Poll

Wie is NIET de Mol?

Alexy
27 (29%)
Michèle
8 (8.6%)
Nimrod
24 (25.8%)
Pedro
16 (17.2%)
Sarah
18 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 3606 keer)

Offline Reflektor

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2025, 11:40:28 »
Alexy was volgens mij de eerste die wat zei tijdens het loterij spel, en dat was gelijk een verdachtmaking naar Nimrod (die ook daadwerkelijk pasvragen had). Super onmols dus. 

Nimrod met zijn sleeplife en niet willen kiezen voor de antwoorden van de bookie. Ook zeker niet de mol. 

Michele zie ik een beetje als de Stephanie/Charlotte van vorig jaar, en geloof ik niet in door de allereerste opdracht (misschien ben ik gewoon te stug :) )

Els heb ik nooit een mol in gezien, meer een kandidaat die gewoon expres heel mysterieus over wil komen.
De leepste snor van het land

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #41 Gepost op: 11-04-2025, 11:46:12 »
Ik heb op Alexy, Hilde, Nimrod en Sarah gestemd.
Sarah was denk ik toch wat te voorbarig na de €1000 in de trein. Dus deze keer Alexy, Hilde en Nimrod!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #42 Gepost op: 13-04-2025, 19:49:16 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2025, 19:08:34 »
Hilde & Nimrod zeker niet
Michèle zo goed als zeker niet
Alexy zou leuk zijn maar lijkt me ook echt niet

Pedro denk ik ook niet meer inmiddels maar durf ik nog niet door te strepen
(Of eigenlijk wel.. hij is het niet)

« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2025, 22:45:46 »

Dus jouw mol is Sarah... ;)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #45 Gepost op: 14-04-2025, 23:23:21 »

En Sarah ook zeker niet. Conclusie: er is voor het eerst in de geschiedenis nog geen mol gekozen in aflevering 4.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 15-04-2025, 10:07:24 »
Nimrod, Alexy, Hilde

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #47 Gepost op: 15-04-2025, 10:47:50 »
En Sarah ook zeker niet. Conclusie: er is voor het eerst in de geschiedenis nog geen mol gekozen in aflevering 4.
Who else, MartinJ?

Michèle zo goed als zeker niet, dat betekent kan nog net wel ;D

Wat mij betreft ook een superduidelijke mol hoor, heb nog geen tegenargumenten gehoord waarom zij het niet zou kunnen zijn?
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #48 Gepost op: 20-04-2025, 19:39:27 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 21-04-2025, 22:06:51 »
Sarah en Alexy zijn niet de mol.
Zoals de man van Sarah aanhaalt gaat ze veel te vurig voor het spel.

Aflevering 5 -
Parachutesprong:
Sarah: Springt en heeft alle vragen juist 1/3*€5000 potentieel geld in de pot als mol. Ok je moest er maar 4 doen dus misschien logisch dat je niet durft een fout antwoorden. Toch moet ze dan hopen dat er niet nog 2 anderen heel zeker zijn van hun antwoorden anders slaagt deze proef wel denk ik.

Alexy: Schiet minder goed, maar vooral omdat hij geen roos heeft. Het omhoog houden van de roos doet hij wel goed.

Tankstation:
Sarah: Doet naar mijn mening heel veel om de opdracht vroeger te doen slagen samen me Alexy.
Heeft snel door dat ze Anne moeten zingen en toeteren op noen en wil dat communiceren naar Pedro en Michèle in het tankstation. Ze trekt hun aandacht en Alexy beeldt het woord NOEN heel goed uit.
Pedro en Michèle moeten nu wel dat bord met de tekst vrijen tot de noen zoeken en omhoog houden. Hierdoor heeft de wagen van Hilde en Nimrod het ook door wat ze moeten doen. Dat doe je toch niet als je de mol bent.

Fruitwandeling
Sarah doet geen opdracht om tijd te rekken als mol. 2/6 dat je deze pech hebt als mol.
Alexy brengt €1500 in de pot door zijn drie durians met 7 seconden overschot in de tempel te krijgen.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2025, 22:15:26 door Mogura »

« Reactie #50 Gepost op: 21-04-2025, 23:00:31 »
Sarah en Alexy zijn niet de mol.
Zoals de man van Sarah aanhaalt gaat ze veel te vurig voor het spel.

Aflevering 5 -
Parachutesprong:
Sarah: Springt en heeft alle vragen juist 1/3*€5000 potentieel geld in de pot als mol. Ok je moest er maar 4 doen dus misschien logisch dat je niet durft een fout antwoorden. Toch moet ze dan hopen dat er niet nog 2 anderen heel zeker zijn van hun antwoorden anders slaagt deze proef wel denk ik.

Alexy: Schiet minder goed, maar vooral omdat hij geen roos heeft. Het omhoog houden van de roos doet hij wel goed.

Tankstation:
Sarah: Doet naar mijn mening heel veel om de opdracht vroeger te doen slagen samen me Alexy.
Heeft snel door dat ze Anne moeten zingen en toeteren op noen en wil dat communiceren naar Pedro en Michèle in het tankstation. Ze trekt hun aandacht en Alexy beeldt het woord NOEN heel goed uit.
Pedro en Michèle moeten nu wel dat bord met de tekst vrijen tot de noen zoeken en omhoog houden. Hierdoor heeft de wagen van Hilde en Nimrod het ook door wat ze moeten doen. Dat doe je toch niet als je de mol bent.

