Auteur Topic: [Kandidaat] Els  (gelezen 4582 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Kandidaat] Els
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2025, 10:50:25 »
Klopt Smiling ;D Jullie moeten wel even lezen he
Michèle is volgens Lo de mol omdat ze zo lang achter de schermen bleef. Vreemde argumentatie.
Nooit gezegd.

Waar heb ik gezegd dat Els de mol is op basis van hints in mijn vorige bericht hier? Het woord hint komt er zelfs niet in voor.
Nooit gezegd.

Ik zeg dat IK Els de mol vind op basis van een hint die ik gelezen heb in het hints topic. Die was van ene Klaar geloof ik.

Jij vraagt ons wat je met jouw dilemma aan moet. Ik geef jou enkel een handreiking wat jij zou kunnen doen.

Misschien is dit wel heel erg op z'n Hollands allemaal. Wij zijn hier berucht om het kiezen van Vreesmollen, Wensmollen en Hintsmollen en wat dies meer zei. Zo spreiden wij de mogelijkheden. Ik ben zelf wel erg een tunnelaar dus ben al diep ingegraven in een tunnel, je kunt mijn bio lezen wie ::). Maar mijn Hintsmol en misschien wel Wensmol is zeker Els ::jaja::.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Els”
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2025, 11:00:25 »
Van sommige replies vraag ik me af waar ze nu weer op slaan. Dit is er zo één.
Wat heeft “uitgaan van het goede in de mens” nu in godsnaam te maken met hoe ik of jij een bericht interpreteer?
Jij doet het voorkomen dat ik niet uitga van het goede in de mens? Wat heeft dat te maken met wat ik hierboven schreef? Ik vrees dat we hier geweldig richting off-topic aan het afdwalen zijn dan.

Offline Smilin Jack

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Els”
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2025, 11:12:34 »
Van sommige replies vraag ik me af waar ze nu weer op slaan. Dit is er zo één.
Wat heeft “uitgaan van het goede in de mens” nu in godsnaam te maken met hoe ik of jij een bericht interpreteer?
Jij doet het voorkomen dat ik niet uitga van het goede in de mens? Wat heeft dat te maken met wat ik hierboven schreef? Ik vrees dat we hier geweldig richting off-topic aan het afdwalen zijn dan.

Dat was op mijn reply bedoeld, neem ik aan.  En niet op die van Lo hierboven (die eigenlijk gewoon bevestigt wat ik schreef  ;D).

Maar laten we het hier vooral over Els hebben! (Met haar kleine handjes in te grote handschoenen.  ::vergroot::)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 8-04-2025, 11:18:12 »
Klopt Smiling ;D Jullie moeten wel even lezen heNooit gezegd.
Nooit gezegd.

Ik zeg dat IK Els de mol vind op basis van een hint die ik gelezen heb in het hints topic. Die was van ene Klaar geloof ik.

Jij vraagt ons wat je met jouw dilemma aan moet. Ik geef jou enkel een handreiking wat jij zou kunnen doen.

Misschien is dit wel heel erg op z'n Hollands allemaal. Wij zijn hier berucht om het kiezen van Vreesmollen, Wensmollen en Hintsmollen en wat dies meer zei. Zo spreiden wij de mogelijkheden. Ik ben zelf wel erg een tunnelaar dus ben al diep ingegraven in een tunnel, je kunt mijn bio lezen wie ::). Maar mijn Hintsmol en misschien wel Wensmol is zeker Els ::jaja::.
In Holland hebben ze duidelijk een heel andere benadering van De Mol dan wij in Vlaanderen om tot een molverdachte te komen. Dat van die Vreesmol en Hintsmol is typisch Nederlands blijkbaar. De term Hintsmol kwam ik nog nooit tegen op een Vlaams forum. Wensmol gebruik ik ook wel als term, Vreesmol nooit.

Nu ja, ieder zijn aanpak hé. Ik doe het op z’n Vlaams, al leidt dat soms tot bijna Babylonische spraakverwarring en misinterpretaties van elkaars woorden. :)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 8-04-2025, 11:20:51 »
Dat was op mijn reply bedoeld, neem ik aan.  En niet op die van Lo hierboven (die eigenlijk gewoon bevestigt wat ik schreef  ;D).

Maar laten we het hier vooral over Els hebben! (Met haar kleine handjes in te grote handschoenen.  ::vergroot::)
Ja natuurlijk. Maar Lo’s reply kwam terwijl ik nog aan het tikken was.  :)

Online Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 8-04-2025, 12:44:43 »
De term Hintsmol kwam ik nog nooit tegen op een Vlaams forum.

Bestaat er eigenlijk nog een Vlaams forum, of zit heel Vlaanderen nu ook hier?

