. Zou dat nog op tijd kunnen?
Volgens mij heeft ze er alles aan gedaan om zo veel mogelijk tijd te rekken. En dan Gilles die nog eens benadrukt dat ze op tijd waren, maar de meloenen stuk waren, waardoor Pedro heel verdacht wordt.

Sarah heeft trouwens op geen enkel moment aan het bord gestaan en had dus ook geen kans om een vraag te beantwoorden. Een fout antwoord doordrukken was niet mogelijk.

Ten eerste zou ik het flauw vinden moesten ze de mol zeggen, je moet hier niets meer doen hoor ze hebben toch alle meloenen al gesloopt.
Ten tweede ze stopt haar partner op geen elk moment en die zet zelf alle overige olifanten goed, dat is toch een zware fail als mol. Wat doet ze dan juist? want ze geeft geen foute informatie door aan Alexy. Ik hoop echt dat ze de mol niet is hoor  ::niet-ok:: ,je wil als mol toch de opdracht negatief beïnvloeden en dat doet ze toch echt niet. Als je de mol bent moet je zeker bij het bord een fout antwoord geven en drukken zonder dat je veel extra goed hangt.

Bij de treinopdracht brengt ze 1000 euro in de pot door Thailand te zeggen en vervolgens haalt ze het niet van Hilde en Rusiana in de volgende opdracht. Waarom dan 1000 euro in de pot steken? als mol je kan echt wel je mond houden en geen Thailand zeggen voor 10 seconden.
Bij het traditioneel dansen plakt ze zogezegd "Fake" op het costuum van Hilde, terwijl Hilde er toch echt niets van bakt en echt wel door de mand zou gevallen zijn zonder die extra hint. Ze danst vervolgens zo goed dat de jury een echte danser kiest over haar? Waarom zou je dat doen als mol?
« Laatst bewerkt op: 15-04-2025, 15:56:49 door Mogura »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 15-04-2025, 17:58:48 »
Bij de ballonnen, als ze bij de kistjes komen laat ze Els de eindbeslissing nemen.
Ze geeft daar de controle als mol volledig uit handen.

Ok, ze zei iets daarvoor tegen Els: "Ik zou de rechtse pakken, dan zijn we hem (Pedro) gewoon gevolgd"
En moest dat de laatste zin geweest zijn voor ze de keuze aan Els liet, dan zou ik nog durven zeggen: perfecte moltactiek: aansturen op een foute kist, maar de beslissing laten bij Els, die waarschijnlijk toch gewoon gaat volgen.

Maar dan zegt Els tegen Pedro: 'En wat zit er in de middelste kist?' ... 'Ik geloof u ni, ik denk dat daar de pasvraag zit'

Dan zou ik als mol toch niet de keuze willen laten aan Els.
I was blind but now I can see

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 15-04-2025, 20:49:37 »
Naast dat ik denk te zien dat Gilles haar inseint bij de kistjes valt me vooral iets anders op. En dat is een gevoelsmatig dingetje wat met lichaamstaal en spanning te maken heeft.

Ik voel bij haar dat ze een extra gespannen lading heeft.. alsof ze een extra opdracht heeft die ze niet wil verpesten.. “molspanning” ..

Een “hoe zorg ik ervoor dat Els niet voor die middelste gaat spanning”
Een spanning die bijna niet uit te leggen is als je het niet ziet of voelt

Puur gevoelsmatig kan ik haar daardoor niet meer als kandidaat zien.

Dat gevoel heb ik dus ook. Ik krijg een beetje Elisabet vibes bij de manier waarop de spanning in haar lijf lijkt te zitten.
Door wat tegenstrijdige acties (die hierboven worden genoemd), heb ik haar tot nu toe nog steeds niet bovenaan mijn lijstje gezet, maar mijn gevoel zegt dat ik beter wel naar haar kan switchen.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 15-04-2025, 23:44:05 »
Als Sarah de mol blijkt te zijn zitten we echt wel met een mol die zich niets aantrekt van mollen tijdens opdrachten.