Fruitwandeling
Sarah doet geen opdracht om tijd te rekken als mol. 2/6 dat je deze pech hebt als mol.
Alexy brengt €1500 in de pot door zijn drie durians met 7 seconden overschot in de tempel te krijgen.
Als Sarah 8 juiste antwoorden heeft en ze laat haar eigen niet afdrukken, dan is dan net opvallend. Sarah is wel mols hier.

In opdracht 2 is ze wel kandidaats, al is het op het moment dat ze dichter komen op het antwoord dat ze 2 keer verkeerd toetert en een 3de keer naar buiten kijkt. Dus zo onopvallend is Sarah ook niet in opdracht 2.

In opdracht 3 doet ze weinig.

« Reactie #51 Gepost op: 21-04-2025, 23:04:09 »
Nimrod en Pedro zijn het niet.
Bij de opdracht van de olifanten is Nimrod als eerste uit het spel en in de treinopdracht doet hij amper tot niet mee. De mol zou ook minder aanwezig zijn in de fruitwandeling.

Pedro zit wel eens op goede posities, maar doet best veel goed.

Alexy is wat kandidaatser geworden door zo snel te blijven doorlopen, maar blijft een grijze muis voor mij. Sarah & Michéle blijven over.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-04-2025, 23:16:45 »
Als Sarah 8 juiste antwoorden heeft en ze laat haar eigen niet afdrukken, dan is dan net opvallend. Sarah is wel mols hier.

In opdracht 2 is ze wel kandidaats, al is het op het moment dat ze dichter komen op het antwoord dat ze 2 keer verkeerd toetert en een 3de keer naar buiten kijkt. Dus zo onopvallend is Sarah ook niet in opdracht 2.

In opdracht 3 doet ze weinig.

Ok, het zijn 8 vragen die ze juist heeft.
Totaal onnodig als mol dus, als Nimrod alles juist heeft of wisselt omdat hij toch twijfelt is de opdracht gelukt. Ze haalt zelf aan dat ze denkt dat Pedro het slechter doet. Dus ze was als derde aan de beurt.
Het is ook wel logisch dat Nimrod hier eerder gaat met maar 4 vragen.

Ik kan het toch echt niet meer zien hoor. Ze rekent hier weer op de prestaties van andere kandidaten om te mollen? Dat is toch wel redelijk onmogelijk voor mij.

« Reactie #53 Gepost op: 21-04-2025, 23:24:53 »
Totaal onnodig als mol dus, als Nimrod alles juist heeft of wisselt omdat hij toch twijfelt is de opdracht gelukt. Ze haalt zelf aan dat ze denkt dat Pedro het slechter doet. Dus ze was als derde aan de beurt.

Ik kan het toch echt niet meer zien hoor. Ze rekent hier weer op de prestaties van andere kandidaten om te mollen? Dat is toch wel redelijk onmogelijk voor mij.
Sarah heeft alles juist, zaait twijfel erover en komt niet aan de beurt. Als dat niet molsgedrag is dan weet ik het ook niet meer. 

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 21-04-2025, 23:26:48 »
Sarah heeft alles juist, zaait twijfel erover en komt niet aan de beurt. Als dat niet molsgedrag is dan weet ik het ook niet meer.

Is geen mol actie, is gewoon een eerlijke kandidaat.
Zou maar raar zijn als je niet twijfelt over 8 vragen toch?

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 21-04-2025, 23:27:08 »

Hier zeg je het toch wel zelf, ze was dus als derde aan de beurt. Mocht Nimrod toch nog switchen en een juiste kleur kiezen, kon ze veinzen dat ze echt geen idee heeft en ook switchen naar een foute kleur. Ze heeft daar alles in handen.
Vraag is, hoe verdacht is ze bij de anderen? Ik kan mij voorstellen dat een mol die megaverdacht is gewoon overruled wordt door de anderen op zo'n moment.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 21-04-2025, 23:30:40 »
Hier zeg je het toch wel zelf, ze was dus als derde aan de beurt. Mocht Nimrod toch nog switchen en een juiste kleur kiezen, kon ze veinzen dat ze echt geen idee heeft en ook switchen naar een foute kleur. Ze heeft daar alles in handen.
Vraag is, hoe verdacht is ze bij de anderen? Ik kan mij voorstellen dat een mol die megaverdacht is gewoon overruled wordt door de anderen op zo'n moment.

Ze laat alles in handen van Nimrod om haar te ontmaskeren als een liegebeest moest ze de mol zijn. Als hij het juist heeft en Sarah die sowieso als derde moet dan begint te twijfelen en kiest voor de foute kleur en de bom doet ontploffen is dat mega verdacht.
Moest dat scenario zo afgespeeld zijn zit 90% van Vlaanderen direct op u als mol.

Ik snap echt niet dat je dit niet inziet en op een of andere manier in een Sarah tunnel  zit.

« Reactie #57 Gepost op: 21-04-2025, 23:31:17 »
Is geen mol actie, is gewoon een eerlijke kandidaat.
Zou maar raar zijn als je niet twijfelt over 8 vragen toch?
Awel, dan noem ik dit de "niet-mol" tunnelvisie.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 21-04-2025, 23:32:16 »
Awel, dan noem ik dit de "niet-mol" tunnelvisie.

Inderdaad, omdat het gewoon NIET mag.

« Reactie #59 Gepost op: 21-04-2025, 23:34:01 »
En nee Sarah is niet mijn mol. Ik zit nog altijd op 3 (Sarah, Michéle en Alexy). Je kan Sarah gewoonweg niet afschrijven. Tijdens het pasvragenloterij haar pokerface was enorm goed, of is dit ook enkel kandidaatsgedrag ?..