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 8-04-2025, 13:00:00 »
Bestaat er eigenlijk nog een Vlaams forum, of zit heel Vlaanderen nu ook hier?
Buiten de facebookgroep Mollengroep (maar dat is niet echt een forum) is er bij mijn weten geen publiek toegankelijk forum. Er zijn wel privéforumpjes en op discord schijnt er ook iets te zijn maar dat heb ik nog nooit tegengekomen (wellicht is dat ook eerder een besloten groepje, niet publiek).
Maar of heel Vlaanderen nu hier zit betwijfel ik. Een paar forummers hier herken ik aan hun forumnaam die ze ook hadden op het (ter ziele gegane) publieke molforum, maar die zijn op de vingers van anderhalve hand te tellen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #67 Gepost op: 8-04-2025, 13:40:10 »

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 8-04-2025, 13:49:58 »
https://forum.wieisdemol.be/
toch?
Dat is inderdaad het adres van het ‘oude’ forum, maar dat is al drie jaar niet meer actief. De beheerder van dat forum is ermee gestopt. Dus eigenlijk is het forum ‘ter ziele gegaan’ zoals ik aangaf.

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #69 Gepost op: 8-04-2025, 16:49:00 »
Buiten de facebookgroep Mollengroep (maar dat is niet echt een forum) is er bij mijn weten geen publiek toegankelijk forum. Er zijn wel privéforumpjes en op discord schijnt er ook iets te zijn maar dat heb ik nog nooit tegengekomen (wellicht is dat ook eerder een besloten groepje, niet publiek).
Deze discord staat gewoon voor iedereen open
https://www.instagram.com/wieisdemoldiscord?igsh=cXM5OWZhaXVncXY4   

Wat betreft Els, staat niet bovenaan bij mij maar ik durf haar zeker nog niet af te strepen. Dus kom hier regelmatig even buurten of er spannende dingen/zienswijzen gevonden zijn die ik heb gemist
(Hetzelfde geldt voor Michèle trouwens)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 9-04-2025, 22:53:25 »
Je weet maar nooit of we het ooit nodig gaan hebben als afscheidsliedje, dus ook kleine Els (Elsje) krijgt haar eigen song:

Mooi hé!

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 10-04-2025, 09:47:28 »
Geef mij dan maar 'Nothing Els(e) Matters'!  ;D

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2025, 10:17:55 »
Misschien komt deze nog langs als aanwijzing? The Southlanders met 'I Am a Mole and I Live in a Hole'.

Offline Taupe077

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2025, 12:20:05 »
Maar of heel Vlaanderen nu hier zit betwijfel ik. Een paar forummers hier herken ik aan hun forumnaam die ze ook hadden op het (ter ziele gegane) publieke molforum, maar die zijn op de vingers van anderhalve hand te tellen.

Ik volg hier zowel WIDM als DM en zet heel af en toe eens iets in een topic, dus niet echt actief.
Ik ben echter actief in een besloten forum dat ontstaan is vanuit het oude Vlaamse forum. Maar is niet vrij toegankelijk en aantal leden zijn steeds dezelfde - een kleinere groep die-hard molloten die goed aan elkaar hangen, top  ::ok::

Ook daar zijn de meningen verdeeld over wie de mol is... Els komt er uiteraard ook in voor vandaar hier mijn reactie en nu terug on-topic

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2025, 13:14:07 »
Zijn Jansen en Jansens daar ook, wat hadden ze vermakelijke en leuke tussenkomsten!

Offline Chicawah

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2025, 15:45:29 »
Zijn Jansen en Jansens daar ook, wat hadden ze vermakelijke en leuke tussenkomsten!
Ja, die zijn daar. Wie was jij op het ter ziele gegane forum? (Antwoorden mag ook in privébericht)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #76 Gepost op: 10-04-2025, 16:39:47 »
Hè bah, privé fora…. #fomo

Door de vriendlieftekening van afl.3 kwam ik op het volgende, (‘over een mol els die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept’) > Els kreeg in het water inderdaad poep op haar hoofd geslingerd, zou ze in de groep al ontmaskerd zijn..? #flinterdun
« Laatst bewerkt op: 10-04-2025, 16:50:46 door Mollem »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #77 Gepost op: 10-04-2025, 18:32:20 »
Nee. Sarah mikte op Nimrod.

Beeldonderbrekingen bij Els:
1) In de trein begint Els zomaar ergens midden in  de coupé te rennen. Zit een knip voor.
2) Als Els bij de olifanten alleen bij het bord staat, zit er een knip in de beelden en daarna zijn borden omgedraaid zonder dat wij dat gezien hebben. Ze heeft tijd staan rekken, alle tijd van de wereld, even babbelen met Gilles over de meloen boren, misschien de volgende opdrachten nog even besproken. O ja we moeten weer verder, de opdracht gaat al niet meer lukken binnen de tijd, en door.

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #78 Gepost op: 10-04-2025, 22:32:36 »
Jammer van het vroegere Vlaamse forum, actief was ik er niet. De grappige aanwezigheid van Jansen en Jansens blijf ik me wel herinneren ::zwaai::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #79 Gepost op: Vandaag om 21:39:03 »
Keitoffe kandidaat, ik ga Els missen ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.