Auteur Topic: [Kandidaat] Alexy  (gelezen 2791 keer)

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Alexy
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2025, 23:05:32 »
Nu ik toch bezig ben om iedereen op een ‘tribute song’ te trakteren, hier komt er eentje voor Alex(y):

Yeah!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 9-04-2025, 23:18:49 »
Hm, Alexy valt niet op en liep toch wel te klooien bij het bord met de olifanten. Alle antwoorden goed, maar toch niet (nou ja, heel laat) op die knop drukken. En dat alleen, omdat Sarah (?) zei dat het moest.
Vorige week die handdoek-actie. Zeer opvallend als mol, maar wel effectief.
En ook onopvallend hier, ik vind het verdacht.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2025, 23:45:18 »
Ok, ik geef toe dat Alexy in aflevering 4 niet per se opviel door molse acties. Maar helemaal onverdacht vind ik hem toch ook niet.  ::vergroot::
Dus... waarom staat dit topic op de 2e pagina?  ::rofl::

Alexy leek het goed te doen in Ayutthaya, maar sprint gezellig mee met de anderen om de gouden ballon door te prikken.  ::vergroot:: En geeft juiste antwoorden, maar veel sneller dan de anderen.
Nimrod, Pedro en Alexy is het niet gelukt om 'meters' te winnen bij de roei-opdracht.

Pedro valt het meeste op hier, maar Alexy zou zomaar een sneaky mol kunnen zijn, denk ik. Moet ik deze tunnel uit?  ;D

Offline MitchK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #23 Gepost op: 16-04-2025, 16:43:33 »
Alexy leek het goed te doen in Ayutthaya, maar sprint gezellig mee met de anderen om de gouden ballon door te prikken.  ::vergroot:: En geeft juiste antwoorden, maar veel sneller dan de anderen.
Nimrod, Pedro en Alexy is het niet gelukt om 'meters' te winnen bij de roei-opdracht.

Maar is het als mol juist niet makkelijk om juist te blijven staan en daarna te kunnen wijzen naar Michele en Els? Nu schrijf ik Alexy echt niet af, maar dit vond ik juist een onmolse actie
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 16-04-2025, 21:26:02 »
Maar is het als mol juist niet makkelijk om juist te blijven staan en daarna te kunnen wijzen naar Michele en Els? Nu schrijf ik Alexy echt niet af, maar dit vond ik juist een onmolse actie

Ja, dat zou ook kunnen.
Maar het kwam echt op mij over dat hij zag dat de anderen begonnen te sprinten en misschien dan toch de eerste had willen zijn. Maar toen was daar ninja Els.  ::rofl::

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2025, 20:31:10 »
Als mol zou ik bij 5.1 de tactiek van Alexy hanteren. Je hebt dat omhooghouden van die schietschijf maanden kunnen oefenen. Dat ace je dus als je dat wilt; draai je je hand niet meer voor om. Een gemiddelde kandidaat heeft juist het meeste moeite met dat onderdeel, lijkt me.

Heeft de mol (voor de kijker) een alibi om vervolgens niks te raken. 'M'n tegenspeler bakte er niks van'. En ja, dat zien we dan ook. Nou nou, wat is Michèle weer verdacht ::)

Maar wat we van Mish zien is eigenlijk volstrekt kandidaats.

Het is eerder opvallend dat Alexy dat ene onderdeel zo goed beheerst.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2025, 23:34:20 door Amethyst »

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2025, 21:16:44 »
Hoe komt Alexy eigenlijk bij het springen, we zien het niet.

Heeft Alexy hier vertrouwen van de groep omdat hij nog niet veel voordelen heeft gehad. Hij komt bij het springen als eerste, dus ik veronderstel dat hij wel veel zin had om dat te doen. Er is eigenlijk enkel nog discussie tussen wie mag gaan als tweede Michèle of Hilde.
De anderen kan Michèle overtuigen door de helikopter en de persoonlijke voordelen die ze al hebben gehad.

Heel jammer voor Alexy toch, hij krijgt nu iets en het blijkt een leugen. Ik hoop dat ze hem een sprong aanbieden in België als hij niet de mol blijkt.