Treinopdracht, nee ik zeg Thailand terwijl iedereen hier zit te stressen tijdens de laatste seconde levert een mooie 1000 euro op. Het naar Gilles geraken laat ik wel aan de andere kandidaten over, ik heb hier toch mooi 1000 euro in de pot gespeeld!

Olifanten opdracht, nee Alexy druk maar het maakt mij niet uit hoe die bordjes hangen ik ben hier gewoon op reis en heb niet veel zin om veel te doen als mol. Ah oei, die hingen allemaal juist of wat? Maakt het mij wat uit, ik ben te lui om echt te mollen en ga gewoon liever wat naar olifantjes kijken.

Oh ik kan hier balletjes kopen voor 200 euro per stuk. Oh het maximum is 4? Dan koop ik die toch, ik hoef verder niets te doen want die losers verdenken mij nooit zolang ik mij stil hou.

Ik zit hier zo'n apendansje te doen, eigenlijk moet ik mollen... maar ik plak liever die zorgvuldig voorbereide fake sticker op Hilde dan hoef ik niets meer te doen. Ze zouden die heus wel ontmaskeren zonder die sticker, maar ik wil wel goed dansen zodat ze mij niet pakken.

Sarah kan echt de mol niet zijn... En als dit de mol is dit seizoen is het toch zwaar bergaf gegaan met dit programma hoor...

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 16-04-2025, 10:34:35 »

Olifanten opdracht, nee Alexy druk maar het maakt mij niet uit hoe die bordjes hangen ik ben hier gewoon op reis en heb niet veel zin om veel te doen als mol. Ah oei, die hingen allemaal juist of wat? Maakt het mij wat uit, ik ben te lui om echt te mollen en ga gewoon liever wat naar olifantjes kijken.

In de hypothese dat Sarah de mol is wist ze mogelijk dat er geen geld meer te verdienen viel (alle watermeloenen reeds stukgemaakt) of dat de meloenen toch nooit meer tijdig tot bij de olifanten konden geraken.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 16-04-2025, 11:40:48 »
In de hypothese dat Sarah de mol is wist ze mogelijk dat er geen geld meer te verdienen viel (alle watermeloenen reeds stukgemaakt) of dat de meloenen toch nooit meer tijdig tot bij de olifanten konden geraken.

Hoe zou ze dat moeten weten dan, de mol gaat toch geen oortje in hebben tijdens de opdracht?
Is wel mooi voor de mol dat de boor in de meloen zo'n goed effect had op de slopers, maar dan nog moet je als mol nog steeds mollen tijdens de opdracht en niet wat naar olifantjes gaan kijken. Ze engageerd geen enkele keer met het belangrijkste aspect van die opdracht namelijk het bord en de vragen en ze doet ook blijkbaar geen moeite om de kandidaten te beinvloeden om bordjes fout te hangen.
Ook de opmerking "Els dat meten gaat voor u moeilijk zijn." zou ik degoutant vinden moest ze de mol zijn.
Ah en dan is het ook nog eens Sarah die met kak aan het gooien is naar andere kandidaten op het einde wat er toch wel los over zou zijn als mol...
« Laatst bewerkt op: 16-04-2025, 11:53:19 door Mogura »

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 16-04-2025, 12:07:42 »
Sarah is inderdaad zeer onmols tijdens de olifanten. Goed opgemerkt. 

EDIT: In de biecht van dezelfde aflevering zegt eerst Jan dat Sarah verdacht is, en daarna zegt ook Els dat ze verschoten is van haar gedrag. Toevallig de 2 laatste afvallers.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2025, 12:22:19 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 16-04-2025, 12:33:51 »
Hoe zou ze dat moeten weten dan, de mol gaat toch geen oortje in hebben tijdens de opdracht?

Hoe ze dat kan weten?  Doordat ze een of ander teken krijgt.
(Ik denk nu aan de metro-proef in Argentinië waar Gilles Van Bouwel wist dat hij als loper op tijd mocht aankomen, omdat er toch geen geld te verdienen viel.)
Ik zeg niet dat het bij deze proef zo gebeurd is, maar het kan zeker wel.   :)

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #72 Gepost op: 16-04-2025, 14:37:47 »
Dit is voor mij toch wel dé hint.

