Poll

Wie is de afvaller in aflevering 6?

Alexy
10 (32.3%)
Michèle
5 (16.1%)
Nimrod
7 (22.6%)
Pedro
4 (12.9%)
Sarah
5 (16.1%)
Niemand
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 3787 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2025, 10:44:23 »
Sarah-blondine valt nu toch af :-[
1-Zie de wieverdenktwie, zij is verdacht als afvaller. 2-Ze stond al op het platform bij de 5 waaronder de afvaller zat. 3-Nu zit ze alweer in het groepje Els-Sarah-Jan met heel lage koffertjes. De twee allerlaagste zijn er nu uit, dus de volgende die moet gaan is dan Sarah........
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2025, 08:54:40 »
Hilde, wordt nu te zelfzeker met het feit dat ze de hoogste score heeft gehaald waardoor ze niet meer gaat spreiden.

Terwijl een score op de eliminatietest met 10 kandidaten eigenlijk niets wilt zeggen.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2025, 10:16:01 door Deluxenite »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2025, 09:28:14 »
Of zoals de test in Cherche le Rat heet: elAminatietest (executie was toch makkelijker 8) )

Maar ik denk toch wel dat Hilde doorgaat hoor. Ze hoeft enkel haar vorige test te kopieren en ze zit al voldoende. En ze weet ook dat die andere drie niet best zitten, dus als ze middels een bondje eens kan horen waarop die zitten dan kan ze al helemaal uitsluiten.

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2025, 10:15:39 »
Of zoals de test in Cherche le Rat heet: elAminatietest (executie was toch makkelijker 8) )

Maar ik denk toch wel dat Hilde doorgaat hoor. Ze hoeft enkel haar vorige test te kopieren en ze zit al voldoende. En ze weet ook dat die andere drie niet best zitten, dus als ze middels een bondje eens kan horen waarop die zitten dan kan ze al helemaal uitsluiten.
Als kandidaat zou ik met iedereen behalve met Hilde een bondje sluiten na haar actie  ;D

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2025, 13:56:02 »
Ik denk Nimrod. Pasquino verdacht hem duidelijk en is afgevallen. Dit maakt het onwaarschijnlijk dat Nimrod de mol is.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2025, 16:23:32 »
Als kandidaat zou ik met iedereen behalve met Hilde een bondje sluiten na haar actie  ;D

Alsof niet elke kandidaat die hierbij zit dit zou doen.
Ik vond het grappig en hypocriet tegelijk dat bijvoorbeeld Pedro een laatdunkende "ahzo!" slaakt als blijkt dat Hilde in haar koffer heeft gekeken. Hij koos zelf mee voor een voordeel en bracht zo de molkoffer mee in het spel. Dan moet je, als kandidaat, braaf zwijgen als iemand anders ook voor een voordeel kiest. Als mol is dit iets anders.
De negatieve consequenties die gepaard gaan met het NIET openen van de molkoffer zijn groter voor Hilde dan de koffer wél te openen:

- consequentie bij het niet openen: - Je verdient 1700 voor de groepspot. Dat wil ook zeggen dat niemand jou ooit nog gaat verdenken. En jijzelf bent geen stap wijzer geworden of je goed of slecht bezig bent. Jij hebt dan nog steeds 9 personen uit wie je de mol moet zoeken. De anderen kunnen jou wegstrepen en moeten dus nog maar kiezen uit 8.

- consequentie bij het openen: - je verliest 1700€ voor de groepspot. Je staat bij sommigen ineens hoger op de verdachtenlijst van anderen, wat je als kandidaat wel wil, want het vergroot jouw kansen. Je krijgt info over je vorige test. Info die je een heel eind op weg kan helpen.
I was blind but now I can see

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2025, 19:12:20 »
Ik denk Nimrod. Pasquino verdacht hem duidelijk en is afgevallen. Dit maakt het onwaarschijnlijk dat Nimrod de mol is.

Ja, dat klopt.
Maar als ik mij dat goed herinner, is het weleens gebeurd dat de eerste afvaller een verdenking uitsprak richting de mol (volgens mij o.a. Griekenland?)
Dus het kan een dwaalspoor zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2025, 19:24:26 »
Er zijn naast Nimrod nog 6 mensen die de mol niet zijn. Ik snap het verband niet met dat hij daarom zou afvallen

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #28 Gepost op: 6-04-2025, 19:41:40 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2025, 09:58:51 »
Hilde 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 9-04-2025, 09:35:39 »
Moet nu toch wel bijna Hilde zijn inderdaad.  Nimrod kan eventueel ook nog.

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 9-04-2025, 12:52:56 »
Ik denk eerder Alexy.
Hilde en Nimrod zijn Michèle meer op het spoor heb ik het idee.

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: 9-04-2025, 13:15:30 »
Ik heb het gevoel dat we Alexy onderschatten. Waarom gingen jullie er van uit dat hij vroeg zou afvallen. Ik denk dat het een heel slimme gast is. Ik denk Hilde of Sarah weg volgende aflevering.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-04-2025, 13:47:15 »
Dat Hilde het meest genoemd wordt is meer een wensafvaller. Hilde is ofwel de mol ofwel een kandidaat die er keihard voor gaat - misschien voor sommigen op irritante wijze - en ik zie haar de finale halen. Sarah gaat zeker ook ver, mol of kandidaat. Het zou best kunnen dat wij deze keer een volledige damesfinale krijgen.
Ik denk ook dat Alexy de volgende afvaller zal zijn.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #34 Gepost op: 9-04-2025, 21:34:51 »
Ik denk niet dat Alexy gaat afvallen want van hem is het duidelijkste profiel te maken op wie hij zit. Dat werd in aflevering 1 en 2 namelijk heel erg duidelijk, zie mijn overzicht in wieverdenktwie. Hij zit zeer duidelijk op Pedro, van wie ik verwacht dat hij nog wel een tijdje blijft. Dan zouden ze dit allemaal niet laten zien van Alexy (als die dus zou moeten afvallen).

Hilde lijkt echt wel op Nimrod te zitten afgelopen zondag. Ik denk dat die twee achter elkaar het spel gaan verlaten.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #35 Gepost op: 11-04-2025, 11:45:07 »
Ik denk Hilde (helaas, want ik vind haar fantastisch!)

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-04-2025, 11:48:47 »
Ik denk Hilde (helaas, want ik vind haar fantastisch!)
Ik vind Hilde eigenlijk ook best leuk, terwijl ze wel veel kritiek krijgt helaas. 

Daarom denk ik juist dat ze nog wel een paar afleveringen blijft. Anders hadden de makers nu wel wat meer geknipt in haar gedrag.
De leepste snor van het land

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2025, 19:49:44 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #38 Gepost op: 13-04-2025, 23:12:27 »
Ik verwacht Hilde en Michèle als volgende twee afvallers.

Pedro heb ik vanaf het begin als finalist gezien en ik denk nu dat Sarah de Mol is. Volgens mij kijken Nimrod en zeker Alexy in haar richting.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2025, 11:40:39 »
Ik denk het niet. Hilde geeft wel heel duidelijk aan dat ze op Pedro zit dus dat zou hem al wegstrepen als mol. Eerder gaat Pedro zelf. Hilde blijft wel. Voor mijn gevoel blijft Pedro vooralsnog ook nog wel wat langer dus dan zou Nimrod wel eens kunnen gaan. Die zit ook wel op Pedro maar dat was vooral duidelijk in de eerste 2 afleveringen. Dus eerst Nimrod, dan Pedro exit ???