Welke bijnaam zullen we haar geven? Toch wel de meest Subtiele Mol ever, in de zin dat ze de anderen altijd het vuile werk laat opknappen dat zij voor ze klaarlegt. Bijv. vorige week al 5000 door Nimrod met de bom, nu weer 5000 door het stel bij de gevangenwagen, en niet te vergeten natuurlijk de 6000 van de snelle container-ontsnappers inclusief molkoffer als kers op de taart. Maar zo doet ze het tot aan de kleinste bedragen, zoals verleden week bij het fruit, ze gaat mee met Hilde's planneke. Super toch.
Tot de enige obvious molactie werd ze gedwongen omdat ze gewoon aan de 10e beurt was bij het golfen en dus moest missen tegenover iedereen.
Ik heb intussen wat commentaren gelezen maar niemand heeft het over het handschrift, dat is toch duidelijk die van Michèle! Ik zag het direct binnen een tel, die b is beslist van haar en van haar alleen. Als je beter kijkt zie je dat ook de k juist van Michèle is. Zo leerde ik ook 'mooi schrijven' op de basisschool, dat gaat in het bijzonder over hoe je letters als de b, k en ook n en l aan elkaar schrijft..... de anderen leerden het blijkbaar anders of leerden het af. Dus na "Ik ben" weet je het al. En dat kreeg Sarah ook bevestigd en gezien de hele edit tot nu toe haalt zij echt de finale wel. Ze weet het zo zeker dat ze zelfs geld verdient, terwijl iedereen het haar vergeven zou hebben als ze die 500 uit de pot had gespeeld want die had ze toch zeker zelf verdiend.....