Sarah op nummer 13 van het album van de kreuners waarop het nummer "Ik wil je" staat

Mijn AI vindt het zelfs.

::oink::

Sterker nog. Mijn AI vindt géén ander album met op nummer 13 "Sarah".

Sherlock, we've got a winner..  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 16-04-2025, 15:24:39 door Zillionaire »
Carpe Diem

Offline MitchK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #73 Gepost op: 16-04-2025, 16:51:39 »
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Taupe077

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 16-04-2025, 16:57:15 »
Een reden dat Sarah, mocht ze de mol zijn, niet alles gedaan heeft wat er besproken is met GDC bij de koffers is dat het grote onheil (zie trailer) op haar is terechtgekomen in aflevering 1 en ze zich geblesseerd heeft bij het "vechten" waardoor ze andere voorziene acties heeft laten vallen zoals de boot (schouder wordt zwaar belast).
Maar hoe dan ook blijf ik een serieus probleem hebben met de onnodige 1000 euro in de trein - waarom dat laatste land zeggen? - en nu ook weer de 1000 euro bij het dansen. Totaal onnodig en zou een teleurstelling zijn, mocht ze de mol zijn.

Offline Namlesh

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 16-04-2025, 18:05:54 »
Eén beeld zegt soms meer
« Laatst bewerkt op: 16-04-2025, 18:30:41 door Namlesh »

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 16-04-2025, 19:10:56 »
En wat zegt dit beeld dan?

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #77 Gepost op: 16-04-2025, 20:12:17 »
beeldkunst  ;)

Offline salb

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 18-04-2025, 10:30:48 »
Wat doe je daar Sarah? De molkoffer leggen?   ;D

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 18-04-2025, 10:58:33 »
Een reden dat Sarah, mocht ze de mol zijn, niet alles gedaan heeft wat er besproken is met GDC bij de koffers is dat het grote onheil (zie trailer) op haar is terechtgekomen in aflevering 1 en ze zich geblesseerd heeft bij het "vechten" waardoor ze andere voorziene acties heeft laten vallen zoals de boot (schouder wordt zwaar belast).
Maar hoe dan ook blijf ik een serieus probleem hebben met de onnodige 1000 euro in de trein - waarom dat laatste land zeggen? - en nu ook weer de 1000 euro bij het dansen. Totaal onnodig en zou een teleurstelling zijn, mocht ze de mol zijn.

Akkoord met het gevoel van teleurstelling bij Sarah als mol.

Door Thailand te zeggen in de trein komt 1000 euro in de pot om dan af te vallen bij het dragen van de glazen?
Koopt 4 balletjes om makkelijk 800 euro uit te pot te halen, een eervolle mol zie ik dit niet doen. De mol koopt niet het meeste balletjes!
Bij de olifantenopdracht laat ze de opdracht binnen de tijd slagen omdat ze toch weet dat alle watermeloenen gesloopt zijn en ze dus geen enkele keer moet mollen?
Kiest om de fake sticker op Hilde haar kostuum te plakken en zelf 1000 euro in de pot te dansen? Hilde was hier toch heel duidelijk niet goed in... dan plak je als mol toch gewoon die sticker op je eigen kostuum als perfect excuus?
Komt met Maksim Stojanac ruim binnen de tijd uit de drakentoren?
Loopt blessure op tijdens uitbeelden in eerste aflevering, ten eerste is dit echt de slechtste opdracht voor de mol dus waarom zit ze daar en niet in de bootjes?
Zit in de container die als eerste ontsnapt in openingsopdracht, waarom dit zorgt er enkel voor dat er een hogere kans op slagen is van de opdracht en dat de kandidaten nog de kans krijgen om de molkoffer uit het spel te houden. Leg een van die antwoorden fout en blijf sukkelen in die container tot er een andere container is ontsnapt?

Heel veel wat me dus zou teleurstellen moest ze de mol blijken te zijn.